Читачі звернуть увагу, що книга написана дуже "відкрито" і "живо". Вона пропонує історії з реального життя та розповідає про музичну кар'єру Баррета. Автор ділиться своїми спостереженнями щодо деяких видатних джазових музикантів та порівнює їхню діяльність із роботою лідерів у компаніях. Ось лише деякі уроки джазу для лідерів, про які розповідається у книзі:
Наприкінці книги Баррет визнає, що, можливо, він дещо ідеалізує метод джазової імпровізації, і що цей метод дійсно має певні обмеження для використання у бізнесі. Далеко не кожен менеджер може стати Майлзом Девісом (Miles Davis) чи Чарлі Паркером (Charlie Parker). Але головний урок, який читач повинен винести з книги — це те, що менеджери часто виконують функції джазових музикантів, вони стикаються з неструктурованими завданнями, змушені працювати з неповною інформацією і діяти, навіть якщо даних недостатньо. "Музиканти тренуються для того, щоб бути спонтанними. Менеджери можуть діяти так само", — робить підсумок Баррет. Ярослав Федорак, за матеріалами Forbes. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
|
МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор Copyright © 2001-2024, Management.com.ua |