РЕЦЕНЗІЇ | Огляд книги 16 лютого 2018 р.

Потрібні люди: чому в бізнесі людина важливіша за технології

Джерело: K.Fund Media

Людський фактор. Секрети тривалого успіху видатних компаній (Річ Карлгаард)
ДЕТАЛЬНІШЕ ПРО КНИГУ
Річ Карлгаард (Rich Karlgaard) — видавець журналу Forbes, в якому сам же веде колонку про інновації, автор бестселерів про бізнес, спікер. Але, крім цього, Карлгаард і сам є підприємцем: журнал Upside, компанія Garage Technology Partners та найбільший діловий клуб Кремнієвої долини — все це справа його рук. Перша ж книга Карлгаарда «Lifе 2.0» стала бестселером.

У своїй другій книзі — «Людський фактор» (The Soft Edge) — видавець та бізнесмен зібрав досвід 37 років роботи у галузі консалтингу та інновацій, більше 1 тис. робочих зустрічей із керівниками великих американських компаній та особистої участі у 200 консалтингових проектах.

Людське, занадто людське

Річард Карлгаард розглядає трикутник із ключових складових будь-якої компанії: стратегії, матеріальних та нематеріальних переваг. Запорука успіху — в умінні привести їх у стан балансу. Стратегія — це ринок, клієнти, конкуренти явні та потенційні.

Довіра — головна перевага перед конкурентами. Матеріальна перевага — це логістика, закупівлі, ефективність капіталу. А нематеріальне — це довіра, розум, команди, смак та історія.

Те, що відбувається з людьми всередині компанії. Парадоксальний момент: на два перших чинники власник або керівництво компанії можуть вплинути набагато менше, але ефективність будь-яких інвестицій у ці складові — очевидна і легко вимірювана. Найскладніше порахувати ефективність вкладень у нематеріальну перевагу, тоді як вона є найголовнішою.

Найважливіші речі — це не речі

З чого ж складається нематеріальна перевага? Довіра — головна перевага перед конкурентами. Вона реалізується на трьох рівнях: працівник довіряє сам собі, тому, що робить; співробітники фірми довіряють одне одному (несподівано, але цьому сприяє взаємозвітність); клієнти довіряють компанії.

Розум — це не тільки вміння вчитися і швидко опановувати інновації, але і розвиток певного бекграунду, що дозволяє впевнено почуватися і долати страх перед нововведеннями.

Сюди відносяться як особистісні характеристики — працьовитість, посидючість, цілеспрямованість — так і професійні «софт скілз» на кшталт нетворкінгу, вміння справлятися з помилками, непересічно мислити.

Говорячи про команду, автор підключає когнітивістику та соціометріку. І розповідає, чому маленькі та швидкі поїдають великих і потужних. Найефективніша модель — співдружність команд по 4-12 осіб, що складаються з мотивованих яскравих особистостей.

Тоді між ними виникає синергія і підвищуються ефективність і швидкість роботи. Смак — так, це в першу чергу про дизайн. І про те, щоб показати, як високо ви самі цінуєте свій продукт і свою працю. Це працює в обидві сторони: мистецтво закохувати інших в те, що ви робите, але при цьому зберігати рентабельність того, що викликає захоплення.

Ми багато говоримо про те, як працює сторітеллінг, а Карлгаард пояснює, навіщо він взагалі потрібен. Ми всі розповідаємо історії: компанія — про себе, клієнти — про компанію, головне, щоб всі ці сюжети були на вашу користь.

Відмінний прийом — нехай інші розповідають про вас краще, ніж розповіли би ви самі. Автор намічає основні точки шляху, як цього досягти.

У світі глобальних технологій, де все змінюється швидше, ніж ми встигаємо про це дізнатися, найціннішими речами, як і раніше, є не речі. Нематеріальний, людський актив компанії може стати «чорним лебедем» в будь-яку хвилину. Питання тільки в тому, хто отримає від цього вигоду.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
ПрокрастинаціяПрокрастинація
Налаштуйся на зміни. Нова психологія успіхуНалаштуйся на зміни. Нова психологія успіху
Неординарні. Історії успіхуНеординарні. Історії успіху

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)