Управління змінами: Вся справа в людях!
Transforming Your Leadership Culture
Чому так багато сучасних програм змін закінчуються повним провалом? У новій книзі Джона МакГуайра (John McGuire) та Гарі Родеса (Gary Rhodes) "Трансформація вашої культури лідерства" (Transforming Your Leadership Culture) пояснюється, чому навіть після років пояснень і управлінського супроводу, програми змін часто закінчуються нічим.
Як наслідок, управлінці відчувають себе розбитими, розчарованими, рівень їхньої мотивації стрімко падає, а компанії повертаються до звичного status quo (тобто стану абсолютної посередності).
Джон та Гарі переконують читачів, що основна проблема такої ситуації полягає в тому, що управлінські команди занадто часто зосереджуються на зміні організаційної системи, при цьому цілковито забуваючи про те, що саме люди та культура компанії роблять її ефективною.
Абсолютно очевидно те, що ефективне управління змінами починається із верхівки. Топ-менеджери не можуть делегувати трансформацію іншим, і, не займаючись веденням змін самостійно, вони навряд чи зможуть досягнути успіху у цій сфері.
Зміна культури — це процес значною мірою особистий. Управлінцям потрібно інвестувати максимально можливу кількість часу та зусиль у зміни, щоб самим стати буквально їх інструментом. Адже зміни відбуваються тоді, коли змінюються переконання та віра.
Саме тому "перекроювання" організаційної структури зазвичай не достатньо. Глибинні переконання співробітників, які жорстко інтегруються у культуру компанії, стають на перешкоді таких змін. Успішна зміна, на думку авторів книги, починається з переконання на рівні лідера і "спускається" на рівень менеджменту середньої ланки. Саме тут важливо, щоб персонал компанії повірив у зміни і почав докладати зусилля для їх впровадження.
"Індивіди, команди і навіть цілі організації можуть змінити свою систему переконань та стереотипів, якщо віритимуть, що така зміна зробить їхнє життя більш якісним".
Ярослав Федорак, за матеріалами management-issues.
|