ТЕНДЕНЦІЇ | Проекти IT-змін 30 січня 2006 р.

Помилки людей підривають передові IT-проекти

Багатомільйонні IT-проекти, зазвичай, є проблемними через те, що компанії занадто зайняті встановленням технології та не звертають увагу на зміни, які впливають при цьому на роботу персоналу.

У ході дослідження, проведеного IT-спеціалістом Changefirst на основі вивчення 56-ти організацій, виявилося, що навіть найкращим чином продумані IT-проекти провалюються через надмірну захопленість керівництва самою технологією, яка, на їх думку, стане універсальними ліками від усіх проблем.

"Організації мають усвідомлювати, що інвестування в IT стосується не лише машин та програмного забезпечення, а й людей," — стверджують автори звіту David Miller, Richard McPike та Audra Proctor.

Більшість високопоставлених ІТ-директорів (97%) визнали, що не завжди досягали ефективності в управлінні IT-змінами. 15% сказали, що рідко чи взагалі ніколи не управляли ними добре. І майже половина (43%) організацій взагалі не мають бюджету спеціально на потреби управління людськими аспектами при встановленні нового обладнання або програмного забезпечення, що має особливо негативний вплив.

На думку майже 65% опитаних, управління змінами — це спеціалізована сфера знань. І все ж таки при впровадженні великих IT-проектів, в 1/5 організацій не призначалося окремого співробітника, відповідального за людський чинник. У майже 6-ти з 10-ти IT-проектах, людиною, відповідальною за управління змінами, був керівник проекту.

Дослідження також показало, що 24% організацій довіряли порадам щодо управління змінами від великих консалтингових фірм. Не думку дослідників, може виникнути конфлікт інтересів, тому що одні й ті самі консалтингові компанії часто підтримують розробку та впровадження IT-рішень. Управління змінами має бути центральною, внутрішньою управлінською діяльністю, яку не бажано залучати на умовах аутсорсингу.

Негативним результатом дослідження є ще і те, що лише третина організацій формально оцінювали ефективність управління змінами по завершенню IT-проекту. І лише 39% звертали увагу на проблеми персоналу після впровадження IT-змін.

Автори застерігають: "Організаціям не вдається навчатися на помилках з минулого. Проекти IT-змін страждають від браку професіоналізму в управлінні змінами. Дивно, що оцінці результатів після реалізації проектів приділяється дуже мало уваги. Саме це і може бути причиною постійного повторення тих самих помилок".

Анна Качкалда, за матеріалами management-issues.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Як управляти собою. Класика Harvard Business ReviewЯк управляти собою. Класика Harvard Business Review
Tiny Habits. Крихітні звички, які змінюють життяTiny Habits. Крихітні звички, які змінюють життя
Максимум успішності. Стратегії і навички для розкриття прихованого потенціалуМаксимум успішності. Стратегії і навички для розкриття прихованого потенціалу

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)