7 прогнозів на 2006 рік в області інтернет-маркетингу
eMarketer опублікував список прогнозів на поточний рік в області інтернет-маркетингу й електронної комерції. Представлені дані ґрунтуються на аналізі віртуального та цифрового ринків США.
Нижче представлений список отриманих прогнозів:
- Частка реклами в інтернеті складе 5.4% від загальних витрат на всі рекламні кампанії 2006-го року, тим самим, уперше переступить 5-ти процентний бар'єр і досягне значення 7.5% до кінця 2009-го року.
- Загальні суми інтернет-продажів виростуть ще більше: від 87 млрд. доларів в 2005-му році до 105 млрд. доларів у 2006-му, що складе приріст у 21%.
- Використання широкополосних мереж інтернет продовжить набирати популярність. Число їхніх користувачів збільшиться з 105-ти мільйонів до 124-ти мільйонів чоловік у 2006-му році.
- Онлайн-відео (телебачення) досягне свого розквіту: витрати на рекламу на мережевих каналах збільшаться на 71% і складуть 385 млн. доларів.
- Оживе ринок відео для мобільних телефонів: число користувачів, які дивляться телевізійні канали на екранах своїх телефонів, зросте вдвічі.
- Портали пошукових ресурсів ще більше збільшать свій розмах і запропонують нові мережеві додатки, які поліпшать локальні пошукові здатності пошукових систем, тим самим, збільшивши число їхніх користувачів на 5% до 146 млн. чоловік.
- IP-телефонія вийде на рівень основних плинів і збільшить число ліній доступу VoIP (voice over IP) від приблизно 10 млн. в 2005 році до 14.5 млн. в 2006.
За інформацією eMarketer.
|