ТЕНДЕНЦІЇ | Дослідження BI 25 вересня 2009 р.

Бізнес-аналітика продовжує розвиватися

Найбільший виклик, який сьогодні стоїть перед бізнес-аналітикою (інформаційними технологіями, місія яких сприяти розвитку бізнесу), полягає в забезпеченні ефективності для кінцевих користувачів.

За даними дослідження, проведеного Aberdeen Group у минулому році, перед бізнес-аналітикою стояли два серйозних виклики: подолати проблеми, пов'язані з інтеграцією даних (42%) та реально забезпечити кінцевих користувачів інструментами бізнес-аналітики (29%).

Директор Aberdeen Group Девід Хетч (David Hatch), базуючись на результатах дослідження засвідчив, що сама по собі інтеграція аналітичних технологій може стати визначальною для провалу чи успіху всієї бізнес-аналітичної програми. "Що цікаво, компанії не розуміють, які виклики ставить перед ними бізнес-аналітика до тих пір, поки не почнуть займатися нею безпосередньо", — наголошує він.

Цьогорічне дослідження, проведене тією ж компанією, в якому взяло участь понад 190 підприємств, виявило, що ІТ-відділи почали почуватися більш вільно та адаптувалися до загальної бізнес-аналітичної системи. Наприклад, 70% респондентів підтвердили, що в їхніх компаніях діє система бізнес-аналітики вже протягом року або більше.

Результат такого "дорослішання" не викликає подиву, хоча дуже важливо звернути на нього увагу. У 2009-му році основним завданням є вдосконалення програмної частини бізнес-аналітики та простота її використання для користувачів, які не мають технічної освіти (39%). Тоді як перелік тисків щодо інтеграції даних та залучення більшої кількості користувачів скоротився всього до 31%.

Іншими словами, інформаційні технології нарешті звернули увагу на кінцевого користувача і тепер намагаються зробити процес користування інструментами бізнес-аналітики максимально зручним для нього.

Але, попри це, до сьогодні залишається безліч компаній, керівники яких більше довіряють "власним відчуттям", ніж інструментам бізнес-аналітики. І саме базуючись на цих відчуттях вони приймають рішення.

Втім, ми вже побачили, як суттєво може змінитися ІТ-галузь всього за один рік. І ці зміни ще далеко не закінчилися. Якщо раніше інструментами бізнес-аналітики користувалися переважно топ-менеджери, управлінці та власне аналітики, то у майбутньому очікується, що ці інструменти будуть використовуватися практично на всіх рівнях.

За матеріалами "BI Grows Up: IT Moving Past Integration Woes", CIO.com.
Підготував: Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
12 важелів успіху12 важелів успіху
Як управляти собою. Класика Harvard Business ReviewЯк управляти собою. Класика Harvard Business Review
Рішення. Практичні поради від 23 людей, які змінили світРішення. Практичні поради від 23 людей, які змінили світ

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2025, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)