ТЕНДЕНЦІЇ | Тенденції бізнесу 23 травня 2006 р.

Керівники звертають особливу увагу на основні тенденції бізнесу. Дослідження McKinsey

Керівники спостерігають зростаючу швидкість змін у конкурентному оточенні бізнесу. Такі зміни провокуються накопиченням знань, інформації та тенденціями до глобалізації.

Керівники зі всього світу вважають вільний плин інформації та інноваційні тенденції джерелом прискорення змін у загальному оточенні бізнесу. Але, тим не менше, компанії продовжують конкурувати, застосовуючи потужні сили, які є властивими для глобального ринку — багатого, дешевого та мобільного капіталу; розширеного доступу до талантів та робочої сили; знищення торгових бар'єрів.

Опитування показує, що світ став набагато більш конкурентним, набув додаткових можливостей, але разом з ними — ризику. Проблема в тому, що коли людина бачить перед собою величезні можливості, вона, як правило, починає забувати про ризик, який їх супроводжує.

Респонденти говорять про велику кількість факторів, які можна вважати причинами пришвидшення змін у бізнесі. Серед них — інновації продуктів, сервісів та бізнес-моделей, полегшення доступу до інформації та розвитку знань. Але існує багато інших (Exhibit 1).

Негативною стороною пришвидшення змін 85% респондентів вважають той факт, що оточення їхнього бізнесу стало більш конкурентним. При цьому 45% респондентів вважають, що за останні 5 років у їх секторі "конкуренція зросла", а 40% — що "конкуренція зросла непомірно". Інтенсивність змін пришвидшується не залежно від того, в якому бізнесі (великому чи малому) або в якій галузі ви знаходитесь. Проте, деяка різниця все-таки існує. Судячи з відповідей, можемо зробити висновок, що галузь телекомунікацій є найбільш жорсткою (6 із 10 респондентів вважають її найбільш конкурентною). Найменш жорстокою, якщо так можна говорити, є галузь бізнес-сервісів. Лише 3 із 10-ти респондентів вважають, що вона стала "непомірно конкурентною".

Проте, наголошуючи на зростанні конкуренції у своїй галузі, більшість керівників не може сказати, чому так відбувається (Exhibit 2). 25% респондентів вважає, що ситуація стає гіршою через покращення вмінь і навичок конкурентів, зокрема, захоплення ними найкращих і найталановитіших працівників. Приблизно така сама кількість респондентів вважає зниження цін причиною посилення конкуренції.

Думки щодо завдань кожної компанії, які допомогли б їй досягнути відповідного конкурентноздатного рівня, дуже залежать від сфери, у якій вона працює (Exhibit 3). Більше, ніж третина респондентів у галузі важкої індустрії і лише один з десяти в галузі фінансових сервісів, вважає, що встановлення вигідних для споживача цін — це найбільш важливий фактор. Працівники галузі телекомунікацій більше, ніж інші, переконані, що введення постійних інновацій — це найважливіший фактор для того, щоб бути конкурентноспроможним.

За матеріалами "An executive take on the top business trends: A McKinsey Global Survey", The McKinsey Quarterly (April 2006).



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Діяти як переможець, думати як переможецьДіяти як переможець, думати як переможець
Шлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собоюШлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собою
Білл Гейтс рекомендує… 10 книжок про важливе в однійБілл Гейтс рекомендує… 10 книжок про важливе в одній

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)