ТЕНДЕНЦІЇ | Прямі комунікації з клієнтами 3 квітня 2018 р.

Прямий доступ у тренді

Джерело: open

Останні декілька років чимало великих компаній у розвинених країнах стикнулись з новим викликом — появою бізнесів, що працюють із клієнтами напряму. Вони пропонують більш персоналізовані продукти й зручну доставку — і фахівці вважають, що це є першою ознакою глобальної зміни способу купівлі товарів та послуг.

Прямий доступ у тренді Великі бізнеси вже стикаються із проблемами через поширення цього тренду. Достатньо подивитись на статистику, щоб побачити темпи його розвитку:

  • Частка компанії Gillette на американському ринку чоловічих товарів для гоління складала 70% у 2010-му році, а у 2016-му — впала до 54%. Більшість споживачів перейшли до компаній Dollar Shave Club, Harry’s та інших, які пропонують доставляти товари для гоління до вашої домівки.

  • У 2016-му році десятки компаній, що продають матраци споживачам (у тому числі Leesa, Casper, Purple), а не постачають їх у магазини, відвоювали 5% цього ринку у США, а у 2017-му подвоїли свою частку.

  • Прибуток компаній, що продають набори продуктів для приготування їжі, у наступні роки за прогнозами мають зрости у десятки разів.

Дослідження Interactive Advertising Bureau свідчить: компанії на кшталт Warby Parker (пропонує доставити окуляри до вашого дому, з безкоштовною приміркою оправ) та Blue Apron (привозить готові комплекти інгредієнтів для приготування їжі) — це не просто тимчасове модне віяння, а результат зсуву економіки у напрямку більш кастомізованих брендів.

Особливо помітно це у США: американці все частіше обирають продукти компаній, що будують прямі комунікації з клієнтами. Ці бізнеси є більш гнучкими, ніж великі організації, а значить, можуть задовольняти потреби споживачів у режимі реального часу.

Компанії, що будують прямі комунікації з клієнтами, є більш гнучкими, а значить, можуть задовольняти їхні потреби у режимі реального часу

Традиційна модель передбачає, що компанії проектують, виробляють і виводять на ринок свої продукти, а великі магазини (Walmart, Best Buy, Target, а потім і Amazon) — пропонують їх споживачам. Але нові бренди, що мають прямий доступ до клієнтів (direct-to-consumer brands), отримують змогу спроектувати кращий досвід на кожній стадії циклу купівлі. Вони володіють більш повною інформацією про споживача, здатні вибудувати міцні стосунки з ним — і, зрештою, отримати вищі прибутки.

Деякі великі компанії вже починають використовувати цей підхід і створюють (чи розширюють) власні канали продажу та маркетингу в рамках даного тренду. Наприклад, Nike очікує, що їхній продаж у моделі direct-to-consumer складе $16 млрд. у 2020 році.

Чому саме зараз ми спостерігаємо описані процеси? Одна з найголовніших причин — розширення можливостей для таргетованої реклами у соцмережах. Цей інструмент дозволяє навіть малому бізнесу легше запропонувати свій продукт ідеальній цільовій аудиторії. І великим компаніям потрібно враховувати це, міркуючи про майбутнє.

За матеріалами The Hustle.

Ілюстрація: Depositphotos.com



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Торгівці правдою. Бізнес на новинах та битва за фактиТоргівці правдою. Бізнес на новинах та битва за факти
Розвиток мозку. Як читати швидше, запам’ятовувати краще та досягати метиРозвиток мозку. Як читати швидше, запам’ятовувати краще та досягати мети
Крок за кроком. Як ентузіазм і наполегливість ведуть до метиКрок за кроком. Як ентузіазм і наполегливість ведуть до мети

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)