ТЕНДЕНЦІЇ | Соціальні медіа 11 травня 2011 р.

Більшість маркетологів планують збільшити бюджет на соціальні медіа

Автор: Ірина Грабовська
Джерело: журнал "Комп&ньоН"

Переважна більшість американських маркетологів уважають соціальні медіа невід'ємною складовою своєї стратегії цього року, а 70% із них у 2011-му році планують збільшити бюджет для роботи з соціальними медіа більш ніж на 10%. Про це свідчать результати опитування, проведеного компанією Effie Worldwide.

В опитуванні брали участь керівники PR-напрямків і фахівці з маркетингу таких великих компаній, як Bank of America, Colgate-Palmolive і Mini USA. Серед головних цілей, які ставляться перед компанією щодо комунікації в соціальних мережах, маркетологи називають збільшення кількості "лайків" на Facebook.

Кажучи як від свого імені, так і від імені своїх клієнтів, члени опитаної групи повідомили, що цього року на роботу з соціальними медіа піде 11,9% від загального запланованого бюджету. Цей обсяг уже можна зрівняти з 13-відсотковою часткою, передбаченою для реклами на телебаченні. Звичайно, цей показник можна поставити під сумнів, тому що торік на телевізійну рекламу було витрачено $68,7 млрд., і всього лише $26 млрд. — на інтернет-рекламу, свідчать дані Internet Advertising Bureau (IAB).

Значна частина цих витрат передбачена на спроби залучення в групи брендів нових фанів на Facebook: 35% респондентів заявили, що це буде їхньою головною метою в 2011-му році. "Збільшення нашої присутності в сегменті мобільних додатків" — друга за популярністю стаття витрат у цьому списку, її вибрали 22% опитаних.

Інші результати опитування:

  • Бренди, які відзначили за "ефективну комунікацію зі споживачами за допомогою соціальних медіа", — це Old Spice (його вибрали 15% респондентів), Pepsi (8%), Starbucks (7%) і Ford (6%).

  • 50% учасників опитування заявили, що вони використовують як внутрішні PR-ресурси, так і послуги агентств для роботи з соціальними мережами.

  • 80% сказали, що цього року вони запланували рекламу на iPad та/або випуск iPad-додатка, у той час як 20% "не планують ні того, ні іншого".

  • 87% відзначили, що комунікація в соцмережах була "важливою" або "дуже важливою" при досягненні найважливіших маркетингових цілей компанії цього року.

За матеріалами Mashable.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Як вижити серед токсичних людейЯк вижити серед токсичних людей
Рішення. Практичні поради від 23 людей, які змінили світРішення. Практичні поради від 23 людей, які змінили світ
Торгівці правдою. Бізнес на новинах та битва за фактиТоргівці правдою. Бізнес на новинах та битва за факти

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2025, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)