ТЕНДЕНЦІЇ | Соціальні медіа 11 травня 2011 р.

Більшість маркетологів планують збільшити бюджет на соціальні медіа

Автор: Ірина Грабовська
Джерело: журнал "Комп&ньоН"

Переважна більшість американських маркетологів уважають соціальні медіа невід'ємною складовою своєї стратегії цього року, а 70% із них у 2011-му році планують збільшити бюджет для роботи з соціальними медіа більш ніж на 10%. Про це свідчать результати опитування, проведеного компанією Effie Worldwide.

В опитуванні брали участь керівники PR-напрямків і фахівці з маркетингу таких великих компаній, як Bank of America, Colgate-Palmolive і Mini USA. Серед головних цілей, які ставляться перед компанією щодо комунікації в соціальних мережах, маркетологи називають збільшення кількості "лайків" на Facebook.

Кажучи як від свого імені, так і від імені своїх клієнтів, члени опитаної групи повідомили, що цього року на роботу з соціальними медіа піде 11,9% від загального запланованого бюджету. Цей обсяг уже можна зрівняти з 13-відсотковою часткою, передбаченою для реклами на телебаченні. Звичайно, цей показник можна поставити під сумнів, тому що торік на телевізійну рекламу було витрачено $68,7 млрд., і всього лише $26 млрд. — на інтернет-рекламу, свідчать дані Internet Advertising Bureau (IAB).

Значна частина цих витрат передбачена на спроби залучення в групи брендів нових фанів на Facebook: 35% респондентів заявили, що це буде їхньою головною метою в 2011-му році. "Збільшення нашої присутності в сегменті мобільних додатків" — друга за популярністю стаття витрат у цьому списку, її вибрали 22% опитаних.

Інші результати опитування:

  • Бренди, які відзначили за "ефективну комунікацію зі споживачами за допомогою соціальних медіа", — це Old Spice (його вибрали 15% респондентів), Pepsi (8%), Starbucks (7%) і Ford (6%).

  • 50% учасників опитування заявили, що вони використовують як внутрішні PR-ресурси, так і послуги агентств для роботи з соціальними мережами.

  • 80% сказали, що цього року вони запланували рекламу на iPad та/або випуск iPad-додатка, у той час як 20% "не планують ні того, ні іншого".

  • 87% відзначили, що комунікація в соцмережах була "важливою" або "дуже важливою" при досягненні найважливіших маркетингових цілей компанії цього року.

За матеріалами Mashable.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Вийди за межi. Забудь про успiх — стань видатнимВийди за межi. Забудь про успiх — стань видатним
Тригери. Сформуй звички і стань тим, ким хочеш бутиТригери. Сформуй звички і стань тим, ким хочеш бути
Як здобути прихильність людей і навчитися впливати на них: рекомендації колишнього агента ФБРЯк здобути прихильність людей і навчитися впливати на них: рекомендації колишнього агента ФБР

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)