B2B направляють бюджети в Інтернет
У 2007-му році сектор B2B маркетингу очікує вибуховий ріст, причому значна частина рекламних бюджетів буде спрямована в Інтернет і нові технології. Такий прогноз міститься в дослідженні аналітичного журналу B2B "2007 Marketing Priorities and Plans".
У рамках дослідження було опитано 569 топ-менеджерів в області маркетингу. Більшість (62,7%) респондентів заявили про намір збільшити маркетингові бюджети в 2007-му році. Ще 29,4% мають намір зберегти витрати на рівні 2006-го року, і лише 8% збираються їх урізати. Торік витрати на маркетинг збиралися збільшити лише 60,7% опитаних топ-менеджерів, 31,6% тоді заявили, що залишать витрати на рівні 2004-го року, а 7,7% планували скорочення.
З тих маркетологів, хто планує збільшити свої бюджети на наступний рік, майже третина (31,6%) збирається зробити це на 20% і більше. Ще 26,3% збираються збільшити витрати на 10-14%, 19,6% — на 5-9%, а 11,5% — на 15-20%. Лише 10,9% планують наростити витрати менш, ніж на 5%. Причому найбільша кількість опитаних збираються збільшити витрати саме на онлайновий маркетинг — 75,6% респондентів. Торік про такий намір заявляли 72% опитаних.
"Ми відслідковуємо те, як наші споживачі сприймають бізнес-інформацію, і виявили, що їхні переваги зміщуються від традиційних медіа у бік інноваційних можливостей", — говорять автори доповіді Скотт Андерсон (Scott Anderson), директор із бренд-комунікацій Hewlett-Packard. — "З тих пір, як широкополосний доступ у Мережу стає все більше доступним, а також завдяки ще декільком факторам — міняється тренд. І ми просто йому відповідаємо", — підкреслює він.
HP — один з найбільш активних гравців на полі онлайнового B2B маркетингу. Ще торік компанія зробила «значний» рух від традиційних медіа — таких як ефірне телебачення і друкована реклама — у бік інтернет-маркетингу. Сьогодні HP уже регулярно використовує для своїх цілей вебкасти (онлайнове віщання), онлайнове відео, блоги, подкасти, RSS-трансляції та онлайнові співтовариства — саме з їхньою допомогою відбувається запуск нових продуктів і встановлення відносин зі споживачами. Зараз, за словами Андерсона, компанія взагалі збирається виділити витрати на інтернет-маркетинг в окремий бюджет, і не змішувати ці витрати з іншими маркетинговими витратами.
За даними дослідження B2B, більша частина коштів, виділених на онлайновий маркетинг, буде спрямована компаніями на поліпшення і розвиток веб-сайтів (31,7%). 21,8% коштів піде на e-mail розсилки, 18,7% — на пошук і 8,8% — на вебкасти. На банерну рекламу буде виділено лише 5,9% бюджетів, у той час як на спонсорство — 5,5%. Такий новий вид медіа як онлайнове відео одержить 2,7% бюджету в наступному році, — стверджують автори доповіді. Всі інші онлайнові інструменти — блоги, RSS-трансляції, каталоги (product listings) — акумулюють 4,9% онлайнових бюджетів, що залишилися.
Традиційні медіа, такі як друковані видання, радіо, телебачення і зовнішня реклама можуть недорахуватися грошей від B2B-кампаній, — зауважують автори доповіді. Збільшити витрати на рекламу в друкованих ЗМІ планують лише 33,6% опитаних маркетологів. Те ж стосується і телерадіомовлення. Збільшити витрати на просування компанії за допомогою цих медіа готові лише 13,5% маркетологів, у той час як 77,5% збираються залишити витрати на колишньому рівні, а 9,0% планують їх скоротити. У зовнішній рекламі все ще гірше: збільшувати витрати на цей вид реклами збираються лише 4,8% респондентів, 83,8% збираються залишити бюджет без зміни в порівнянні з попереднім роком, а 11,4% мають намір скоротити бюджети на ці цілі.
Першочерговою метою B2B маркетингу в 2007-му році, як випливає з дослідження, стане збільшення аудиторії споживачів (цю ціль назвали 62,3% опитаних), слідом йде підвищення впізнаваності бренду (brand awareness) (19,5%) та утримання клієнтів (11,0%). Серед інших цілей респонденти назвали ріст ринку (7,3%), проникнення продукту і позиціювання компанії як інтелектуального лідера. Слід особливо зазначити, що 67,7% рекламодавців планують у 2007-му році запустити нові рекламні кампанії.
За матеріалами B2B online, Mediarevolution.ru.
|