ТЕНДЕНЦІЇ | Брендинг 27 вересня 2011 р.

Тенденції, які формують рекламну та брендингову сферу

Постійний розвиток технологій та їхнє входження практично в усі сфери нашого життя змінюють рекламну та брендингову сферу. Компанії, основною компетенцією яких є комунікація, завжди уважно стежили за розвитком нових способів інтерактивної взаємодії зі споживачами і з особливою прихильністю сприймали появу нових технологій комунікації.

Ключовими трансформаційними елементами, які сьогодні формують ландшафт всієї сфери є наступні.

Мобільні інновації

Що більш розповсюдженими стають мобільні технології, то частіше вони стають інструментом рекламної та брендингової сфери. Споживачі зазвичай мають кращий досвід отримання повідомлень завдяки своїм телефонам чи мобільним пристроям, ніж через комп'ютери. Бренди пов'язують себе з кожним споживачем найбезпосереднішим чином і мають змогу підтримувати з ними максимально природну комунікацію.

Інтернет-телебачення

Інетрент-телебачення дало поштовх до розвитку абсолютно нових програм та систем, які використовуються рекламною та брендинговою сферами. Все більша кількість компаній активно користуються можливостями телебачення, підключеного до Інтернету. Більше того, бренди все частіше задумуються про запуск власних каналів інтернет-телебачення. А саме телебачення стає принципово не схожим на те, яким воно було на початку 2000-их років. Воно стає більш персоналізованим.

NFC

Користувачі швидко звикають до новітніх технологій — однією з яких є NFC (Near field communication). Це технологія комунікації між двома мобільними приладами, які знаходяться близько один до одного — тобто це, по суті, ще один спосіб передачі даних. Планується, що NFC буде використовуватися, наприклад, для оплати телефоном покупок в супермаркеті. Не дивно, що цією технологією так зацікавилася рекламна та брендингова сфера.

Маркетинг у соціальних медіа

Соціальні медіа продовжують розвиватися. Компанії використовують безліч сервісів, щоб достукатися до своїх споживачів, які в прямому сенсі знаходяться на відстані витягнутої руки. Ця тенденція особливо важлива для малого бізнесу, який тепер може дозволити собі використовувати дешеві способи просування.

За матеріалами "Trends That are Shaping the Advertising and Branding Industry", POPSOP.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Сила продуктивності. Як подолати прокрастинаціюСила продуктивності. Як подолати прокрастинацію
Спершу найважливіше! Жити, любити, вчитися, залишити слідСпершу найважливіше! Жити, любити, вчитися, залишити слід
S.U.M.O. (Shut Up, Move on®). Замовкни та працюйS.U.M.O. (Shut Up, Move on®). Замовкни та працюй

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)