ТЕНДЕНЦІЇ | Ритейл 25 березня 2019 р.

Чому інтернет-ритейлери відкривають фізичні магазини

Джерело: Baker Tilly Ukraine

Чому інтернет-ритейлери відкривають фізичні магазини За даними McKinsey & Company, у 2020-му році 80% роздрібних продажів у США, як і раніше, припадатиме на звичайні магазини.

Онлайн-магазини Pure Рlay (роздрібні продавці, що продають тільки через свій інтернет-магазин) починають заявляти про себе в традиційній роздрібній торгівлі. Багато найбільших онлайн-брендів перейшли в офлайн-режим, відкривши демонстраційні зали і магазини — від французького ритейлера модного одягу Spartoo до соціально орієнтованого бренда окулярів Warby Parker і ритейлера чоловічого одягу Bonobos. В Україні найбільший інтернет-магазин Rozetka також відкриває виставкові зали: на сьогодні чотири в Києві та три в Одесі.

Реальне прискорення цієї тенденції відбулося, коли Amazon відкрив своє перше фізичне представництво. Книжковий магазин Amazon в Сіетлі, США, може, й виглядає як простий магазин, але насправді це дуже важливий перший крок в омніканал для найбільшого у світі онлайн-ритейлера.

Онлайн + офлайн = більше вигоди

Перехід до відкриття офлайн-магазинів не означає, що онлайн-торгівля помирає. Навпаки, синергія онлайн і офлайн буде ключем до роздрібного успіху в найближчому майбутньому. Експерти сходяться на думці, що онлайн-магазини, що відкривають торгові точки, будуть успішнішими, ніж їхні чисто онлайн-конкуренти. Ми вибрали 7 найбільш важливих причин успіху.

Якщо люди можуть оцінити ваш товар живцем, вони з більшою вірогідністю придбають його

Згідно зі Звітом про стан роздрібної торгівлі, опублікованому TimeTrade, 85% споживачів вважають за краще робити покупки в реальних магазинах, тому що їм подобається особисто бачити, торкатись продуктів, тестувати їх, перш ніж купувати. Дотик до продукту може також розвіяти сумніви і переконати людину в тому, що це потрібний товар.

Клієнти, які забирають або обмінюють товари в реальному магазині, схильні до додаткових покупок

Click & Collect (купівля в інтернеті й отримання в магазині) дуже популярна як серед покупців, так і продавців. Людям подобається зручність вибору товару в онлайн-магазині у будь-який час і можливість забрати його самостійно. Ритейлерам це подобається тому, що це добре для бізнесу: згідно з дослідженням UPS Pulse of the Оnline Shopper, 45% покупців, які використовують Click & Collect, зрештою купують додаткові товари при отриманні замовлення в магазині.

Повернення в магазин також популярне серед покупців і роздрібних продавців. Дослідження UPS показує, що 3 з 5 покупців швидше повернуться в магазин, ніж відправлять товар назад поштою або кур’єром. У той же час 70% покупців, що повертають товари у фізичному магазині, зрештою натомість купують щось інше.

Індивідуальне обслуговування клієнтів збільшує продажі

Важко запропонувати призначений для користувача досвід, що персоналізується, онлайн; принаймні з цим згодні покупці. Звіт TimeTrade про стан роздрібної торгівлі показує, що третина покупців вважає за краще отримувати поради від реальних консультантів, а 90% покупців швидше за все придбають товар після отримання допомоги від досвідченого персоналу в магазині.

Незважаючи на популярність онлайн-шопінгу, людська увага і спілкування все ще важливі для бізнесу.

Офлайн-магазин допоможе створити атмосферу бренда

У ритейлі багато конкурентів, і бренд складно виділити, особливо онлайн. Перейшовши в офлайн-режим, інтернет-магазини отримують таку можливість. Перспективні ритейлери не відкривають фізичні магазини лише для продажів. Їхні демонстраційні зали і концептуальні магазини — це передусім місця, де клієнти можуть зануритися в культуру бренда. Атмосфера в магазині є ключовою відмінністю бренда, і якщо все зроблено правильно, це може стати відмінним способом справити незабутнє враження і привабити покупців.

Фізичний магазин покращує логістику — це економить час і гроші

Інтернет-магазини використовують фізичні магазини як частину свого ланцюжка постачань, щоб скоротити витрати на управління запасами і прискорити доставку. Витрати на логістику — це ахіллесова п’ята роздрібної торгівлі електронної комерції, оскільки вони, як правило, значно знижують прибуток. Використовуючи магазини як склади і центри реалізації, інтернет-магазини можуть поліпшити свої логістичні ланцюжки, а також прискорити і підвищити ефективність доставки товарів у більшій кількості регіонів.

Можливість безкоштовного дослідження уподобань і звичок ваших клієнтів

Хоча дані, зібрані в інтернет-магазині, можуть бути корисними для розуміння покупців, ритейлери мають можливість багато чого дізнатися про своїх клієнтів, просто спостерігаючи за їхніми покупками і взаємодією з товаром. Обсяг маркетингових досліджень, які ви отримуєте, просто спостерігаючи за людьми, еквівалентний 100 фокус-групам.

Реальні магазини допоможуть збільшити трафік на ваш інтернет-майданчик

Як повідомляють L2 у своєму звіті Death of Pureplay Retail, коли роздрібні продавці відкривають фізичні магазини, трафік в їхні інтернет-магазини різко збільшується. У міру відкриття магазинів онлайн-трафік росте, збільшується число людей, що згадують марку і шукають її в інтернеті. Згідно з L2, цей онлайн-шум супроводжується збільшенням фінансового прибутку, що робить фізичний магазин хорошою інвестицією і з точки зору популярності, і прибутковості.

Одноканальна роздрібна торгівля приречена на зникнення, чи то чиста електронна комерція або чистий офлайн. Роздрібні продавці, які стежать за своїми клієнтами і не бояться нововведень, процвітатимуть. Ритейлери, що застряглі у своїх "старих добрих традиціях", повільно, але вірно сходитимуть зі сцени.

За матеріалами "Why smart online retailers are opening physical stores", LS Retail.

Ілюстрація: Sensei Marketing



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Кради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiстьКради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiсть
Ніколи не їжте наодинці та інші секрети успіху завдяки широкому колу знайомствНіколи не їжте наодинці та інші секрети успіху завдяки широкому колу знайомств
МікромайстерністьМікромайстерність

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)