Дев’ять трендів маркетингу, які вже відійшли в минуле
Джерело: Blog Imena.UA
Деякі з найбільш популярних маркетингових трендів вже не зовсім в темі. Однак знати, що не треба робити настільки ж важливо, як і точно знати, що треба робити. Так що перед вами всі антитренди маркетингу на поточний рік: ті речі, які безумовно втратять свою ефективність у 2019-му році, а також альтернативні підходи, які допоможуть вам в подальшій роботі.
1. Набридлива реклама, що спливає та банери
Давайте будемо чесними — якщо люди зацікавлені у певному товарі чи послузі, вони самостійно розберуться з вашим сайтом. Не потрібно по 50 разів нагадувати про останні акції за допомогою вікон, які вискакують з кожного куточку вашого сайту.
У 2019-му році реклама, що спливає — це своєрідне табу. Люди її ненавиділи, ще коли вона тільки з’явилася, і продовжують так само ненавидіти зараз. Давно пора зізнатися в тому, що така реклама лише дратує відвідувачів.
Понад 11% інтернет-користувачів встановлюють собі блокувальник реклами і вашу рекламу можуть навіть не помітити. Краще вкладіть час і гроші в більш гладке вбудовування акцій і пропозицій в структуру сайту. Традиційна реклама що спливає та банерна реклама тільки відволікає увагу і фактично є баластом. Більше ніякої нав’язливості!
2. Блогерство заради SEO
Ви помічали сайти в яких статті ретельно наповнені ключовими словами для індексації? Між іншим, звичайні люди теж помічають, коли стаття переповнена ключовими словами. Не варто читачам нав’язувати нудний контент, годі зациклюватися на SEO-оптимізації, краще зосередитися на якості контенту та поділіться з людьми своїм досвідом.
Наразі складно знайти компанію, яка не має свого власного блогу. Його маркетингова ефективність напряму залежить від того, як саме ви його використовуєте. Статті у блозі не повинні бути приводом для поєднання одних і тих самих ключових слів та фраз. Звісно, для пошукових систем це добре, а от для читачів блогу — навряд. Іншими словами — використовуйте свій блог, аби створити для читачів цінний ресурс, який змусить їх навчатися чомусь цікавому та подивитися на вашу компанію з нового, кращого боку.
3. Занадто багатослівний освітній контент
Декотрі компанії все ще продовжують створювати достатньо об’ємні електронні книги у форматі PDF. Ідея сама по собі хороша, лише бракує наочності, щоб це не виглядало наче домашнє завдання по літературі.
Безкоштовні знання у форматі «контент на виніс» — хороший спосіб завоювати авторитет, покращити впізнаваність бренду та просто поділитися своїми думками. Звісно, такий контент ніколи не застаріє. А от багатослівні електронні книги застаріють однозначно. Люди навіть не відкриють таку книгу, бо дедалі частіше продивляються контент з мобільного телефону.
Обов’язково діліться своїми знаннями! Пам’ятайте, що люди дедалі частіше читають матеріал на своїх телефонах, тому інформацію потрібно подавати невеличкими порціями.
4. Не персоналізовані email-листи
Масові розсилки критикувати є за що — занадто вже вони безособові. Навіть не сумнівайтесь, певна кількість клієнтів, які спокусяться акційними товарами, надто швидко від вас відпишуться. 2019-ий стане роком персоналізації маркетингу, так що вам доведеться застосувати свій творчий потенціал.
Ще один надто дратівливий момент, коли постійно отримуєш однакові листи. Рука так і тягнеться до кнопки «відписатися» або автоматично відмітити листи як прочитані.
Замість стратегії масових розсилок, варто надсилати клієнтам персоналізовані листи з актуальним контентом на основі тієї інформації, яка є в наявності. Перевірте рівень зацікавленості, проаналізуйте поведінку користувачів вашого сайту та намагайтесь відбирати контент по демографічних даних та вподобаннях. Так, цей процес довготривалий, але повірте, що у 2019-му році докладені зусилля того вартують.
5. Відео з автовідтворенням
Відео наразі на хвилі хайпу й ми всі про це вже чули. Але погодьтесь з тим, що ніщо так не дратує під час перегляду стрічки новин, як музика, яка долинає з глибини інтернет-сторінки. Подумайте про користувачів. Цей антитренд заважає комфортному перегляду стрічки з контентом.
Це явище називається «настирним маркетингом» та його потрібно зупинити. Google Chrome наразі працює над блокуванням відеороликів з автовідтворенням.
Навіщо змушувати насильно користувачів дивитися ваші відеоролики? Краще зосередитися на креативному контенті. Скористуйтесь інструментами, які допоможуть вам створювати ефективні прев’ю. Пам’ятайте про те, що справа не лише в бюджеті, а у стратегії та креативі.
6. Шаблонні фотографії
Чергова стокова фотографія дуже часто рятує ситуацію, коли потрібно знайти багато матеріалів для маркетингових компаній, але зараз варто виділити час на детальний відбір контенту, який викликав би у людей відповідну реакцію.
Якщо хочете, аби люди відчули зв’язок із вашим брендом, вибір візуальних методів та загальна естетика повинні бути добре продуманими та нести за собою чітке посилання. Обирайте фотографії, які будуть знайомі вашій аудиторії та зможуть викликати емоційний відгук.
Люди ігнорують шаблонні фото з людьми, що посміхаються. Вони не викликають ніяких емоцій, оскільки являються безособовими та досить не оригінальними. У вашому розпорядженні багато інших типів візуального контенту. Не варто обирати щось нейтральне та універсальне лиш тому, що у вас обмаль часу. Візуальне враження для користувача також важливе.
7. Довгі рекламні ролики
Будь-яка реклама, яка триває понад 6 секунд вже вважається довгою. Виною всьому наша недостатня стійкість нашої уваги. Контент у 2019 році має бути максимально цікавим та таким, щоб притягав увагу користувачів. Навіть YouTube пропонує нову політику з найкоротшими рекламними роликами.
Давайте відноситися до цього обмеження як до можливості підійти до питання з творчістю. Як привернути чиюсь увагу за декілька секунд? Чудова задачка для вашої команди — пора починати мозковий штурм.
Facebook також розглядає можливість запускати 6-секундні рекламні відео. Незабаром всі соцмережі будуть в тренді. Якщо ви можете розповісти свою історію за 6 секунд, ви вже переможець!
8. Досить сподіватися на органічний трафік у соцмережах
У 2019-му році на органічний трафік у соцмережах сподіватися не варто. Зміна алгоритмів у Facebook сильно понижує показники всіх без виключення, але особливо це стосується великих компаній та брендів.
Варто просувати свої пости, адже так у вас з’явиться можливість додаткового охоплення вашої аудиторії. Будьте готові витратити невелику кількість коштів на рекламу. Ідеальна формула для ефективного контенту містить в собі якісний контент та правильно вибрану цільову аудиторію.
9. Фейкові відгуки
Люди полюбляють читати позитивні відгуки, які ніби то підтверджують їх бажання купити той чи інший товар чи послугу. Декотрі компанії намагаються розкрутитися та все ще сподіваються на фальшиві відгуки. Своїми діями вони ризикують втратити довіру у клієнтів. До речі, Amazon вже бореться з фейковими відгуками. Було навіть декілька судових процесів за написання фальшивих відгуків для компаній.
Що ж робити? Зверніться до своїх клієнтів та попросіть залишити реальний відгук про вашу компанію. Запропонуйте бонуси або інші приємні винагороди за відгук.
Декілька порад наостанок
Не забувайте, що 2019-ий рік — це рік мобільних технологій. Це означає, що якщо ваші сайти не будуть розвиватися в цьому напрямку то з великою ймовірністю на вас чекає провал. Крім того, це рік затвердження стратегій, що зображають зміни у користувацькій поведінці.
Усі ці старі тренди цифрового маркетингу лише гальмують вас у розвитку. Пам’ятайте, що маркетинг — це гармонічне поєднання професійних інструментів помножених на купівельну поведінку. Настав час не лише адаптувати свій контент під конкретних користувачів та ближче підійти до розуміння клієнтів, але й залучити свої творчі навички для привернення їх уваги.
Ілюстрація: Depositphotos.com
|