ТЕНДЕНЦІЇ | Мотивація 8 травня 2007 р.

Мотивація на зниження відсутності

Чверть європейських роботодавців використовують мотиваційні інструменти для скорочення відсутності працівників за хворобою. При цьому половина з них підтримує оздоровчі ініціативи, метою яких також є скорочення відсутності за хворобою.

27% роботодавців використовують такі стимули, як додаткові виплати та премії співробітникам, які "не хворіють". Такі дані опитування 380-ти організацій, проведеного компанією Mercer Human Resource Consulting.

Найбільш жахаючими прикладом відсутності працівників на своїх робочих місцях є приклад British Royal Mail у 2004-му році. Щоденна відсутність за хворобою у цій компанії склала 6,5%. А зважаючи на те, що у компанії працювало 170 000 співробітників, то одночасно перебували поза виконанням своїх обов'язків майже 10 000 з них. У 2005-му році у компанії була представлена стимулююча програма, яка передбачала можливість отримання спеціальних призів для співробітників, які протягом року жодного дня не були відсутні за хворобою. Так люди могли отримати спеціальні ваучери вартістю £2000 на відпустку, або навіть нову машину. Програма дала змогу підвищити рівень відвідуваності на 11%.

Проте, компаніям слід завжди пам'ятати, що наслідки впровадження таких мотиваційних схем можуть бути різними. Зрештою, надмірне зловживання ними призведе до того, що люди приходитимуть на роботу навіть тоді, коли за станом здоров'я їм дійсно краще залишитися вдома. Викликає стурбованість і той факт, що по-суті компанія виплачуватиме працівникам винагороду за їхній обов'язок — відвідувати роботу.

Інша стратегія, яка сьогодні впроваджена кожним другим роботодавцем, — активна боротьба з хворобою та стимулювання працівників до здорового способу життя. Компанії можуть пропонувати співробітникам проходження безкоштовного медичного огляду, пільгове відвідування спортивних закладів чи додаткову підтримку людям, які кидають курити.

Не менш важливим є і ставлення роботодавця до реальних причин відсутності співробітників. Так, дослідження виявило, що чверть респондентів переконані, що хвороба є причиною відсутності працівників лише у 20% випадків. Проте, така сама кількість респондентів вважає, що хвороба є реальною причиною відсутності у 80% випадків.

Опитування, здійснене однією з найбільших спільнот підприємців CBI, виявило, що роботодавці вважають кожну восьму відсутність на робочому місці через хворобу такою, яка не відповідає дійсності. Тобто підозрюють своїх підлеглих у нечесності. Тому для оцінки реальних причин відсутності працівника на його робочому місці, керівники повинні завжди перевіряти інформацію, а також докладати усіх зусиль для скорочення відсутності із "неправдивих" причин.

За матеріалами "The incentive route to reducing absence", management-issues.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Налаштуйся на зміни. Нова психологія успіхуНалаштуйся на зміни. Нова психологія успіху
Як здобути прихильність людей і навчитися впливати на них: рекомендації колишнього агента ФБРЯк здобути прихильність людей і навчитися впливати на них: рекомендації колишнього агента ФБР
Серійний переможець. 5 дій для створення вашого циклу успіхуСерійний переможець. 5 дій для створення вашого циклу успіху

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)