Лідери маркетингу визначили ключові тренди на 2025 рік
Лідери маркетингу розповіли про зрушення в поведінці споживачів, яких вони очікують, і про зміни, на які вони розраховують у своїй маркетинговій діяльності. Зокрема вони поділилися своїми інсайтами про персоналізацію, штучний інтелект, дані та бюджети.

Споживачі, які колись скептично ставилися до персоналізації, тепер вимагають від маркетологів більшого
«За останні кілька років персоналізація перетворилася з приємної опції на обов’язкову складову маркетингових стратегій. Споживачі тепер очікують індивідуального підходу до кожної взаємодії, і їхня увага зменшується, якщо вони не приділяють цьому належної уваги. У 2025 році ці очікування зростатимуть, що підштовхуватиме маркетологів до пошуку інноваційних шляхів для забезпечення більш глибокої масштабної персоналізації. Впровадження штучного інтелекту — найшвидше та найефективніше рішення для задоволення цих мінливих потреб.
Ми тільки починаємо розкривати потенціал інсайтів на основі даних від ШІ. Хоча багато брендів почали з автоматизації завдань, у 2025 році і далі ми побачимо перехід до більш складних програм машинного навчання. Ця еволюція надасть маркетологам свіжий погляд на поведінку, вподобання та настрої споживачів, що зробить персоналізацію більш інтуїтивною, ніж будь-коли.
Застосування ШІ підвищить ефективність і відкриє нові можливості на всіх етапах взаємодії з клієнтом. Від точно таргетованої цифрової реклами та оптимізації в режимі реального часу до персоналізованого контенту, пропозицій та рекомендацій на вашому вебсайті — все це стане можливим завдяки ШІ. Крім того, він спростить процес оформлення замовлення, адаптуючи варіанти оплати до індивідуальних уподобань, забезпечуючи більш плавний і персоналізований шопінг».
— Кейсі Геннон (Casey Gannon), віце-президентка з маркетингу та технологічного партнерства у Bold Commerce
Маркетологи шукатимуть нові способи робити більше з меншими витратами, оскільки вони продовжують працювати в умовах обмеженого бюджету
«Зараз багато говорять про те, як можна використовувати штучний інтелект для підвищення ефективності маркетингу, особливо коли мова йде про створення контенту. Однак я думаю, що мудрі маркетологи розуміють, що їм все одно потрібно балансувати між ефективністю та продуманим, згенерованим людиною контентом. Незважаючи на те, що генеративний ШІ може створювати такі речі, як підписи в соцмережах, копії імейлів і контент для блогів за лічені секунди, він часто не вловлює настрої бренду, тон голосу і унікальні погляди, які відрізняють компанії від їхніх конкурентів.
Я очікую, що 2025 року маркетологи будуть більше уваги приділяти використанню ШІ для автоматизації адміністративних завдань, таких як звітність та аналіз даних, а не створенню контенту, оскільки вони шукатимуть способи збільшити свої бюджети».
— Кетрін Лі (Katherine Lee), голова відділу маркетингу в GFT (США)
Що важливішими стають технології, то більше споживачі прагнутимуть справжнього людського досвіду
«Майже у всіх маркетингових практиках ШІ та інші технології перебирають на себе функції від базових досліджень, аналізу даних і таргетингу реклами до безпосередньої взаємодії з клієнтами і навіть втілення в життя повноцінних креативних концепцій кампаній.
Як споживачі, так і бізнес-авдиторія вже звикли до таких речей, як більш ефективне таргетування в мережі. І вони не мають особливого уявлення про закулісні механізми маркетингових кампаній, якщо взагалі мають таке розуміння. Але на якомусь фундаментальному рівні вони відчувають контраст між моторошно досконалим, але позбавленим почуттів контентом, історіями та розмовами, створеними технологіями, і недосконалими, але душевними версіями того ж самого, створеного реальними людьми.
Цього року ми побачимо, як маркетологи зроблять крок назад, щоб зрозуміти, де провести межу між впровадженням ефективності та масштабуванням — і безсистемною заміною людської винахідливості, яка унікально резонує з іншими людьми, — технологіями.
Що стосується їхньої авдиторії, то чим більше їхнє життя буде досконало керованим алгоритмами, тим більше вони прагнутимуть справжнього людського досвіду від брендів і компаній, з якими вони взаємодіють».
— Гретель Гоуїнг (Gretel Going), президентка Channel V Media
Маркетологи звертатимуться до ШІ, щоб вирішити проблеми, які насправді турбують клієнтів
«Маркетологи розуміють, що генеративний ШІ допоможе їм вирішувати проблеми, але багато хто з них ще не визначився з тим, які саме.
У цьому році ми побачимо, що все більше маркетологів використовуватимуть ШІ не лише для підвищення ефективності та автоматизації контенту, а й для вирішення більш масштабних проблем, які турбують їхніх клієнтів. А коли маркетологи зможуть визначити, де проблеми клієнтів перетинаються з проблемами компанії, і вирішити їх за допомогою штучного інтелекту, вони сприятимуть зростанню бізнесу. Наприклад, компанія Amazon представила свого ШІ-помічника для покупок Rufus, щоб полегшити покупцям пошук товарів і швидко отримати відповіді на свої запитання, але ця технологія також збільшує конверсію і дохід.
Компанії з усіх галузей — від роздрібної торгівлі та подорожей до страхування та охорони здоров’я — можуть вирішувати безліч проблем клієнтів завдяки ШІ. 2025 рік стане роком, коли вони почнуть застосовувати його на практиці. Зрештою, це закладає основу для більш агентського майбутнього, в якому споживачі самі використовуватимуть ШІ для досліджень, пошуку, вибору тощо, щоб полегшити собі життя».
— Джейсон Грюнберг (Jason Grunberg), операційний директор Bluecore
Маркетологи перенесуть дані в центр усього, що вони роблять
«Маркетингові команди вже давно збирають величезні обсяги даних про поведінку клієнтів, залучення контенту та ефективність кампаній, але їм не вдається повністю їх використати. Для багатьох це призвело до недостатнього використання ШІ: 45% компаній стверджують, що їхні дані ще не готові до підтримки ШІ. У 2025 році ми побачимо, що все більше компаній інвестуватимуть у подолання розрізненості даних, створення культури, орієнтованої на дані, і, зрештою, підготовку своїх даних до використання ШІ-інструментів.
Це дасть можливість маркетологам дивитися на дані цілісно, швидко аналізувати результативність і тренди, а також зробить дані невід’ємною частиною їхньої повсякденної роботи та бізнес-рішень. Компанії, які зроблять дані центральним елементом своїх організацій і підготують їх до використання ШІ, зберігатимуть конкурентоспроможність, а ті, хто цього не зробить, відстануть».
— Холлі Фі (Holly Fee), віце-президентка з маркетингу в Infragistics
За матеріалами Forbes.
Ілюстрація: marketingweek.com
|