ТЕНДЕНЦІЇ | CEO 8 липня 2020 р.

CEO Pulse Survey 2020: лідерство в умовах кризи

Дослідницька компанія Korn Ferry опитала 773 генеральних директорів з усього світу з метою вивчення зростаючих вимог до ролі CEO, прозорості та достовірності в тому, як вони себе поводять, і як вони орієнтуються в густому тумані глобальної кризи.

CEO Pulse Survey 2020: лідерство в умовах кризи

Довіра і прозорість в умовах кризи

Лідери повинні покладатися на гнучкість, прозорість і далекоглядність, особливо в період кризи. На питання про те, як їхні компанії можуть домогтися успіху в поточних обставинах, кожен четвертий CEO сказав, що «першочергова увага приділяється створенню культури довіри та прозорості» і «руйнування ієрархій та підвищення гнучкості». Крім того, третина керівників сказали, що якості, які вони вважають найбільш важливими для їхнього успіху — це бути справжніми (33%) і надихаючими (24%).

«CEO знаходяться під постійним тиском отримання результатів і перетворення свого бізнесу», — говорить Тірні Ремік (Tierney Remick), віце-президент і співголова Ради директорів Korn Ferry. — «Співробітники, клієнти та спільноти шукають лідерства, якому можна довіряти, і лідерства, яке є реальним і справжнім в умовах всієї цієї турбулентності. Зацікавлені сторони хочуть працювати з лідерами, які сміливі, мають візію, приймають інклюзивність і є по-справжньому чесними».

Зростання впливу цифрових технологій

Опитування показало, що 50% керівників компаній з оптимізмом дивляться на те, наскільки їхні співробітники є орієнтованими на цифрові технології. І все ж швидке переключення, яке відчули багато компаній, коли люди почали працювати з дому, показало, що деякі керівники, можливо, були надто впевнені в цифрових можливостях робочої сили: тільки 30% керівників сказали, що діджитал є новою нормальністю, в порівнянні з 21% ІТ-директорів.

«Технології більше не є сферою виключно технологічних компаній», — говорить Ремік. Фактично, 39% генеральних директорів заявили, що використання цифрових інструментів є основною стратегією компанії для підготовки до успіху в умовах зміни робочих місць.

Швидке включення компанії в дію на тлі невідомості

Для багатьох компаній бізнес перетворився зі звичайного в безпрецедентний всього лише за шість тижнів. Криза показала необхідність того, щоб CEO могли працювати в плюс і, при цьому, діяти швидко і стратегічно.

«Ми бачили, як скасовуються засідання і зустрічі, щоб заощадити час», — каже Ремік. — «І зараз ми все ще в тумані. Керівники повинні приймати жорсткі рішення, щоб вижити і пройти через все це. Ніхто не знає, як довго це триватиме і на що буде схоже відновлення».

План дій генерального директора

Негайно:

  • Подвійте ясність спілкування і справжність, аби залучити і підтримати співробітників.
  • Переконайтеся, що весь керівний склад володіє менталітетом "всі наверх!" (all-hands-on-deck), аби швидко можна було на щось спертися і почати рухатися.
  • Слухайте більше; емпатія виявляється диференціатором в умовах кризи.

Середньостроково:

  • Розбийте існуючі ієрархії, щоб створити більш гнучкі команди.
  • Переконайтеся, що впливові команди включають різні думки, досвід і перспективи.
  • Продовжуйте відчувати себе більш комфортно з ідеєю "лідерство в сірому".

Довгостроково:

  • Заплануйте шлях до відновлення, будь то робота з банками, реструктуризація або подвоєння основної сфери діяльності.
  • Подумайте про те, щоб оновити команду вищого керівництва, аби вона краще відповідала новим пріоритетам бізнесу.
  • Зробіть огляд "засвоєних уроків", аби допомогти компанії навчитися з безпрецедентної глобальної кризи.

За матеріалами "CEO Pulse Survey 2020", Korn Ferry.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Закони переможців. Як здійснити cвої мріїЗакони переможців. Як здійснити cвої мрії
Всесвіт розмовляє числами. Як сучасна математика пояснює найбільші секрети світобудовиВсесвіт розмовляє числами. Як сучасна математика пояснює найбільші секрети світобудови
Міф досвіду. Чому ми засвоюємо хибні уроки і як це виправити?Міф досвіду. Чому ми засвоюємо хибні уроки і як це виправити?

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2025, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)