CEO Pulse Survey 2020: лідерство в умовах кризи
Дослідницька компанія Korn Ferry опитала 773 генеральних директорів з усього світу з метою вивчення зростаючих вимог до ролі CEO, прозорості та достовірності в тому, як вони себе поводять, і як вони орієнтуються в густому тумані глобальної кризи.
Довіра і прозорість в умовах кризи
Лідери повинні покладатися на гнучкість, прозорість і далекоглядність, особливо в період кризи. На питання про те, як їхні компанії можуть домогтися успіху в поточних обставинах, кожен четвертий CEO сказав, що «першочергова увага приділяється створенню культури довіри та прозорості» і «руйнування ієрархій та підвищення гнучкості». Крім того, третина керівників сказали, що якості, які вони вважають найбільш важливими для їхнього успіху — це бути справжніми (33%) і надихаючими (24%).
«CEO знаходяться під постійним тиском отримання результатів і перетворення свого бізнесу», — говорить Тірні Ремік (Tierney Remick), віце-президент і співголова Ради директорів Korn Ferry. — «Співробітники, клієнти та спільноти шукають лідерства, якому можна довіряти, і лідерства, яке є реальним і справжнім в умовах всієї цієї турбулентності. Зацікавлені сторони хочуть працювати з лідерами, які сміливі, мають візію, приймають інклюзивність і є по-справжньому чесними».
Зростання впливу цифрових технологій
Опитування показало, що 50% керівників компаній з оптимізмом дивляться на те, наскільки їхні співробітники є орієнтованими на цифрові технології. І все ж швидке переключення, яке відчули багато компаній, коли люди почали працювати з дому, показало, що деякі керівники, можливо, були надто впевнені в цифрових можливостях робочої сили: тільки 30% керівників сказали, що діджитал є новою нормальністю, в порівнянні з 21% ІТ-директорів.
«Технології більше не є сферою виключно технологічних компаній», — говорить Ремік. Фактично, 39% генеральних директорів заявили, що використання цифрових інструментів є основною стратегією компанії для підготовки до успіху в умовах зміни робочих місць.
Швидке включення компанії в дію на тлі невідомості
Для багатьох компаній бізнес перетворився зі звичайного в безпрецедентний всього лише за шість тижнів. Криза показала необхідність того, щоб CEO могли працювати в плюс і, при цьому, діяти швидко і стратегічно.
«Ми бачили, як скасовуються засідання і зустрічі, щоб заощадити час», — каже Ремік. — «І зараз ми все ще в тумані. Керівники повинні приймати жорсткі рішення, щоб вижити і пройти через все це. Ніхто не знає, як довго це триватиме і на що буде схоже відновлення».
План дій генерального директора
Негайно:
- Подвійте ясність спілкування і справжність, аби залучити і підтримати співробітників.
- Переконайтеся, що весь керівний склад володіє менталітетом "всі наверх!" (all-hands-on-deck), аби швидко можна було на щось спертися і почати рухатися.
- Слухайте більше; емпатія виявляється диференціатором в умовах кризи.
Середньостроково:
- Розбийте існуючі ієрархії, щоб створити більш гнучкі команди.
- Переконайтеся, що впливові команди включають різні думки, досвід і перспективи.
- Продовжуйте відчувати себе більш комфортно з ідеєю "лідерство в сірому".
Довгостроково:
- Заплануйте шлях до відновлення, будь то робота з банками, реструктуризація або подвоєння основної сфери діяльності.
- Подумайте про те, щоб оновити команду вищого керівництва, аби вона краще відповідала новим пріоритетам бізнесу.
- Зробіть огляд "засвоєних уроків", аби допомогти компанії навчитися з безпрецедентної глобальної кризи.
|
За матеріалами "CEO Pulse Survey 2020", Korn Ferry.
|