Вісім трендів розвитку вищого керівництва на 2020 рік
У п’ятому виданні звіту «Вісім тенденцій для керівників на 2020 рік» (Eight Executive Trends for 2020), підготовленого Page Executive, підрозділу з підбору персоналу глобальної кадрової компанії PageGroup, досліджуються нові форми лідерства, що виникають з ідеї інтеграції перетворень на всіх рівнях бізнесу. Якщо ви керівник бізнесу, на ці тенденції вам варто звернути пильну увагу цього року.
Тренд №1: ФІНАНСИ: Трансформаційний CFO
Сьогоднішній фінансовий директор (CFO) — це набагато більше, ніж рядовий аналітик. У міру того, як цифровизация і автоматизація змінюють робоче середовище, нові навички набувають все більшого значення, в деяких випадках відсуваючи на другий план більш складні технічні навички. CFO покликані зміцнити довіру у всій організації. Їхні трансформаційні зусилля є об’єднуючою силою між ринком і вищим керівництвом. Особи, які приймають фінансові рішення, повинні прийняти підриви, орієнтовані як на короткострокову, так і на довгострокову дію, аби пілотні компанії домоглися успіху. У сьогоднішному швидкомінливому середовищі фінансові директори не мають обмежуватися цифрами та розвивати навички міжособистісного спілкування, стратегічне лідерство і цифрову кмітливість. Вони повинні зміцнювати довіру, вирішуючи поточні проблеми, такі як кібербезпека, зберігаючи при цьому свою роль «совісті» бізнесу.
Тренд №2: ТЕХНОЛОГІЇ: Цифровий СЕО
У сьогоднішному технологічному середовищі адаптація та інновації — це не лише галузеві знання і мережа; вони можуть по-різному впливати на СЕО. Особи, які приймають рішення, і рекрутери повинні дивитися за межі традиційної арени для нового лідерства, яке не просто слідує за цифровою трансформацією, а й рухає нею. У сучасному світі швидкої цифрової трансформації успішний генеральний директор повинен прагнути до самовинаходу і підвищення кваліфікації. Проникливі керівники повинні розуміти, яка інформація важлива для виконання їхньої роботи, а яка ні. Гнучка організація покладається не тільки на методи і процеси: дуже важливо інвестувати у правильних людей. Кмітливі керівники повинні використовувати технології для задоволення бізнес-потреб, командних амбіцій і запитів споживачів.
Тренд №3: СПОЖИВАЧІ І РОЗДРІБНА ТОРГІВЛЯ: Лідерство на відстані
Цифровий світ надав прекрасні можливості для розвитку віддаленої роботи та поставив перед керівниками вищої ланки захоплюючу задачу: створити культуру і взаємодію на відстані, залучаючи і утримуючи найкращі таланти, незалежно від того, де вони знаходяться. Лідери мають визначати ключові етапи і використовувати ключові показники ефективності (KPI), щоб прояснити очікування і допомогти своїй команді зрозуміти свої ролі. Необхідно проводити регулярні особисті зустрічі і зустрічі віч-на-віч, аби стежити за пульсом команди, підвищувати залученість і отримувати зворотний зв’язок — більша відстань означає посилене спілкування для створення відчуття команди. Майбутні лідери мають дотримуватися балансу — проводити час із командою, аби розуміти персонал, а також стимулювати залучення на відстані.
Тренд №4: Мобільне лідерство
Програма глобальної мобільності компанії життєво важлива для підтримки зростання нового бізнесу. У поєднанні з глибоким управлінням талантами вона може підвищити фінансові показники, залученість співробітників, планування наступності та утримання талантів, а також принести користь компаніям в усьому світі. Глобальний рекрутинг забезпечує відмінні, динамічні стилі керівництва, бачення та досвід, а також сприяє передачі життєво важливих знань і ноу-хау. У той же час міжнародні призначення можуть прискорити роботу мобільних лідерів, які хочуть розширити своє портфоліо і кругозір. Керівництву необхідно розуміти і диференціювати регіональні методи ведення бізнесу і вимоги, щоб забезпечити культурну сумісність і довгостроковий вплив. Важливо відзначити, що місцева команда повинна брати участь у процесі інтеграції, аби гарантувати, що учасники об’єднаються, де б вони не знаходилися і звідки б вони не приїхали.
Тренд №5: ПРОМИСЛОВІСТЬ І ВИРОБНИЦТВО: Сумісна праця — ключ до глобалізації МСП
Щоб домогтися успіху в глобальній економіці, розумні малі і середні підприємства (МСП) трансформують свої організації, погляди і стратегії, аби вийти на один рівень ігрового поля з більш великими компаніями. Партнерські відносини і співпраця з іншими підприємствами та транснаціональними корпораціями дозволяють МСП не тільки відстоювати свої позиції у більш сильних колег, а й використовувати певні переваги перед ними завдяки своїй універсальності і винахідливості. Лідери МСП повинні прийняти глобальне мислення, зробити свою домашню роботу на нових ринках і розробити план на випадок непередбачених обставин. Вони мають бути готові до радикальних змін в організаційній структурі, корпоративній культурі і поведінці.
Тренд №6: ФІНАНСОВІ ПОСЛУГИ: Процвітання через адаптацію
Усім компаніям необхідно зосередитися на наймі майбутніх лідерів, русі до нового світу, а не на очікуванні, коли він вже постукає в їх двері. Керівники сектора фінансових послуг мають залучати допитливих, проникливих нових співробітників, які привносять технічні ноу-хау, навички роботи з людьми і гнучкість, підкреслюючи шлях компанії до даних і цифрових технологій. Дані — це ніщо без інтерпретації і бачення, тому для залучення фахівців із фінансових даних, які можуть розповісти і продати історію в масштабах всього підприємства, необхідно наймати співробітників з різних секторів. Окрім того, перетин дисциплін має стати нормою, а не винятком: винагороджувати бунтарський дух, давати відважним фінансовим професіоналам право голосу в бізнес-напрямку і шанс проявити себе. Лідерство має зосередитися на структурі і згуртованості між часовими поясами і культурами, а також розглянути можливість наставництва, аби сформувати багатогранну, постійно діючу команду, здатну керувати з будь-якого рівня.
Тренд №7: Талант не має вікових обмежень у сучасному бізнес-світі
Різноманітність приносить компанії набагато більше користі, ніж риторика і стереотипи поколінь. Якщо рекрутери та роботодавці будуть зберігати неупередженість і відкритість, вони зможуть використовувати численні переваги лідерства з різних поколінь. Логічно, що компанії шукають кращих талантів для виконання своїх керівних ролей. Рекрутери для керівників і компанії, з якими вони працюють, роблять гігантські кроки у збагаченні корпоративної культури і забезпеченні різноманітності та інклюзії. Успішна інтеграція лідерів різних поколінь означає активне заохочення співпраці між ними. Консультативні ради або групи, в яких беруть участь представники кількох поколінь, де учасники обмінюються ідеями і отримують вигоду з унікальних навичок один одного, можуть допомогти усунути упередженість і сприяти відкритості.
Тренд №8: Ви є інклюзивним ченджмейкером?
Без інклюзивного середовища різноманітність стає нестійкою. Лідери несуть відповідальність за впровадження ефективних інклюзивних культур, які залучають, утримують і залучають найкращі таланти. Інклюзивна корпоративна культура дозволяє кожній людині, незалежно від походження, використовувати свій потенціал на робочому місці і дозволяє колегам робити те ж саме. Більша різноманітність означає більшу здатність залучати та утримувати таланти, конкурентну перевагу за рахунок різних точок зору, більш високу продуктивність і кращу віддачу. Однак для управління високопродуктивним і різноманітним персоналом потрібна щоденна прихильність з боку вищого керівництва.
За матеріалами "Eight Executive Leadership Trends For 2020", Entrepreneur.
|