ТЕНДЕНЦІЇ | HR 11 березня 2021 р.

Управління талантами: чотири головні тренди 2021-го року

У 2020-му пандемія кардинально змінила і ринок праці, і підходи до організації діяльності працівників. Для того щоб якомога успішніше функціонувати в нових умовах, аналітики порталу Training Industry радять компаніям звернути увагу на чотири тренди, котрі, на їхню думку, визначатимуть хід розвитку подій у HR-сфері.

Управління талантами: чотири головні тренди 2021-го року

1. Більше уваги приділятиметься утриманню високопрофесійних фахівців

Різкий перехід до дистанційної роботи спричинив розгубленість серед працівників, які у своїй більшості не звикли спілкуватися з босами та колегами виключно у віртуальній сфері. Також у людей з’явилося відчуття того, що працедавець взагалі не звертає на них уваги і тим більше не помічає їхніх зусиль. В результаті чимало організацій стикнулися зі зниженням рівня задоволеності персоналу.

Отже, в цьому році компанії приділятимуть дедалі більше уваги утриманню цінних для них фахівців. І тут одним із найдієвіших інструментів є створення можливостей для просування на основі професійних умінь. Компанії потрібно виявити різноманітні навички, якими володіють працівники, а потім розробити організаційну структуру, яка б передбачала не лише кар’єрне зростання, але й також зростання «по горизонталі» (у площині підвищення фахової компетентності).

2. Навчання та професійний розвиток (L&D) матимуть все більший вплив на організаційну культуру

Компанії, які формують культуру, орієнтовану на утримання фахівців, мають допомагати їм підвищувати свій професійний рівень. У багатьох випадках L&D-програми сприймаються як досить цінний «бонус», переваги від якого отримують як співробітники, так і працедавці. Але важливо усвідомлювати, що цінність будь-якого курсу нівелюється, якщо люди не отримують очевидних підтверджень вдосконалення чи розвитку своїх знань і якщо, вклавши час і сили в проходження програми, не одержують переваг для себе.

Упродовж найближчих місяців все більше компаній практикуватимуть видачу цифрових сертифікатів, які підтверджують успішне проходження навчальних програми (як всередині компанії, так і в інших організаціях). Крім усього, таким чином організація демонструє свою зацікавленість у кар’єрному чи професійному зростанні кожного працівника.

3. Зсув у бік більшого урізноманітнення пулу кандидатів

Менеджери, які займаються питаннями підбору або просування кадрів, як правило, звикли покладатися на набір заздалегідь визначених характеристик, котрі, як вважається, вказують на компетентність претендента. У 2020-му серед критеріїв, які використовувалися для обґрунтування кадрових рішень, практично завжди були наявність вищої освіти та досвід роботи на певних посадах, через що чимало висококваліфікованих кандидатів навіть не потрапили в поле зору рекрутерів.

Варто відійти від традиційних методів відбору резюме індивідів, які можуть зацікавити компанію, і скласти перелік навичок, потрібний для успішного виконання тієї чи іншої ролі, а потім оцінювати претендента крізь призму цього. Досвід практичної роботи в поєднанні з відповідними рекомендаціями може вказати на рівень компетентності, яка дорівнює або перевищує рівень компетентності випускників закладів вищої освіти.

4. Вироблення «спільної мови» для усунення різнотлумачень при формулюванні L&D-ініціатив

Минулого року багато організацій вклали значні кошти в навчання та перенавчання співробітників. Але, як виявилось, керівникам було непросто ідентифікувати та верифікувати компетенції, які мають їхні працівники. Причина цього дуже проста: немає чіткості розуміння, що саме описує термін «компетенція». Як в такому разі можна порівняти «компетенції» двох працівників, а тим більше закартографувати їх по всіх функціях?

Тож у 2021-му організації мусять нарешті виробити спільну термінологію, яка б дозволила чітко, без жодних різночитань сформулювати сутність всіх релевантних умінь. Лише тоді працівники можуть продемонструвати, що рівень володіння тією чи іншою навичкою задовольняє або, можливо, навіть перевищує очікування керівників. Відповідно, компанія має підтвердити це, видаючи людям цифрові сертифікати. Далі потрібно поставити перед працівниками цілі та надати можливість самим вирішувати, який шлях виконання завдань є найраціональнішим.

За матеріалами "4 Talent Trends to Watch in 2021", Training Industry.

Ілюстрація: People Matters



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Мудакам тут не місце. Як вижити в офісних джунгляхМудакам тут не місце. Як вижити в офісних джунглях
Лаяти не на те деревоЛаяти не на те дерево
Правила всьогоПравила всього

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)