Fjord Trends 2022: 5 типів людської поведінки, які визначатимуть бізнес у 2022 році
15-й щорічний звіт Fjord Trends від Accenture Interactive надає практичні вказівки щодо того, як компаніям слід прагнути забезпечувати цінність і актуальність для своїх клієнтів, співробітників і суспільства.
Згідно звіту Fjord Trends 2022 від Accenture, майже два роки руйнування структури суспільства призвели до колективного зрушення у взаєминах людей із роботою, споживанням, технологіями та планетою, що підштовхнуло компанії до розробки та впровадження нових способів ведення бізнесу.
Нещодавно виявлені моделі поведінки змусять компанії переосмислити свій підхід до дизайну, інновацій та зростання в результаті зрушень в очікуваннях та мисленні співробітників, дефіциту, викликаного порушенням ланцюгів поставок, та нових віртуальних середовищ, таких як метавсесвіт.
«Не варто недооцінювати рівень змін у відносинах, які ми спостерігаємо, або роль бізнесу в реагуванні на них», — прокоментував результати звіту Марк Кьортіс (Mark Curtis), голова відділу глобальних інновацій та інтелектуального лідерства в Accenture Interactive.
«Вибір, який зробить бізнес далі, може вплинути на наш світ та його структуру у більшому масштабі, ніж ми можемо собі уявити, і все це вказує на зрушення у відносинах людей — із колегами, брендами, суспільством, місцями та з тими, хто їм не байдужий. Попереду непрості часи, проте бізнес має чудові можливості для налагодження позитивних відносин, щоб створити "тканину" життя, корисну для людей, суспільства і планети».
Fjord Trends 2022 розглядає наступні п’ять моделей поведінки та трендів людини, які можуть вплинути на суспільство, культуру та бізнес.
1. Приходь як є
Зростання свободи, яку люди відчувають протягом двох років після початку пандемії, впливає на те, як вони працюють, взаємодіють і споживають. Люди дізнаються, ким вони є насправді і що для них є важливим. Зростаючий індивідуалізм, що підкреслюється менталітетом «Я переважує Ми», має величезне значення для організацій у тому, як вони керують своїми співробітниками, як вони формують нову ціннісну пропозицію для них і як вони розвивають відносини між компанією та клієнтом.
2. Кінець мислення достатку?
За останній рік багато хто зіткнувся з порожніми полицями, зростанням рахунків за електроенергію та нестачею повсякденних послуг. Хоча брак ланцюжка постачання може бути тимчасовою проблемою, вплив, проте, буде зберігатися і призведе до зсуву в «мисленні достатку», заснованому на доступності, зручності та швидкості, а також до більшої свідомості щодо навколишнього середовища. Бізнес має вирішити проблему доступності, з якою стикаються багато людей у всьому світі.
3. Наступний фронтир
Очікується свого роду культурний вибух. Метавсесвіт стане новим фронтиром інтернету, поєднуючи всі існуючі рівні інформації, інтерфейси та простори, з якими взаємодіють люди. Він стане новим місцем для заробітку, створить нові типи роботи та запропонує нескінченні можливості для брендів, які люди очікують від бізнесу, допомагаючи їх будувати та орієнтуватися у них. І цей метавсесвіт буде існувати не лише за допомогою екранів та гарнітур — це також про реальні події та місця, які взаємодіють із цифровим світом.
4. Це правда
Тепер люди очікують, що будуть ставити запитання та отримувати відповіді на них одним натисканням кнопки або через короткий обмін із голосовим помічником. Той факт, що це так просто і швидко, означає, що люди ставлять більше запитань. Для брендів спектр питань клієнтів та кількість каналів, через які їх можна поставити, постійно зростає. А от як на них відповісти — серйозна проблема дизайну, критичний фактор довіри та майбутнє джерело конкурентної переваги.
5. Вияв турботи
Минулого року турбота стала більш помітною у всіх її формах: догляд за собою, турбота про інших, послуги з догляду та канали надання допомоги (як цифрової, так і фізичної). Це створює можливості та проблеми для роботодавців і брендів, незалежно від стану здоров’я або медичних даних. Обов’язки, пов’язані з турботою про себе та інших, і надалі залишатимуться пріоритетними в нашому житті. Як дизайнерам, так і компаніям потрібно звільнити простір, щоб мати можливість практикувати турботу.
«У міру того, як споживачі переглядають свої відносини, бренди зіткнуться з двома великими обов’язками: дбати про сьогоднішній світ, а також будувати його майбутнє таким чином, щоб це було корисно для планети, бізнесу та суспільства», — зазначив Девід Дрога (David Droga), CEO та креативний голова Accenture Interactive. «Ключ — у глибокому розумінні впливу цих відносин і прагнень та перетворенні їх на ефективні бізнес-стратегії, які стимулюватимуть актуальність та зростання».
|