Три тренди, які перевизначать робоче місце у 2025 році
Envoy, інтегрована робоча платформа, яка об’єднує людей, простори та дані, оприлюднила звіт «The State of Work in 2025» із дослідженням ключових трендів та інновацій, які змінять робоче місце у 2025 році — від нових технологій до змін в очікуваннях поколінь, особливо на тлі дискусії про повернення до офісу. Було опитано майже 500 керівників, які працюють у сферах ІТ, управління персоналом, матеріально-технічного забезпечення та управління робочими місцями.
«Розмова про робоче місце завтрашнього дня перейшла від спекуляцій до дій», — каже Ларрі Ґадеа (Larry Gadea), засновник і генеральний директор Envoy. «Далекоглядні компанії переосмислюють свій простір, використовують технології та адаптуються до потреб співробітників, що постійно змінюються. Наш звіт надає критично важливу інформацію, яка допоможе лідерам орієнтуватися в цих змінах і створювати середовище, в якому їхні команди можуть досягати успіху і залишатися конкурентоспроможними у швидкозмінному ландшафті».

Ключові інсайти та висновки
У звіті визначено три основні тренди, які визначатимуть успіх на робочому місці у 2025 році.
1. Нові робочі технології перевершують очікування
- Штучний інтелект та автоматизація формують офіси завтрашнього дня: 76% працівників прогнозують, що ШІ та машинне навчання матимуть трансформаційний вплив на роботу у 2025 році. Крім того, 84% згодні з тим, що ШІ-інструменти підвищують продуктивність, підкреслюючи їхній потенціал для оптимізації робочих процесів і прийняття рішень.
- Гібридна співпраця стає високотехнологічною: 60% організацій надають пріоритет імерсивним технологіям для гібридної та віртуальної співпраці, причому покоління Z є лідером в оцінці технологічного простору для зв’язку та командної роботи.
- Висока ціна старого способу: 47% організацій намагаються адаптуватися до нових технологій, що призводить до застрягання в неефективних процесах. Але зацикленість на ручних операціях не лише незручна, але й дорога. Насправді, ручні операції можуть коштувати компаніям до 30% їхнього доходу.
2. Інсайти поколінь: подолання розриву між поколіннями на робочому місці
- Покоління Z: 73% співробітників покоління Z стверджують, що підвищений попит на гнучкість і віддалену роботу вплине на культуру і політику на робочому місці.
- Міленіали: 66% міленіалів хочуть бачити акцент на автономії співробітників і гнучких робочих конфігураціях для гібридної роботи.
- Покоління Х та бумери: 60% представників покоління Х і 69% бумерів бажають бачити технології, що забезпечують кращий досвід гібридної роботи з безперешкодною віртуальною та фізичною інтеграцією.
- Головні пріоритети різних поколінь: незважаючи на відмінності, 63% респондентів усіх поколінь вважають добробут і задоволеність співробітників критично важливими показниками для оцінки успіху на робочому місці. Гнучкість робочого місця також вважається головним пріоритетом (66%) серед усіх вікових груп.
3. Магнетизм сучасних офісів: що змушує працівників повертатися до офісу
- Дизайн робочого місця, що надихає: 51% представників покоління Z визначають комфорт і дизайн офісу як ключові мотиви для повернення, надаючи перевагу захоплюючому, технічно оснащеному середовищу та тихим зонам для відпочинку, які сприяють зосередженню та розслабленню.
- Культура та співпраця виходять на перший план: 57% респондентів надають пріоритет значущому залученню команди та можливостям для співпраці як головним мотивам для повернення в офіс.
- Дизайн, що підвищує продуктивність: оскільки 92% респондентів погоджуються з тим, що покращений дизайн робочого місця підвищує довгострокову продуктивність, очевидно, що розумне планування офісу має вирішальне значення для досягнення організаційних цілей.
У міру того, як організації розбираються в складнощах робочого місця і переосмислюють досвід роботи в офісі, Gartner прогнозує значні виклики, пов’язані з поверненням до офісів у 2025 році. Успіх залежатиме від поєднання технологічних інновацій і людиноцентричного дизайну для створення просторів, які сприятимуть співпраці, підвищенню продуктивності та відповідатимуть мінливим очікуванням персоналу. Створюючи робоче середовище, яке виходить за рамки функціональності і пропонує значущу цінність, компанії можуть мотивувати співробітників повертатися в офіс, забезпечуючи актуальність і привабливість робочого простору в умовах швидкозмінного ландшафту.
|