ТЕНДЕНЦІЇ | The State of Work 24 квітня 2025 р.

Три тренди, які перевизначать робоче місце у 2025 році

Envoy, інтегрована робоча платформа, яка об’єднує людей, простори та дані, оприлюднила звіт «The State of Work in 2025» із дослідженням ключових трендів та інновацій, які змінять робоче місце у 2025 році — від нових технологій до змін в очікуваннях поколінь, особливо на тлі дискусії про повернення до офісу. Було опитано майже 500 керівників, які працюють у сферах ІТ, управління персоналом, матеріально-технічного забезпечення та управління робочими місцями.

«Розмова про робоче місце завтрашнього дня перейшла від спекуляцій до дій», — каже Ларрі Ґадеа (Larry Gadea), засновник і генеральний директор Envoy. «Далекоглядні компанії переосмислюють свій простір, використовують технології та адаптуються до потреб співробітників, що постійно змінюються. Наш звіт надає критично важливу інформацію, яка допоможе лідерам орієнтуватися в цих змінах і створювати середовище, в якому їхні команди можуть досягати успіху і залишатися конкурентоспроможними у швидкозмінному ландшафті».

Три тренди, які перевизначать робоче місце у 2025 році

Ключові інсайти та висновки

У звіті визначено три основні тренди, які визначатимуть успіх на робочому місці у 2025 році.

1. Нові робочі технології перевершують очікування

  • Штучний інтелект та автоматизація формують офіси завтрашнього дня: 76% працівників прогнозують, що ШІ та машинне навчання матимуть трансформаційний вплив на роботу у 2025 році. Крім того, 84% згодні з тим, що ШІ-інструменти підвищують продуктивність, підкреслюючи їхній потенціал для оптимізації робочих процесів і прийняття рішень.

  • Гібридна співпраця стає високотехнологічною: 60% організацій надають пріоритет імерсивним технологіям для гібридної та віртуальної співпраці, причому покоління Z є лідером в оцінці технологічного простору для зв’язку та командної роботи.

  • Висока ціна старого способу: 47% організацій намагаються адаптуватися до нових технологій, що призводить до застрягання в неефективних процесах. Але зацикленість на ручних операціях не лише незручна, але й дорога. Насправді, ручні операції можуть коштувати компаніям до 30% їхнього доходу.

2. Інсайти поколінь: подолання розриву між поколіннями на робочому місці

  • Покоління Z: 73% співробітників покоління Z стверджують, що підвищений попит на гнучкість і віддалену роботу вплине на культуру і політику на робочому місці.

  • Міленіали: 66% міленіалів хочуть бачити акцент на автономії співробітників і гнучких робочих конфігураціях для гібридної роботи.

  • Покоління Х та бумери: 60% представників покоління Х і 69% бумерів бажають бачити технології, що забезпечують кращий досвід гібридної роботи з безперешкодною віртуальною та фізичною інтеграцією.

  • Головні пріоритети різних поколінь: незважаючи на відмінності, 63% респондентів усіх поколінь вважають добробут і задоволеність співробітників критично важливими показниками для оцінки успіху на робочому місці. Гнучкість робочого місця також вважається головним пріоритетом (66%) серед усіх вікових груп.

3. Магнетизм сучасних офісів: що змушує працівників повертатися до офісу

  • Дизайн робочого місця, що надихає: 51% представників покоління Z визначають комфорт і дизайн офісу як ключові мотиви для повернення, надаючи перевагу захоплюючому, технічно оснащеному середовищу та тихим зонам для відпочинку, які сприяють зосередженню та розслабленню.

  • Культура та співпраця виходять на перший план: 57% респондентів надають пріоритет значущому залученню команди та можливостям для співпраці як головним мотивам для повернення в офіс.

  • Дизайн, що підвищує продуктивність: оскільки 92% респондентів погоджуються з тим, що покращений дизайн робочого місця підвищує довгострокову продуктивність, очевидно, що розумне планування офісу має вирішальне значення для досягнення організаційних цілей.

У міру того, як організації розбираються в складнощах робочого місця і переосмислюють досвід роботи в офісі, Gartner прогнозує значні виклики, пов’язані з поверненням до офісів у 2025 році. Успіх залежатиме від поєднання технологічних інновацій і людиноцентричного дизайну для створення просторів, які сприятимуть співпраці, підвищенню продуктивності та відповідатимуть мінливим очікуванням персоналу. Створюючи робоче середовище, яке виходить за рамки функціональності і пропонує значущу цінність, компанії можуть мотивувати співробітників повертатися в офіс, забезпечуючи актуальність і привабливість робочого простору в умовах швидкозмінного ландшафту.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?
Як здобути прихильність людей і навчитися впливати на них: рекомендації колишнього агента ФБРЯк здобути прихильність людей і навчитися впливати на них: рекомендації колишнього агента ФБР
Фриланс здорової людини. Стоп’ятсот лайфхаків від замовників і виконавцівФриланс здорової людини. Стоп’ятсот лайфхаків від замовників і виконавців

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2025, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)