ТЕНДЕНЦІЇ | Офшоринг 16 квітня 2008 р.

П'ять тенденцій офшорингу

Займаючись офшорингом, деякі компанії розповсюджують та розмножують власні помилки. У фінансовій та обліковій сферах, а часто і поза ними, офшор - це одна із найбільш логічних відповідей на глобалізацію функцій компанії. Але часто передача процесів компанії в руки іноземних провайдерів призводить до потреби пошуку висококласних менеджерів, які б могли вдало керувати бізнесом у незвичних для компанії умовах.

Нижче наведені деякі найбільш розповсюджені практики та тенденції, а також їх аналіз в офшорній сфері:

  • Компанії відкривають свої фінансові та облікові відділи в інших країнах, що дає їм змогу спростити власну роботу. При цьому компаніям варто завжди пам'ятати, що, віддаючи на аутсорсінг фінансову функцію, вони можуть делегувати провайдерам і власні облікові помилки. Принаймні, організаціям слід переконатися, що вони не віддають на аутсорсінг функції контролю.

  • Мінлива географія та дорослішання середовища. Офшорне виконання фінансових та облікових робіт США поволі виходить за рамки звичних країн на зразок Індії. Зокрема, з'являється нова зацікавленість у послугах Латинської Америки, зокрема: Мексики, Бразилії та Аргентини. Сьогодні кількість операційних відділів багатьох компаній у Латинській Америці невпинно зростає.

  • Використання інструментів співробітництва. Використання новітніх технологій, більшість з яких базується на мережі Інтернет, дає можливість автоматизувати більшість аутсорсінгових процесів, полегшуючи життя організаціям та постачальникам.

  • Кількість "гравців", які вдаються до аутсорсінгу, та кількість відповідних послуг постійно зростає. Таким чином у організацій з'являється вибір, яким чином розпоряджатися процесами та функціями, на які кроки погоджуватися, як справлятися із динамікою ринку, тощо.

  • Керівники фінансової функції здобули болісний але корисний урок: неможливо повністю позбавитись від функції чи процесу, передавши її у чужі руки. Частина операцій обов'язково повинна залишатися в руках компанії, щоб мати змогу контролювати постачальника. Саме тому сьогодні основним завданням організацій є збереження балансу між функціями, які виконує аутсорсер, та функціями, які бере на себе компанія.

За матеріалами "Top Five Trends in Offshoring", CFO.com.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак.




ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Не турбувати. Як сфокусуватися в інформаційному шумі!Не турбувати. Як сфокусуватися в інформаційному шумі!
Можливо все!Можливо все!
Мудакам тут не місце. Як вижити в офісних джунгляхМудакам тут не місце. Як вижити в офісних джунглях

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)