ТЕНДЕНЦІЇ | Прогнози 19 лютого 2009 р.

Кінець того світу, який ми знали

Постійний і дуже швидкий розвиток технологій дозволяє експертам зробити висновок, що за 10 років світ докорінно зміниться і буде вже зовсім не тим місцем, до якого ми звикли. Вже сьогодні менеджерам варто задуматися над тим, яким чином їм слід розвивати свої компанії, щоб продовжувати успішно працювати й у 2018-му році.

Панель експертів зібралася під егідою вебсайту Workforce Management, щоб здійснити прогнози щодо свого майбутнього у 2018-му році. Їхні висновки зійшлися на тому, що робочий простір у майбутньому ставатиме дедалі більш гнучким, насиченим безліччю мобільних пристроїв для комунікації.

Буде набагато більше фрилансерів та співробітників, які працюють за контрактом. Все більше та більше людей використовуватимуть соціальні мережі, а система менеджменту переходитиме із розряду "команд та контролю" до все більш та більш тісного співробітництва, у якому сторони поводяться як партнери.

Втім, одним із прогнозів, з яким погодилися практично всі експерти, став вибуховий розвиток використання соціальних мереж та технологій співробітництва (таких як wiki) у робочому просторі 2018-го року.

По суті "співробітництво" та "взаємостосунки" стануть двома ключовими словами, які характеризуватимуть нові відносини на робочому місці. При цьому працівники зможуть географічно бути наскільки завгодно віддаленими одне від одного. Технологічно вони все-рівно знаходитимуться на зв'язку.

Сама структура управління стане набагато більш гнучкою та буде пристосовуватися до різноманітних умов. Керівники сповідуватимуть більш неформальний стиль управління. Зросте популярність так званих "віртуальних команд", що складатимуться з людей, які знаходяться в абсолютно різних куточках світу, і єдине, що дозволяє їм відчути себе "в одній кімнаті" — це технології (наприклад, відеоконференції).

По суті, люди зможуть працювати і досягати вагомих результатів із колегами, яких вони ніколи не бачили в реальному житті. Вже сьогодні спостерігається тенденція зростання залежності комунікацій від електронної пошти та SMS. Все менше та менше людей віддають перевагу безпосереднім телефонним дзвінкам.

Що стосується компенсаційних пакетів для працівників — вони продовжуватимуть ставати все більш та більш винахідливими та креативними. Можливо, до них буде включено такі пункти, як турбота за старшими членами сім'ї співробітника або навіть турбота за домашніми тваринами.

За матеріалами "The end of the world as we know it?", management-issues.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.




ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Як управляти собою. Класика Harvard Business ReviewЯк управляти собою. Класика Harvard Business Review
Серійний переможець. 5 дій для створення вашого циклу успіхуСерійний переможець. 5 дій для створення вашого циклу успіху
Правила мозку для роботи. Наука мислити розумніше в офісі та вдомаПравила мозку для роботи. Наука мислити розумніше в офісі та вдома

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)