CRM істотно просунулися серед пріоритетів ІТ-директорів
Відповідно до щорічного опитування ІТ-директорів від аналітичної компанії Gartner, CRM-системи перемістилися в списку пріоритетів з 18-го місця торік на 8-е місце в нинішньому. У свою чергу, опитані керівники компаній вважають CRM ключовим напрямком для інвестицій у найближчі п'ять років.
На думку експертів, удосконалення систем управління взаєминами із клієнтами (CRM) здатне кардинально вплинути на покращення бізнес-показників. Як відзначає Джим Дейвіс (Jim Davies), директор з досліджень Gartner, навіть незважаючи на економічну нестабільність, що спостерігається, і скорочення державних витрат, керівники компаній вважають важливим для себе розвивати взаємини із клієнтами. "Далекоглядні менеджери беруть на озброєння технології, щоб мінімізувати вплив негативних економічних наслідків на бізнес. Вони розглядають клієнтів як ключовий фактор, здатний допомогти зберегти темпи зростання і забезпечення операційної ефективності в 2012-му році".
Окрім того, керівники, які йдуть у ногу з часом, повинні усвідомлювати необхідність створення нової стратегії для отримання вигід з тенденції збільшення популярності соціальних медіа.
Ед Томпсон (Ed Thompson), віце-президент і провідний аналітик Gartner, переконаний, що в 2012-му році успішним компаніям прийдеться кардинально переглянути політику використання соціальних комунікацій. Зі "ще одного каналу" для спілкування із клієнтами в рамках існуючих CRM-систем соціальні інструменти повинні трансформуватися в принципово нову модель ведення бізнесу. Не більше, і не менше.
За матеріалами TADVISER.
|