Чотири сценарії розвитку електронної комерції
Онлайн-торгівля в світі буде продовжувати рости не лише в розвинених країнах, але і країнах, що розвиваються, до 2025-го року, зокрема завдяки розвитку логістики. Про це йдеться в новому дослідженні провідної логістичної компанії Deutsche Post DHL за участю міжнародних експертів.
Згідно зі звітом "Global E-Tailing 2025", на сьогоднішній день електронна комерція становить близько 8% від загального обсягу торгівлі в Європі. За прогнозами, частка ecommerce досягне 40% у розвинених країнах і 30% у країнах, що розвиваються.
У звіті в чотирьох сценаріях показано, як світ електронної торгівлі буде виглядати з точки зору споживачів і торговців у найближчому майбутньому.
У першому сценарії двигуном зростання електронної комерції до 2025-го року будуть ринки, що розвиваються.
Другий сценарій побудований навколо сильної глобальної економіки і стабільності середнього класу користувачів, які створять категорію «повсюдної комерції». Споживачі зможуть отримувати свої замовлення значно швидше, ніж сьогодні, завдяки експрес-доставці товару менш ніж за 24 години після замовлення.
Третій сценарій передбачає високорозвинену інфраструктуру електронної торгівлі, у якій всі продукти будуть продаватися онлайн, а споживачам буде доступна постійна техпідтримка. Щоб захистити виробників від підробок, логістичні компанії будуть пропонувати захищені канали поставок.
І останній, четвертий сценарій, описує, як моделі споживання розвиватимуться в світі після ще однієї фінансової кризи, коли ціни на енергетичні та сировинні ресурси значно виростуть. У цих умовах люди можуть перейти на встановлені загальні моделі споживання замість прийняття нових підходів.
За інформацією Companion Online.
|