Три маркетингові тренди, які не можна проґавити
Джерело: m!nd
Маркетингові інструменти постійно змінюються. І у той час, як ваші конкуренти розсилають e-мейли та займаються холодними дзвінками, варто звернути увагу на нові підходи до просування бренду. Ви ніколи не знатимете напевно, яка саме маркетингова стратегія спрацює для вашої компанії, доки не спробуєте її, не оптимізуєте та не налаштуєте під себе. Тому якщо хочете спробувати щось нове, ось три стратегії, якими лише нещодавно почали користуватися маркетологи.
Просування через лідерів думок
Цей маркетинговий інструмент має вибухову силу, і навряд чи щось зміниться найближчим часом. Із 200 маркетологів, опитаних Chute, 66% скористалися цим інструментом у рамках маркетингових стратегій у 2016-му році. Ця цифра й надалі зростатиме, оскільки все більше брендів тестують, чи працює просування з допомогою лідерів думок для їхнього продукту чи сервісу.
Інтерес до цього тренду неодмінно зростатиме, а з ним і витрати на залучення популярних лідерів думок, які й зараз вже майже космічні. Тому варто задуматися щодо запуску невеликих компаній з менш впливовими лідерами. На них зазвичай підписані дуже активні користувачі, та й через збільшення сервісів з блокування реклами варто шукати креативні способи донесення інформації про свій бренд.
Відеоблоги
Відеоблог (чи влог, як його ще називають), а особливо щоденний влог, допомагає створити велике коло лояльних послідовників вашого бренду. Споживачі люблять відеоконтент, а 1,5 млрд. користувачів YouTube дивляться відео понад одну годину на день. Потенціал аудиторії тут очевидний, особливо на мобільних пристроях.
Відео також роблять ваш імідж більш людяним, і споживачі починають асоціювати бренд з дружнім обличчям. Це допомагає швидко побудувати довіру, і чим більше ви вкладаєте у влог, тим більше довіри викликаєте.
Влогерство дає можливість вашим споживачам ближче познайомитися з вами, вашою командою та бізнесом. Якщо ви створите цікавий щоденний влог, у якого буде багато підписників, то популярність бренду та зростання бізнесу не забаряться.
Подкасти
Подкасти набувають шаленої популярності та дозволяють побудувати зв’язок із цільовим споживачем у той час, коли він їде на роботу чи робить фізичні вправи.
З точки зору підприємців, подкасти приваблюють людей, бо дозволяють споживати контент і паралельно займатися іншими справами, таким чином даючи змогу займатися багатьма завданнями та одночасно вчитися. «Слухаючи подкаст під час ранкової зарядки, можна чудово займатися самоосвітою», — каже Джим Періш (Jim Parrish), засновник Parrish Law Firm.
Проте не варто створювати довге рекламне повідомлення, що прославлятиме ваш бренд. Подкасти найбільш ефективні, коли ви розповідаєте історію та даєте можливість слухачу поринути у ваш світ.
За матеріалами "3 Hot Marketing Trends You Need to Try Now", Entrepreneur.
Ілюстрація: Depositphotos.com
|