Університети змушені встановлювати більш тісний зв'язок із бізнесом
Університетам слід встановити більш тісну взаємодію із місцевими роботодавцями, якщо вони прагнуть збільшити рівень працевлаштування своїх випускників.
Дослідження, проведене Britain's University of Hertfordshire's Graduate Forum, виявило, що досвід роботи випускників часто залежить від того, чи є в університету хороші зв'язки із місцевими роботодавцями.
Приблизно третина роботодавців визнали, що не надають ніякого досвіду роботи у своїх організація. При цьому майже половина компаній вважає досвід роботи одним з найбільш важливих факторів для прийняття на посаду.
На сьогодні менше, ніж третина організацій сказали, що має тісні взаємини із місцевими університетами. А 29% визнали, що взагалі не мають ніяких зв'язків із місцевими ВНЗ. Турбує також той факт, що попри усвідомлення важливості таких зв'язків майже половиною роботодавців, лише чверть із них активно планує працювати на покращення стосунків протягом кількох наступних років.
Stephen Boffey, віце-канцлер Hertfordshire, стверджує: "Дуже важливо, щоб університети та роботодавці працювали спільно та пропонували студентам платний та безкоштовний досвід роботи. Таким чином відразу після закінчення університету людина буде готова на справі втілити свої знання. Саме такий підхід допоможе нам створити „робочу силу” майбутнього. При виборі університету тепер слід звертати увагу не лише на його рівень акредитації та репутацію, але й на те, чи існують у нього встановлені взаємозв'язки із роботодавцями".
Ярослав Федорак, за матеріалами management-issues.
|