БІЗНЕС-ОСВІТА | Додаткова освіта 16 жовтня 2007 р.

Дослідження попиту на програми додаткової освіти в Києві

Найбільш затребуваною спеціалізацією програм додаткової освіти є менеджмент, друге місце по популярності ділять фінанси та PR і реклама. Серед видів програм лідирують MBA і друга вища освіта.

На виставці «Освіта для дорослих людей: друга вища і MBA» організатором, компанією Begin Group, було проведене опитування серед відвідувачів, зацікавлених в отриманні додаткової освіти. Аудиторія виставки — люди, які вже отримали або отримують у даний момент першу вищу освіту і прагнуть продовжити навчання.

Середній вік тих, хто вибирає програми додаткової освіти — 27 років. 29% — чоловіки, 71% — жінки. 50% у цей час закінчують вузи, 32% — працюють, 18% — суміщають навчання з роботою.

У якості першої вищої 40% респондентів отримували (або отримують у цей момент) економічну освіту, 40% — гуманітарну, 14% — технічну та IT-освіту, 3% — природничо-наукову, 3% — творчу.

Серед цілей отримання додаткової освіти лідирує систематизація наявних знань (цю причину вказали 86% респондентів). Для 60% мотивом також є розвиток кар'єри, 31% відзначили отримання нових практичних знань, стільки ж — можливість збільшення доходу після закінчення навчання, 17% хотіли б за допомогою додаткової освіти змінити сферу діяльності, 9% — здобути корисні зв'язки.

При цьому 45% опитаних цікавляться програмами MBA, 38% — другою вищою освітою, 24% — курсами підвищення кваліфікації, 20% — тренінговими програмами, 19% — магістерськими, 14% — аспірантськими, 12% — профперепідготовки, 14% — стажуванням, 9% — семінарами і стільки ж — короткостроковими курсами, 8% — мовними курсами.

26% хотіли б отримати додаткову освіту в області менеджменту, друге місце (17% зацікавлених) ділять фінанси та PR і реклама. Далі по популярності йдуть юриспруденція і психологія (по 14%), 11% опитаних цікавлять маркетинг та іноземні мови, 9% — інформаційні технології та управління персоналом, 6% — соціологія й політологія.

Закордонною освітою цікавляться 43% респондентів. Серед іноземних мов традиційно лідирує англійська (63%), далі йдуть французька (29%), німецька (29%), іспанська (17%), китайська (11%), італійська (6%).

Серед джерел інформації про програми додаткової освіти лідирує Інтернет — до нього звертаються 69% опитаних, 31% воліють отримувати інформацію на спеціалізованих виставках, 29% орієнтуються на поради знайомих і родичів, 23% — на журнали і газети, 9% — на довідники. При цьому 51% відвідують відомі їм довідкові освітні сайти, 43% — сайти самих вузів і бізнес-шкіл, 43% орієнтуються спочатку на пошукові системи.

Найбільш важливим фактором при виборі програми для респондентів є ім'я і репутація вузу (або бізнес-школи), лише на другому місці по значимості — зміст програми (спеціалізація), на третьому — викладацький склад. Серед інших факторів (у порядку убування значимості): перспективи подальшого працевлаштування, вартість навчання, його тривалість, форма навчання, відгуки знайомих, думка керівництва компанії, близькість до місця проживання/роботи, склад слухачів.

45% респондентів готові заплатити за додаткову освіту до $3000, 24% — $3000-5000, 14% — $5000-10000, 7% — $10000-15000, а 10% готові заплатити навіть $15000-25000.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Всесвіт розмовляє числами. Як сучасна математика пояснює найбільші секрети світобудовиВсесвіт розмовляє числами. Як сучасна математика пояснює найбільші секрети світобудови
Витончене мистецтво забивати на все. Нестандартний підхід до проблемВитончене мистецтво забивати на все. Нестандартний підхід до проблем
Під три чорти турботи! Нумо до роботи!Під три чорти турботи! Нумо до роботи!

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)