БІЗНЕС-ОСВІТА | Нетворкінг 16 серпня 2012 р.

Можливості нетворкінгу випускників MBA при пошуку роботи

Джерело: Освіта.ua

Нетворкінг випускників MBA — цей термін використовується для позначення тісного зв'язку між тими, хто відвідує або відвідував одну і ту ж бізнес-школу або програму МВА, таке співтовариство людей може бути дуже корисним при пошуку роботи.

Можливості нетворкінгу випускників MBA при пошуку роботи У першу чергу нетворкінг випускників є результатом особливої уваги кожної бізнес-школи по створенню свого власного співтовариства, так що випускники, які закінчили бізнес-школу десятиліття тому, як і раніше прихильні до своїх молодших послідовників, часто допомагаючи їм зв'язками, наставництвом та рекомендаціями.

Допомога своїй бізнес-школі

Допомога випускникам-новачкам у пошуку своєї ідеальної роботи — пріоритет багатьох співтовариств випускників.

Багато хто з кращих шкіл може похвалитися мережею випускників МВА, що складається з тисяч лідерів бізнесу по всьому світу, які очолюють найбільші корпорації зі списку Forbes 500.

Передача секретів успіху в середовищі випускників — основа культури нетворкінгу, перевагами якої випускники та студенти MBA повинні скористатися повною мірою.

«Студентам прищеплюють ідею допомоги різними способами своїй бізнес-школі після її закінчення, і таким чином допомагати іншим випускникам», каже Енді Стіл (Andy Steele), виконавчий директор з розвитку і випускників школи Tuck School of Business at Dartmouth в США.

«Tuck має 9 000 випускників, більшість з яких активно надає допомогу студентам та іншим випускникам у пошуку роботи. Наша база даних успішно використовується для нетворкінгу», — пояснює він.

Доступ до лідируючих позицій у світовій індустрії

Маючи контакти з деякими з найбільш впливових магнатів у світі бізнесу, мережа випускників вашої бізнес школи може відкрити двері для нових цікавих можливостей.

При існуючій глобалізації бізнесу «випускники працюють на лідируючих позиціях в галузі по всьому світу: в США, Японії, Китаї, Кореї, Німеччині, Великобританії, Індії, Росії, Бразилії, Сінгапурі, Швейцарії, Мексиці та в десятках інших країн», — говорить Шеріл Діркс (Sheryle Dirks), заступник декана Центру кар'єрних можливостей в школі Фукуа (Fuqua School of Business) Університету Дюка в США.

«Кількість випускників Фукуа складає більше 16 000 чоловік, і їх кількість збільшується приблизно на 800 щороку. Є ще 140 000 випускників Університету Дюка, які є частиною університетського співтовариства», додає вона.

Культура рекомендацій

При будь-якому пошуку роботи випускник MBA повинен віддавати пріоритет можливостям нетворкінгу. В деяких випадках це може відкрити можливість бути представленим самим відомим бізнесменам галузі.

«З точки зору пошуку роботи, наша мережа випускників має неоціненне значення в Китаї. Така ділова культура рекомендацій стала надзвичайно ефективним засобом взаємодії та пошуку ділових партнерів або нової роботи», говорить декан Китайсько-європейської міжнародної бізнес-школи (CEIBS) Джон Квелч (John Quelch).

Повернення в бізнес-школу для найму випускників

При пошуку роботи варто відправити резюме та супровідний лист в службу нетворкінгу вашої бізнес-школи. Добре розуміючи переваги навчальної програми школи та її викладачів, багато успішних випускників MBA повертаються в свою бізнес-школу, щоб знайти відповідного працівника.

Рік Бертасі (Rick Bertasi), керуючий директор і голова корпоративної служби нерухомості в Deutsche Bank, знаходить мережу випускників Tuck дуже корисною. Він закінчив цю американську бізнес-школу 24 роки тому, і за 10-річний період, найняв 12 випускників Tuck, двоє з яких були призначені в Deutsche Bank.

«Я активно використовував мережу випускників, щоб знайти талановитих людей. Вона дуже допомагає в прямому наборі студентів. Я також звертався до випускників, з якими я підтримую зв'язок, для рекомендації кандидатів, які мають необхідні мені навички та освіту».

Набір на кампусі

Набір співробітників на кампусі, де бізнес-школи проводять спеціальні заходи або мають власні кар'єрні служби, є ще однією перевагою мережі випускників над розвитком, якої працюють бізнес-школи.

Бізнес-школа Фукуа створила кар'єрний центр, який працює безпосередньо з організаціями, щоб допомогти їм вербувати випускників зі ступенем MBA.

«Наш кар'єрний центр пропонує безліч гнучких варіантів набору випускників, починаючи від каталогу резюме і до співбесід на кампусі, які допоможуть фірмам виявити випускників для вирішення актуальних проблем бізнесу», — говорить Діркс з Фукуа.

MBA стажування

Через мережу випускників можна знайти не тільки ідеальну роботу, але і можливість стажування.

«Деякі члени нашої спільноти випускників пропонують стажування для студентів, а також довгострокове працевлаштування випускників-новачків», каже Шеррінг НГ (Sherring NG), керівник маркетингу програм MBA і прийому в бізнес-школі HKUST в Гонконзі.

«Крім того, випускники завжди можуть дати хороші рекомендації та направити студентів до людей, необхідних для їх кар'єрного зростання», — додає вона.

Допомога у вступі на роботу

Підтримка в мережах випускників MBA поширюється далі, ніж просто надання допомоги в знайомстві з потрібними людьми.

Існують секції з підготовки резюме і супровідного листа, щоб переконатися, що ваші документи привернуть увагу менеджерів з набору персоналу.

«Випускники проводять тренувальні інтерв'ю зі студентами, щоб вони готувалися до реальної співбесіди. Вони також діляться знаннями галузі зі студентами і випускниками на різних заходах і семінарах», говорить Шеррінг.

Наставництво майбутніх бізнес-лідерів

Одним з ключових пріоритетів нетворкінгу є допомога у розвитку кар'єри випускників. Багато хто робить це за допомогою програм наставництва.

Наприклад, бізнес-школа CEIBS розробила програму наставництва, яка реалізується досвідченими випускниками МВА, випускниками-новачками та студентами. Мета — наставництво нинішніх студентів MBA в питаннях найкращого досягнення своїх кар'єрних цілей.

Контакти і бізнес-відносини на все життя

Бізнес-школи мають сильні традиції підтримання відносин зі своїми випускниками MBA протягом всього життя за допомогою спеціальних робочих груп.

Багато досвідчених випускників грають ключову роль в службах з розвитку кар'єри, пропонованих школами, таких як ради випускників, консультативні ради, а також консультативні групи в конкретних галузях, таких як охорона здоров'я та соціальне підприємництво. Використання цих служб може допомогти в отриманні життєво важливих ділових контактів.

«Наші випускники активно співпрацюють з Фукуа, беручи участь на волонтерських та консультативних позиціях в найбільш значущих ініціативах бізнес-школи, а також приділяючи свій час нинішнім студентам, яким потрібна їхня мудрість і поради. Випускники Фукуа мають довічний зв'язок зі школою, а також один з одним», — говорить Діркс.

Бізнес-школа IE в Іспанії розробила те, що там називають «структурованою» службою нетворкінгу для заохочення підтримки контактів.

«IE має мережу з 40 000 випускників з усього світу. Для того щоб зберегти зв'язки в мережі, діяльність випускників організована в більш ніж 200 різних клубів і секцій, які збирають випускників географічно, по галузях, і спільності інтересів», — каже Маргарита Алонсо (Margarita Alonso), директор з випускників і працевлаштування.

Обмін передовим досвідом через соціальні медіа

Технічний прогрес викликав бум соціальних мереж, які змінили те, як ми підтримуємо стосунки.

Бізнес-школи взяли цей принцип на озброєння, адаптувавши соціальні мережі для створення власних ресурсів нетворкінгу.

Школа бізнесу Фукуа, створивши ресурс нетворкінгу і наставництва DukeConnect, стала однією з багатьох бізнес-шкіл, які створили свої соціальні мережі.

«Це дає можливість випускникам поділитися зі студентами своїми думками про кар'єрні цілі, про роботодавців, про підготовку до інтерв'ю, про нетворкінг, про регіональну інформацію або про критику резюме», — говорить Діркс.

За матеріалами "Land a job through your MBA alumni network", TopMBA.com



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Ваш надійний тилВаш надійний тил
Шкереберть. Як творчий безлад може змінити життя на кращеШкереберть. Як творчий безлад може змінити життя на краще
Створення інноваторів. Як виховати молодь, яка змінить світСтворення інноваторів. Як виховати молодь, яка змінить світ

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)