На що слід звернути увагу, вибираючи програму Marketing MBA
Тим, кого цікавить кар’єра в сфері маркетингу, варто звернути увагу на відповідні MBA-програми, у яких значна увага приділяється комунікаціям та освоєнню цифрових технологій, — таку думку висловили експерти в розмові з US News.
Одних лише тільки комунікаційних умінь замало
З думкою про те, що найважливіше для успіху в маркетингу — це здатність доносити інформацію до споживачів, погоджуються не всі.
Наприклад, Тім Дерденджер (Tim Derdenger), доцент кафедри маркетингу та стратегії Бізнес-школи Tepper Університету Кагнегі-Меллон, вважає, що в той час як комунікація є важливим елементом маркетингу, стрижнем цієї дисципліни є знання продукту, який ви продаєте.
«Скрізь доводиться стикатися з неправильними уявленнями про маркетинг — вважається, що його суттю є тільки комунікування чогось споживачам — хоча у підсумку все зводиться до розуміння продукту та бізнес-моделі, а також до того, щоб це реалізувати з максимальною ефективністю та прибутковістю для фірми», — сказав Дерденджер.
Чим може бути корисна програма Marketing MBA
Як наголошують фахівці, особливою цінністю MBA-програми цього типу є те, що слухачі мають змогу глибше зрозуміти різні типи маркетингу та з’ясувати — чим саме вони хотіли би займатися в цій царині ще до того, як розпочнуть кар’єру маркетолога.
«Маркетинг — це дуже широка сфера: бренд-менеджмент, управління продуктом, реклама чи стратегія, — все це відноситься до маркетингу», — зауважила Лінда Абрахам (Linda Abraham), засновник та CEO Accepted (фірма, що пропонує консалтингові послуги з питань вступу).
Як оцінювати програму
Значною мірою користь MBA-програми у сфері маркетингу залежить від місця, яке в ній займає діджитал-компонент.
За словами Ентоні Гаензле (Anthony Gaenzle), маркетинг-директора двох організацій — SE Healthcare та Saxton & Stump, — «у багатьох MBA-програмах немає цифрового елементу, хоча майбутній кар’єрний успіх кандидатів на вступ на MBA-програми залежатиме від того, наскільки вільно вони себе почувають на диджитал-теренах, що є абсолютно необхідним додатком до лідерських умінь та інших бізнес-навичок, які набуваються під час навчання».
Лінда Абрахам рекомендує потенційним абітурієнтам спочатку вивчити можливості проходження практики з різних напрямів маркетингу, які пропонує програма, і лише після цього подавати заяву на вступ.
Згідно Абрахам, «можливості проходження стажування з маркетингу в компаніях, відомих досягненнями в цій сфері — найпереконливіше підтвердження того, що заклад забезпечує ґрунтовну підготовку до діяльності в цій сфері».
Дженна Хесс (Jenna Hess), коуч із професійного розвитку та колишній заступник директора цього напряму в Бізнес-школі Booth при Чиказькому університеті, радить майбутнім слухачам також поцікавитися, де працюють випускники MBA-програм.
«Вибираючи бізнес-школу, найбільш відповідну для реалізації кар’єрних планів в сфері маркетингу, вкрай важливо врахувати кількість та типи компаній, котрі наймають їхніх працівників на позиції, пов’язані із маркетинговою функцією, а також оцінити якість мереж випускників, котрі працюють в цій царині». — Зазначила Хесс, додавши, що «це зробити не складно, оскільки бізнес-школи публікують звіти щодо працевлаштування своїх випускників, які, серед іншого, містять інформацію про кількість студентів, котрі пройшли відповідне стажування або були найняті на посади, пов’язані з маркетинговою діяльністю; середній розмір їхньої винагороди та часто назви компанії, які їх прийняли на роботу».
За матеріалами "What To Look For In A Marketing MBA", Poets & Quants.
Ілюстрація: Depositphotos.com
|