БІЗНЕС-ОСВІТА | MBA 10 грудня 2019 р.

На що слід звернути увагу, вибираючи програму Marketing MBA

Тим, кого цікавить кар’єра в сфері маркетингу, варто звернути увагу на відповідні MBA-програми, у яких значна увага приділяється комунікаціям та освоєнню цифрових технологій, — таку думку висловили експерти в розмові з US News.

На що слід звернути увагу, вибираючи програму Marketing MBA

Одних лише тільки комунікаційних умінь замало

З думкою про те, що найважливіше для успіху в маркетингу — це здатність доносити інформацію до споживачів, погоджуються не всі.

Наприклад, Тім Дерденджер (Tim Derdenger), доцент кафедри маркетингу та стратегії Бізнес-школи Tepper Університету Кагнегі-Меллон, вважає, що в той час як комунікація є важливим елементом маркетингу, стрижнем цієї дисципліни є знання продукту, який ви продаєте.

«Скрізь доводиться стикатися з неправильними уявленнями про маркетинг — вважається, що його суттю є тільки комунікування чогось споживачам — хоча у підсумку все зводиться до розуміння продукту та бізнес-моделі, а також до того, щоб це реалізувати з максимальною ефективністю та прибутковістю для фірми», — сказав Дерденджер.

Чим може бути корисна програма Marketing MBA

Як наголошують фахівці, особливою цінністю MBA-програми цього типу є те, що слухачі мають змогу глибше зрозуміти різні типи маркетингу та з’ясувати — чим саме вони хотіли би займатися в цій царині ще до того, як розпочнуть кар’єру маркетолога.

«Маркетинг — це дуже широка сфера: бренд-менеджмент, управління продуктом, реклама чи стратегія, — все це відноситься до маркетингу», — зауважила Лінда Абрахам (Linda Abraham), засновник та CEO Accepted (фірма, що пропонує консалтингові послуги з питань вступу).

Як оцінювати програму

Значною мірою користь MBA-програми у сфері маркетингу залежить від місця, яке в ній займає діджитал-компонент.

За словами Ентоні Гаензле (Anthony Gaenzle), маркетинг-директора двох організацій — SE Healthcare та Saxton & Stump, — «у багатьох MBA-програмах немає цифрового елементу, хоча майбутній кар’єрний успіх кандидатів на вступ на MBA-програми залежатиме від того, наскільки вільно вони себе почувають на диджитал-теренах, що є абсолютно необхідним додатком до лідерських умінь та інших бізнес-навичок, які набуваються під час навчання».

Лінда Абрахам рекомендує потенційним абітурієнтам спочатку вивчити можливості проходження практики з різних напрямів маркетингу, які пропонує програма, і лише після цього подавати заяву на вступ.

Згідно Абрахам, «можливості проходження стажування з маркетингу в компаніях, відомих досягненнями в цій сфері — найпереконливіше підтвердження того, що заклад забезпечує ґрунтовну підготовку до діяльності в цій сфері».

Дженна Хесс (Jenna Hess), коуч із професійного розвитку та колишній заступник директора цього напряму в Бізнес-школі Booth при Чиказькому університеті, радить майбутнім слухачам також поцікавитися, де працюють випускники MBA-програм.

«Вибираючи бізнес-школу, найбільш відповідну для реалізації кар’єрних планів в сфері маркетингу, вкрай важливо врахувати кількість та типи компаній, котрі наймають їхніх працівників на позиції, пов’язані із маркетинговою функцією, а також оцінити якість мереж випускників, котрі працюють в цій царині». — Зазначила Хесс, додавши, що «це зробити не складно, оскільки бізнес-школи публікують звіти щодо працевлаштування своїх випускників, які, серед іншого, містять інформацію про кількість студентів, котрі пройшли відповідне стажування або були найняті на посади, пов’язані з маркетинговою діяльністю; середній розмір їхньої винагороди та часто назви компанії, які їх прийняли на роботу».

За матеріалами "What To Look For In A Marketing MBA", Poets & Quants.

Ілюстрація: Depositphotos.com



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Кради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiстьКради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiсть
Tiny Habits. Крихітні звички, які змінюють життяTiny Habits. Крихітні звички, які змінюють життя
Розмови з незнайомцями. Що слід знати про людей, яких ми не знаємоРозмови з незнайомцями. Що слід знати про людей, яких ми не знаємо

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2025, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)