КОНСАЛТИНГ | Скромність консультанта 3 вересня 2008 р.

Віддаючи належне своїм талантам

Цього разу Алан Вейс (Alan Weiss), доктор філософських наук, автор двадцяти п'яти книг, серед яких і бестселер "Консалтинг на мільйон доларів" (Million Dollar Consulting), переможець десятків письменницьких та консалтингових винагород, пояснює, чому зайва скромність не красить консультанта.

Алан Вейс (Alan Weiss) Протягом останніх десятиліть ми перетворили на банальність у цілому дуже правильну концепцію — що потрібно бути відображенням власних слів та ідей. Ми є тим, що ми робимо. Втім, до сих пір дуже багато консультантів лицемірно перебільшують свої досягнення і вимагають до себе ставлення, на яке вони попросту не заслужили.

"Я ніколи не починаю роботу з клієнтом із припущення, що його компанія знаходиться у поганій ситуації, а сам клієнт — занадто тупий, щоб помітити очевидне", — пояснює Алан Вейс. Більшість консультантів, розпочинаючи роботу з клієнтом, ставляться до нього, як до неповноцінного невігласа, який найняв консультанта тільки тому, що не здатен справитися з проблемою самостійно.

Протилежний підхід

Протилежний підхід полягає в тому, щоб із повагою ставитися до свого клієнта і розуміти, що його достоїнство полягає в тому, що він виявився достатньо розумним, щоб найняти вас — найкращого спеціаліста у своїй справі. І, до речі, вміння донести до клієнта, що ви справді є найкращим спеціалістом у своїй справі — також надзвичайно важлива навичка успішного консультанта.

На майстер-класі "Million Dollar Consulting" у Ritz Carlton Hotel у Флориді, Алан Вейс так представив своїх колег-консультантів робітникам готелю: "Це найкращі експерти своєї справи. І ми щасливі, що можемо працювати і обмінюватись досвідом на території вашого готелю, при цьому, допомагаючи вам".

Це повністю змінило ставлення представників готелю до консультантів. І, як наслідок, останні отримали найвищий рівень сервісу і безліч подяк. Ось що трапляється, коли ви поважаєте себе та свого клієнта.

Самолюбування та бравада

Якщо ви не дотримуєтесь своїх обіцянок, а ваші слова розходяться з ділом — тоді клієнти перестають вам довіряти. Коли ви розхвалюєте свої навички та досвід — вас можуть звинуватити у самолюбуванні та егоїзмі. Та, водночас, якщо ви, надаючи винятковий сервіс і допомагаючи клієнтам досягнути найкращих результатів у бізнесі, виявляєтесь занадто скромними, найцінніші клієнти можуть так ніколи й не дізнатися про ваше існування.

Мораль

Що ви, як консультант, говорите своєму клієнтові, вступаючи з ним у взаємодію? Чи визнаєте ви його професійність і чи пропонуєте об'єднати свої зусилля для досягнення успіху? Чи навпаки — ставитесь до нього, як до неосвіченого невігласа, при цьому дякуючи йому за можливість працювати на нього (оскільки ніхто інший не готовий платити вам за це гроші)?

За матеріалами "Talking the Walk", Management Consulting News.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.




ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Закони переможців. Як здійснити cвої мріїЗакони переможців. Як здійснити cвої мрії
Правила всьогоПравила всього
Емоції на роботі. Як вони сприяють нашій успішностіЕмоції на роботі. Як вони сприяють нашій успішності

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)