КОНСАЛТИНГ | Стосунки з клієнтом 9 березня 2010 р.

10 причин вибрати клієнта

Майкл МакЛафлін (Michael McLaughlin), консультант, автор багатьох публікацій та засновник компанії MindShare Consulting LLC, яка допомагає розробляти інноваційні стратегії залучення клієнтів професійним сервісним організаціям, розповідає про причини, якими керуються компанії при виборі клієнта.

Майкл МакЛафлін (Michael McLaughlin)
Майкл МакЛафлін
(Michael McLaughlin)
Якщо ви вже давно працюєте у сервісному бізнесі, то вам, безперечно, доводилося продавати хоча б один проект, який в результаті ви краще б залишили для іншого клієнта. Вже в процесі переговорів із потенційним новим клієнтом ви раптово починаєте відчувати, що щось тут не так.

Основна хитрість під час вибору наступного партнера — це вміння прийняти свідоме і добре проінформоване рішення, щодо того, з ким насправді ви плануєте працювати. Хороша сервісна (консалтингова) компанія вибирає своїх клієнтів аж ніяк не менш прискіпливо, ніж вони вибирають її.

То яким же чином вирішити, який із нових клієнтів підходить вам? Переконайтесь, що у вас є як мінімум три причини працювати саме з цим клієнтом і до цих причин не входить: "А мені все одно не було чим зайнятися, то чому б і ні?"

Ось перелік десяти можливих причин, чому компанії вирішують працювати з клієнтами:

  1. Досягнення бажаного рівня прибутку
  2. Робота у нових і цікавих для компанії напрямках
  3. Створення довгострокових стосунків зі стратегічним клієнтом
  4. Отримання цінних знайомств та нових зв’язків
  5. Покращення клієнтської бази, яке в майбутньому дасть змогу наймати кращих співробітників
  6. Розробка нового сервісу для ринку
  7. Підвищення галузевої видимості вашого бізнесу
  8. Професійний розвиток завдяки новим викликам
  9. Збільшення власного інтелектуального капіталу
  10. Отримання цінних знань та досвіду для подальшого розвитку свого бізнесу

Ви можете керуватися будь-якими іншими причинами для вибору клієнтів. Але що має найбільше значення — то це ваше бажання (без найменшого вагання) відмовитися від співробітництва, якщо будь-які умови не виконуватимуться.

Зрештою, ваш бізнес та його професійне "здоров’я" значною мірою є відображенням ваших клієнтів. І перелік ваших партнерів говорить для сторонньої людини більше, ніж будь-які рекламні проспекти. Тому вам варто з особливою прискіпливістю підходити до вибору клієнтів і вміти говорити їм "ні", коли клієнт вам не підходить.

За матеріалами "10 Reasons to Choose a Client", MichaelWMcLaughlin.com.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?
Шлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собоюШлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собою
Переваги поразокПереваги поразок

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)