10 причин вибрати клієнта
Майкл МакЛафлін (Michael McLaughlin), консультант, автор багатьох публікацій та засновник компанії MindShare Consulting LLC, яка допомагає розробляти інноваційні стратегії залучення клієнтів професійним сервісним організаціям, розповідає про причини, якими керуються компанії при виборі клієнта.
Майкл МакЛафлін
(Michael McLaughlin)
|
Якщо ви вже давно працюєте у сервісному бізнесі, то вам, безперечно, доводилося продавати хоча б один проект, який в результаті ви краще б залишили для іншого клієнта. Вже в процесі переговорів із потенційним новим клієнтом ви раптово починаєте відчувати, що щось тут не так.
Основна хитрість під час вибору наступного партнера — це вміння прийняти свідоме і добре проінформоване рішення, щодо того, з ким насправді ви плануєте працювати. Хороша сервісна (консалтингова) компанія вибирає своїх клієнтів аж ніяк не менш прискіпливо, ніж вони вибирають її.
То яким же чином вирішити, який із нових клієнтів підходить вам? Переконайтесь, що у вас є як мінімум три причини працювати саме з цим клієнтом і до цих причин не входить: "А мені все одно не було чим зайнятися, то чому б і ні?"
Ось перелік десяти можливих причин, чому компанії вирішують працювати з клієнтами:
- Досягнення бажаного рівня прибутку
- Робота у нових і цікавих для компанії напрямках
- Створення довгострокових стосунків зі стратегічним клієнтом
- Отримання цінних знайомств та нових зв’язків
- Покращення клієнтської бази, яке в майбутньому дасть змогу наймати кращих співробітників
- Розробка нового сервісу для ринку
- Підвищення галузевої видимості вашого бізнесу
- Професійний розвиток завдяки новим викликам
- Збільшення власного інтелектуального капіталу
- Отримання цінних знань та досвіду для подальшого розвитку свого бізнесу
Ви можете керуватися будь-якими іншими причинами для вибору клієнтів. Але що має найбільше значення — то це ваше бажання (без найменшого вагання) відмовитися від співробітництва, якщо будь-які умови не виконуватимуться.
Зрештою, ваш бізнес та його професійне "здоров’я" значною мірою є відображенням ваших клієнтів. І перелік ваших партнерів говорить для сторонньої людини більше, ніж будь-які рекламні проспекти. Тому вам варто з особливою прискіпливістю підходити до вибору клієнтів і вміти говорити їм "ні", коли клієнт вам не підходить.
За матеріалами "10 Reasons to Choose a Client", MichaelWMcLaughlin.com.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.
|