КОНСАЛТИНГ | Корисність консультанта 25 липня 2011 р.

П'ять запитань, які допоможуть оцінити консультанта

Менеджери буквально потопають у порадах щодо того, як стати більш ефективними: починаючи з кращого використання свого часу і закінчуючи оптимізацією бюджетів компанії, наставництвом та офісними політиками. Лише одна сфера страждає від нестачі уваги — як менеджерам максимально ефективно використовувати своїх власних консультантів.

Деніел Гудвін (Daniel Goodwin)
Деніел Гудвін
(Daniel Goodwin)
Працюючи корпоративним управлінцем протягом тривалого часу, Деніел Гудвін (Daniel Goodwin), віце-президент компанії Hill & Knowlton, ділиться переліком запитань, які потрібно задати консультантові, щоб мати змогу об'єктивно оцінити рівень його "корисності" для компанії:
  1. Яким чином ви здатні допомогти мені досягнути цілей мого бізнесу? Чи допоможе діяльність консультанта підвищити частку ринку? Чи вплине вона на прибуток? Адже немає жодного сенсу в наймі консультанта, якщо він не впливає на кінцевий результат діяльності компанії.

  2. Яким чином ви здатні допомогти мені керувати моїм бюджетом? Це одне із найважливіших запитань у стосунках між клієнтом та консультантом. Воно стосується основного атрибуту — цінності! Консультант може вимагати стандартну ціну за свої послуги, які особисто ви оцінюєте лише в половину їх вартості. І навпаки — деякі види діяльності коштують дешево, хоча для вашої компанії можуть мати велику цінність. Головне — навчитися знаходити те, що для вас цінне в консалтингових послугах.

  3. Чого ви здатні навчити мене, щоб виконувати мою роботу краще? Готовність консультанта навчати вас демонструє його зацікавленість не тільки в швидкому виконанні безпосереднього завдання (вирішенні проблеми компанії), але й в довгострокових результатах. Окрім того — це створює для вас додаткову цінність, адже в майбутньому ви зможете вирішувати подібні проблеми самостійно.

  4. Чого ви навчилися від мене, щоб мати змогу краще допомагати мені в майбутньому? Навчання — це "вулиця з двостороннім рухом". Хороші консультанти демонструють, що вони завжди готові навчатися та розвиватися, в тому числі й заглиблюватися у ваш бізнес, ваші проблеми, ваш управлінський стиль, щоб ще краще зрозуміти його та допомогти йому.

  5. Що ми можемо зробити, щоб покращити нашу взаємодію? Ви та консультант несете спільну відповідальність за розвиток та покращення стосунків. Краще готуватися до зустрічей, встановлювати більш чіткі цілі, раніше залучати консультанта до проекту тощо.

Регулярне звернення до цих запитань та залучення консультантів до відкритої дискусії здатне суттєво підняти рівень та ефективність вашої співпраці.

За матеріалами "Five key questions for assessing your consultants", CTV.ca.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Закони переможців. Як здійснити cвої мріїЗакони переможців. Як здійснити cвої мрії
Перемогти прокрастинацію. Як припинити відкладати справи на потімПеремогти прокрастинацію. Як припинити відкладати справи на потім
Можливо все!Можливо все!

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)