КОНСАЛТИНГ | Бібліотеки ідей 11 березня 2009 р.

Навіщо консалтинговим компаніям ставати «лідерами ідей»

Спробуйте дослідити маркетингову стратегію провідних консалтингових компаній, і ви виявите, що ідейне лідерство (thought leadership) часто стає інтегральною частиною їхніх програм. Компанії випускають книги, пишуть статті, есе, записують подкасти і навіть відеокасти — створюючи тим самим власний ідейний простір у свідомості своїх споживачів та потенційних клієнтів.

Створення оригінального контенту, який цінується на ринку, вимагає надзвичайно великих інвестицій часу та зусиль. Тому компаніям слід переконатися, що їхня праця представляє інтерес для клієнтів. У іншому разі — немає сенсу навіть братися.

Маркетингові консультанти компанії The Bloom Group запропонували практичний посібник для створення високоякісного інтелектуального капіталу. У своїй статті "Конкуренція у сфері ідейного лідерства: Сім критеріїв якісного інтелектуального капіталу" (Competing on Thought Leadership: The Seven Hallmarks of Compelling Intellectual Capital) вони розповіли про сім ознак, які повинні бути притаманні кожному елементові вашої бібліотеки ідей:

  1. Новизна (novelty). Точка зору, яка розглядається у статті, яка належить до "ідейного лідерства" повинна бути унікальною та інноваційною. Дуже багато матеріалів, які публікуються сьогодні, не відповідають цій базовій вимозі. Для того, що бути на 100% переконаним, що їхня концепція нова — компанії звісно ж повинні знати про концепції інших організацій (як академічних так і бізнесових).

  2. Фокус (focus). Ваша ідея повинна містити чітке і зрозуміле повідомлення, яке можна виразити одним-двома реченнями. Всі пояснення та приклади повинні тільки підсилювати його.

  3. Відповідність (relevance). Ваша ідея повинна задовольняти конкретну критичну потребу на ринку. Іншими словами — клієнт повинен повністю розуміти, чому він вимушений обрати саме ваш підхід і чому потрібно починати діяти прямо зараз.

  4. Валідність (validity). Рішення для компанії повинно підтримуватися розумінням того, чому воно працює і де повинне використовуватися.

  5. Практичність (practicality). Компанія повинна довести, що її рішення може бути впроваджене на практиці, навівши деталізацію підходу та продемонструвавши таке впровадження на прикладі інших компаній.

  6. Логічність (rigor). Точка зору повинна бути чіткою, послідовною і абсолютно логічною. Твердження повинні узгоджуватися з тим, що було сказано раніше. А у розробників теорії повинні бути відповіді на всі можливі "провокаційні" запитання.

  7. Чіткість (clarity). Точка зору повинна доноситися до клієнтів мовою, яка є для них абсолютно зрозумілою і не допускає "подвійних" тлумачень.

Ці критерії дозволять створювати якісний контент, або ж оцінити наявні архіви матеріалів.

Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Розмови з незнайомцями. Що слід знати про людей, яких ми не знаємоРозмови з незнайомцями. Що слід знати про людей, яких ми не знаємо
Мудакам тут не місце. Як вижити в офісних джунгляхМудакам тут не місце. Як вижити в офісних джунглях
Рік корисних звичок. Повний курс знань, щоб набути звичок, важливих для добробуту і щастя. Збірник самарі + аудіокнигаРік корисних звичок. Повний курс знань, щоб набути звичок, важливих для добробуту і щастя. Збірник самарі + аудіокнига

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)