Кілька великих компаній, які взяли участь у інтерв'ю, призналися, що відсоток прибутку, який надходить з таких проектів, суттєво зріс за останній рік. І це при тому, що більшість клієнтів, дослідження щодо яких проводилося раніше, доволі однозначно говорили про те, що вони готові інвестувати тільки у нішеві компанії, оскільки ті здатні продемонструвати набагато глибший рівень експертизи, ніж їхні колеги, що використовують більш глобальні підходи. Частково причиною того, що перевага віддавалася нішевим компаніям, стала їхня відносна дешевизна. Нашою першою реакцією стало те, що клієнти не дотримуються своїх намірів. Зрештою, ми чули подібні заяви й раніше, на зразок: "Ми готові платити за консалтингові сервіси базуючись на отриманих результатах, не на кількості витраченого часу чи матеріалів" або "Ми звертатимемося тільки до консалтингових компаній, які входять до переліку перевірених постачальників послуг". То чому ж цього разу щось повинно було б бути по-іншому? Більшості клієнтів не подобається ідея купівлі різних професійних сервісів з одного джерела, тому що компанія, яка займається "всім", навряд чи може вважатися справжнім експертом хоча б у чомусь. З іншого ж боку, "розбивання" одного проекту на безліч напрямків, кожним з яких керує окремий спеціаліст, також загрожує компанії втратою цілісності. Тож розвиток мультидисциплінарного консалтингу можна пояснити тим, що він поєднує найкращі риси обидвох цих підходів. Хороша аналогія — це хліб. Внесок нішевої консалтингової компанії є еквівалентом однієї скибки хліба. Ви можете поставити на стіл багато різних скибок хліба, але в такому разі може виникнути проблема із зручністю споживання всього цього різноманіття. Саме тому досвідчені хазяйки використовують нарізний хліб, щоб запропонувати гостям достатню кількість хліба, кожна скибка якого схожа на всі інші. Основним викликом у консалтингу може стати артикуляція відмінностей. Тому внутрішній брендінг кожної "скибки" має неабияке значення. Підкреслення використання зовнішніх експертів також допомагає вирізнитися.
За матеріалами "Multi-disciplinary consulting: The best thing since sliced bread?", Source for Consulting. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
|
МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор Copyright © 2001-2024, Management.com.ua |