КОНСАЛТИНГ | Інтерактивність 24 вересня 2012 р.

Інтерактивність — це та кастомізація, якої так прагнуть ваші клієнти

Білл Шендер (Bill Shander), засновник та генеральний директор Beehive Media, розповідає анекдот та пояснює, чому клієнти вимагають кастомізації і як її можна досягнути.

Білл Шендер (Bill Shander)
Білл Шендер
Bill Shander)
"Але що ми все про мене та про мене? Давайте поговоримо про вас!.. Що ви думаєте про мене?"

Цей анекдот — чудова метафора для багатьох речей. І я постійно згадую про нього, коли розмовляю з клієнтами.

Люди зацікавлені тільки собою — це факт, з яким немає сенсу сперечатися. Але це знання можна використовувати собі на користь. Адже якщо ви навчитеся спілкуватися з іншою людиною так, щоб вона відчула, що ви говорите саме про неї, а не про якусь випадкову "іншу" особу — вона з набагато більшою ймовірністю проявить інтерес і навіть прислухається до вас.

Нещодавно проведене дослідження, участь в якому взяли клієнти консалтингових компаній, засвідчило, що вони прагнуть, щоб консалтинг був релевантний до їхніх потреб. Для них релевантність — це персоналізація. Власне, серед найважливіших речей, які обов'язкові для якісного консалтингу більшість респондентів назвали "релевантність обраній сфері/функції/організації".

Дослідження приходить до висновку, що клієнтам потрібна "масова кастомізація" — тобто здатність "розширити" дані таким чином, щоб клієнти відчули, що вони стосуються їхньої сфери незалежно від того, в якій сфері вони працюють.

Як консультант, ви повинні бути максимально відкритими. Запропонуйте клієнтові інтерактивний графік, який дозволяє "погратися" з інструментарієм і відчути, що він підходить для конкретної сфери, компанії чи ситуації. Вам не обов'язково здійснювати значні інвестиції у складну платформу. Іноді вистачає просто можливості побачити якісь базові графіки та алгоритми з різних точок зору.

Основна ідея полягає в тому, що ви повинні дати своїй аудиторії максимальну кількість важелів для "примірювання" на себе вашого інструментарію. Якщо потенційний користувач відчує, що ваша методологія йому підходить — швидш за все він стане лояльним і постійним клієнтом.

За матеріалами "Interactive = Mass Customization (which your clients want)", Source for Consulting.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Розмови з незнайомцями. Що слід знати про людей, яких ми не знаємоРозмови з незнайомцями. Що слід знати про людей, яких ми не знаємо
Рік корисних звичок. Повний курс знань, щоб набути звичок, важливих для добробуту і щастя. Збірник самарі + аудіокнигаРік корисних звичок. Повний курс знань, щоб набути звичок, важливих для добробуту і щастя. Збірник самарі + аудіокнига
Не турбувати. Як сфокусуватися в інформаційному шумі!Не турбувати. Як сфокусуватися в інформаційному шумі!

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)