Інтерактивність — це та кастомізація, якої так прагнуть ваші клієнти
Білл Шендер (Bill Shander), засновник та генеральний директор Beehive Media, розповідає анекдот та пояснює, чому клієнти вимагають кастомізації і як її можна досягнути.
Білл Шендер
Bill Shander)
|
"Але що ми все про мене та про мене? Давайте поговоримо про вас!.. Що ви думаєте про мене?"
Цей анекдот — чудова метафора для багатьох речей. І я постійно згадую про нього, коли розмовляю з клієнтами.
Люди зацікавлені тільки собою — це факт, з яким немає сенсу сперечатися. Але це знання можна використовувати собі на користь. Адже якщо ви навчитеся спілкуватися з іншою людиною так, щоб вона відчула, що ви говорите саме про неї, а не про якусь випадкову "іншу" особу — вона з набагато більшою ймовірністю проявить інтерес і навіть прислухається до вас.
Нещодавно проведене дослідження, участь в якому взяли клієнти консалтингових компаній, засвідчило, що вони прагнуть, щоб консалтинг був релевантний до їхніх потреб. Для них релевантність — це персоналізація. Власне, серед найважливіших речей, які обов'язкові для якісного консалтингу більшість респондентів назвали "релевантність обраній сфері/функції/організації".
Дослідження приходить до висновку, що клієнтам потрібна "масова кастомізація" — тобто здатність "розширити" дані таким чином, щоб клієнти відчули, що вони стосуються їхньої сфери незалежно від того, в якій сфері вони працюють.
Як консультант, ви повинні бути максимально відкритими. Запропонуйте клієнтові інтерактивний графік, який дозволяє "погратися" з інструментарієм і відчути, що він підходить для конкретної сфери, компанії чи ситуації. Вам не обов'язково здійснювати значні інвестиції у складну платформу. Іноді вистачає просто можливості побачити якісь базові графіки та алгоритми з різних точок зору.
Основна ідея полягає в тому, що ви повинні дати своїй аудиторії максимальну кількість важелів для "примірювання" на себе вашого інструментарію. Якщо потенційний користувач відчує, що ваша методологія йому підходить — швидш за все він стане лояльним і постійним клієнтом.
За матеріалами "Interactive = Mass Customization (which your clients want)", Source for Consulting.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.
|