Друга українська виставка «Бізнес-освіта. Тренінги EXPO — 2006»
Піонерські галстуки та роликові ковзани, кімоно та атрибути східного побуту, акваріум з екзотичними рибками і яскраві відео матеріали на екранах плазмових телевізорів, і, звісно — масова участь відвідувачів у міні-тренінгах і майстер-класах — все це ознаки другої української виставки "Бізнес-освіта. Тренінги EXPO-2006", яка відбулася 1-3 листопада у Києві.
Виставка зібрала близько 60-ти компаній-учасників, виставила 2 поверхи стендів та відвела 3 спеціальних зали для проведення 24-ох публічних заходів. Участь у виставці взяли 1300 відвідувачів, багато з яких знаходилися тут протягом всіх трьох днів. Учасниками даної події стали консалтингові і тренінгові компанії, навчальні центри, ділові друковані видання, інтернет-ресурси тощо.
Вражала багатоманітність і оригінальність підходів компаній до презентації своїх товарів та послуг. Експозиції учасників були виконані на високому художньому рівні, а багатоманітність інформаційних джерел (книг, журналів, електронних носіїв) була корисною кожному, хто зацікавлений розвитком і навчанням персоналу, а також власною освітою.
Географія відвідувачів виставки охопила всю Україну. Гостями виставки були керівники компаній, провідні спеціалісти HR-служб, керівники окремих дирекцій підприємств, представники навчальних центрів компаній, менеджери відділів.
Акцент виставки робився на проведення публічних заходів — майстре-класів, міні-тренінгів, презентацій та круглих столів. Відвідувачі високо оцінили можливість взяти участь у навчанні, яке проводиться знаменитими тренерами та спеціалістами-практиками.
Ось що говорить про виставку голова Оргкомітету BOTEXPO-2006, директор компанії-організатора ІК "Аргумент", Євгеній Пекар: "Здавалося б, зовсім нещодавно ми відкривали Першу вітчизняну виставку Бізнес-освіта. Тренінги EXPO-2006", як от уже відбулася і друга. Рік пролетів дуже швидко, однак, достатньо результативно для ринку бізнес-освіти, тренінгів та консалтингу.
Ми підготували велику програму заходів і, судячи з активності їх відвідування, гості виставки це високо оцінили. А ідею провести в окремій VIP-зоні ряд міні-тренінгів і майстер-класів для зацікавлених осіб, представників різних сфер діяльності, подарували нам учасники виставки.
Однією з основних проблем для споживача ринку бізнес-освіти, тренінгів та консалтингу є питання вибору контрагента з навчання. Різноманітність пропозицій і підходів ускладнює процес вибору. На допомогу споживачеві ми створили і презентували на виставці новий проект — Рада Експертів BOTEXPERT.com.ua. Його цінність полягає в тому, що члени Ради Експертів не оцінюють конкретні програми, продукти і в загальному — роботу колег, а дають орієнтири для прийняття зваженого рішення.
Генеральний інформаційний партнер виставки "Бізнес-освіта. Тренінги EXPO 2006" — мережа ділової інформації ЛІГАБІЗНЕСІНФОРМ.
За матеріалами пост-релізу виставки BOTEXPO-2006.
|