Дні директ-маркетингу в Україні 2009
Автор: Ярослав Федорак, MCUa.
28-29 травня 2009 р. у Києві відбувся міжнародний форум "Дні Директ-Маркетингу в Україні 2009". Першого дня конференції "Директ Маркетинг: Інструменти і технології", а також "Живі кейси Call-центри та CRM-рішення" радували учасників різноманітними цікавими виступами, сповненими найнеобхіднішою інформацією для сучасного маркетолога. Загалом протягом першого дня учасники форуму мали нагоду прослухати 27 доповідей, представлених професіоналами директ-маркетингу із 10 країн світу (хоча, оскільки доповіді відбувалися у кілька потоків — потрапити на всі виступи було неможливо).
Активне обговорення почутого на конференціях продовжувалося і в кулуарах, на кава-брейках та за обідом. Дуже вразило використання організаторами новітніх технологій не лише для інформування про захід (у коридорах готелю, де відбувався форум, працювали Bluetooth-передавачі, які надсилали програми виступів, розклад та іншу корисну інформацію на мобільні телефони учасників), але й для організації самих виступів під час конференції.
Так, доповіді спеціалістів із Латвії транслювалися в режимі відеоконференції напряму із Риги. При цьому створювалося абсолютне відчуття присутності, оскільки оратори мали повний зворотній зв'язок із аудиторією (вони бачили зал, реагували на людей у залі, без жодних "технічних" затримок відповідали на запитання, тощо). Що ж, схоже мобільні та інтернет-технології таки справді роблять людей ближчими. І виступи латвійців на Форумі ще раз це засвідчили.
Особливо вразила доповідь латвійських колег про впровадження програми по забезпеченню хворих людей донорськими органами (серце, печінка, нирки, тощо). Для цих цілей була створена доволі оригінальна рекламна кампанія, орієнтована в першу чергу на водіїв, які небезпечно поводяться на дорозі. Повідомлення звучало приблизно так: "Ви їздите немов навіжені і будете їздити як навіжені. З цим нічого не можна вдіяти! Але є люди, які хотіли б опинитися на Вашому місці. Їм потрібні ті органи, які Вам, схоже, більше не потрібні. Поки ще не пізно — зробіть хорошу справу. Напишіть заповіт, щоб після смерті Ваші органи можна було використати у донорських цілях... Окрім мозку..."
До цієї акції залучалися люди, які порушили правила дорожнього руху. Їм пропонувалося заплатити нижчий штраф за умови, якщо вони підпишуть документ, який у разі нещасного випадку дозволятиме використати їхні органи у донорських цілях. За короткий час участь у акції взяло кілька сотень водіїв.
У загальному ж більшість доповідачів акцентували увагу на відстежуванні результатів маркетингових кампаній. Сьогодні і замовники і агентства контролюють кожну копійку. І звісно ж — тут також не обійшлось без впливу кризи, яка вже встигла набити оскомину.
Також говорили про можливості мобільного маркетингу і намагалися відповісти на запитання, чому ж оператори зазвичай із такою обережністю ставляться практично до будь-яких рекламних кампаній і як можна зробити свою кампанію більш успішною.
28 травня в рамках бізнес-форуму відбувся публічний захист проектів, які увійшли у шорт-лист конкурсу найкращих ДМ-проектів "Direct Hit". У захисті взяло участь 22 проекти компаній із Латвії, Норвегії, Білорусії, Росії, України. Одноголосним рішенням журі найкращим ДМ-проектом конкурсу, який і отримав титул "Гран-прі Міжнародного відкритого конкурсу "Direct Hit", визнано проект "New Fence" компанії Razzhigaev & Company (Латвія).
Більш детальну інформацію можна отримати на сайті Форуму — www.dmdays.com.ua
|