ПОДІЇ | Post Factum

Фестиваль майстрів маркетингу в стилі джазових імпровізацій

Автор: Ярослав Федорак, редактор Менеджмент.com.ua

Фестиваль Мастеров Маркетинга в стиле джазовых импровизаций 8-9 листопада 2011 р. в Києві відбулася конференція для спеціалістів з маркетингу та маркетингових директорів "Фестиваль майстрів маркетингу в стилі джазових імпровізацій", організована Українським маркетинг-клубом та Асоціацією Корпоративних Медіа.

Першою імпровізацією, яка дистанціювала конференцію від подібних заходів, став формат події, який був розрахований на найбільш витривалих учасників. Перший день фестивалю тривав у прямому сенсі "від світанку до опівночі", розпочавшись о 9-ій годині ранку і закінчившись о 1-ій годині ночі.

Другою визначальною рисою фестивалю став сам формат доповідей. Якщо зазвичай на подібних конференціях доповідач має 20-30 хвилин на виступ, то на "Фестивалі майстрів маркетингу" мінімальним таймінгом була одна година. Більшість же доповідей перетворилися на своєрідні майстер-класи і тривали 2 години.

Ваче Давтян Першим на сцену конференц-холу вийшов Ваче Давтян, президент компанії "Промкабель-Електрика". Він розповів про створення та управління зв'язками, а також поділився власним досвідом соціального брокера.

Ваче Давтян проводить пряму паралель між інноваційністю та вмінням створювати і підтримувати соціальні зв'язки. Адже у абсолютній більшості випадків здатність знаходити нестандартні рішення випливає зі вміння знаходити цікаві аспекти із суміжних сфер. Найкращий же спосіб "ввійти" в нову для себе сферу — це поспілкуватися з людьми, які давно й успішно в ній працюють.

Доповідач також наголосив на вмінні проактивно знаходити нові знайомства, хоча признався, що сам він в дитинстві був надзвичайно сором'язливий і відчуває певний страх перед початком спілкування з абсолютно незнайомими людьми до сих пір. Втім, це не завадило Ваче Давтяну продемонструвати "знайомство" з людиною із залу перед всією аудиторією.

Особливо цікаво було послухати про найбільш типові помилки, які допускають люди під час спілкування.

Антон Єльницький Другим виступав Антон Єльницький з доповіддю про швидкий старт в інфобізнесі. Він ділився власним досвідом щодо того, як заробити мільйон (російських рублів) за 4 місяці.

Доповідь Антона була досить специфічною і, мабуть, найменш практичною з усіх запропонованих виступів, що, втім, не завадило частині аудиторії слухати її з неприхованим інтересом. Антон розповідав не тільки і не стільки про свою практику (хоча поділитися йому, як експерту у сфері просування, безперечно, було чим), скільки про власні навчальні курси (з недавнього часу Антон займається інфобізнесом) та те, як проходило його навчання на програмі доволі відомого у інфобізнесі Андрія Парабелума.

Ігор Качалов Виступ же Ігоря Качалова, президента компанії "Качалов і Колеги", навпаки, виявився чи не найцікавішим за всю конференцію. Ігор розповідав про те, як розробити позиціонування, яке продає за 7 секунд. Він розкрив сутність терміну "позиціонування", який до сьогодні залишається одним із найбільш міфологічних в бізнесі.

Двогодинну доповідь Ігоря збагатили численні кейси. Так, аудиторії було запропоновано переглянути 8 рекламних роликів, умовно розділених на дві групи, і відшукати епітет, який би точно характеризував кожну з цих груп. Дискусія, яка розгорілася після демонстрації відео, дозволила відшукати багато характеристик, але попри значну щільність маркетологів "на метр квадратний", ніхто так і не назвав основної якості, яка відрізняла дві групи рекламних роликів: Перша група була неефективною з точки зору продажу продуктів, а друга — ефективною.

Серед інших історій, які розповідав Ігор, цікавим був кейс перепозиціонування Marlboro — цигарок, які з моменту їх створення позиціонувалися як жіночі і навіть мали червоний фільтр, але згодом всього одна рекламна картинка зуміла повністю змінити сприйняття бренду в очах споживачів та підвищити прибутки компанії в десятки разів.

Ігор наголосив, що в рекламі будь-якого продукту повинні бути три ключові речі: 1) товар; 2) вигода; 3) доказ. При цьому непогано, щоб реклама була яскравою. Але сама по собі яскравість не є ключовою рисою, тоді як сьогодні складається враження, що для креативних агенцій саме яскравість є самоціллю, а продукт відходить на другий план.

Загалом конференція виявилася досить цікавою та інформаційно насиченою. Єдиним недоліком були деякі проблеми в організації, наприклад, коли через відсутність одного з доповідачів учасники були змушені більше години чекати наступного виступу.

Другий день конференції був присвячений бізнес-симуляціям, які проводили Ігор Качалов та Віталій Іллінський. А закінчився фестиваль нагородженням переможців Національної премії Ukrainian Marketing Award.

Звіт про попередню конференцію:



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Розвиток мозку. Як читати швидше, запам’ятовувати краще та досягати метиРозвиток мозку. Як читати швидше, запам’ятовувати краще та досягати мети
Рішення. Практичні поради від 23 людей, які змінили світРішення. Практичні поради від 23 людей, які змінили світ
12 важелів успіху12 важелів успіху

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2025, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)