ІНТЕРВ'Ю | Tammy Erickson 12 січня 2010 р.

«Розрив» поколінь: як ним керувати

В інтерв'ю, яке наведено нижче, Теммі Еріксон (Tammy Erickson), авторка кількох книг та експерт із питань змін у сфері працевлаштування, яка особливо прискіпливо вивчає все, що пов'язано з різницею в поколіннях, розповідає про те, як перетворити генерацію "Y" на продуктивних співробітників.

Теммі Еріксон (Tammy Erickson)
Теммі Еріксон
(Tammy Erickson)
З.: Недавно Ви писали про управління представниками покоління "Y". А чим саме це покоління так принципово відрізняється від старших людей?

В.: В одній із моїх останніх книг, "Увімкнені" (Plugged In), я намагалась проаналізувати покоління, народжене в період з 1985 до 2000 років. І дійсно, ці люди дуже відрізняються від старших працівників.

Вони не хочуть чекати, поки до них прийде визнання та слава. Вони хочуть отримувати все і негайно, а свою працю зробити цікавою та значною. Навряд чи ви дочекаєтеся від них покірного терпіння та готовності повільно рухатися до цілі. Вони йдуть до неї дуже швидко.

З.: Як Ви ставитесь до такої поведінки молодого покоління?

В.: Дуже позитивно. Вся моя книга — це не спроба виправити представників молодшого покоління, а прохання до них навчити нас, старших, поводитися так само активно і цілеспрямовано, як вони.

З.: Які найбільш визначальні характеристики покоління "Y"?

В.: Одна з найбільш характерних рис — це нетерплячість. Бажання досягнути всього і зразу. Але у їх випадку це позитивна риса. Вони живуть сьогоденням і не хочуть чекати багато років для того, щоб досягнути щастя. Вони хочуть бути щасливими завжди і це прекрасне бажання.

З.: А скільки всього працівників належить до покоління "Y"?

В.: Ми говоримо про велике покоління — приблизно чверть населення планети. Відсоток може дещо коливатися в залежності від країни, про яку йдеться. Наприклад, у Європі кількість працівників молодого покоління дещо нижча, а в Азії — набагато вища. І це чудово, тому що ці люди здатні принести в компанію безліч нових цінних навичок.

З.: Чи всі вони мають формальну освіту?

В.: Лише чверть із них має формальну освіту. Все-таки наша економіка змінюється набагато швидше, ніж освітня система. Таким чином ми опиняємося у ситуації нестачі кваліфікованих професіоналів і, на жаль, надлишку некваліфікованих кадрів.

З.: Яка, на Вашу думку, основна і найбільш принципова різниця між поколінням "Y", та старшим поколінням?

В.: Ця різниця, полягає в тому, що у молодшого покоління дуже багато очікувань щодо власної персони. За своє життя вони планують дуже багато встигнути. А 20-річний вік вони сприймають як час для експериментів. Адже саме зараз вони повні енергії та сил. Тому, коли хтось говорить їм: "Пора вже братися за голову і знаходити серйозну роботу" — вони, як правило, відповідають, що у них ще дуже багато часу і зараз вони займаються пошуком свого покликання. Це куди більш просте і легке ставлення до життя, ніж було у старших поколінь.

З.: То яким же чином менеджери можуть керувати цим поколінням?

В.: Перед усім потрібно відмовитися від мікроменеджменту і дати в руки молодих співробітників якомога більше відповідальності — рівно стільки, скільки вони зможуть витримати. Ці люди навчалися не перечитуючи підручники від палітурки до палітурки, а вибірково сприймаючи необхідну їм інформацію. Тому я б не радила занадто багато повчати їх. Просто дайте їм цікаве завдання і дозвольте самостійно вирішувати, як із ним впоратися.

По-друге, ці люди зовсім інакше ставляться до зворотнього зв'язку. Якщо будь-кому зі старших людей керівник скаже, що він хоче з ним поговорити — то у більшості спиною пробіжить холодок. Старші люди не звикли багато розмовляти з керівниками та вислуховувати від них оцінку своєї роботи.

Але це жодним чином не стосується представників молодшого покоління. Вони не тільки не бояться зворотнього зв'язку, але й сприймають його як чудову нагоду для навчання та зростання. Тому, навіть якщо керівник їх критикує — це не піде їм на шкоду. Головне — щоб критика була конструктивною і дійсно доречною.

З.: Якщо у компанії працюють разом представники різних поколінь, яким чином їх можна зробити однією командою?

В.: Передусім керівник повинен чітко і зрозуміло розповісти про принципи, які діють у компанії новим працівникам, які представляють покоління "Y", навіть якщо ці принципи здаються цілком очевидними для старших співробітників.

Наприклад, керівник повинен чітко пояснити, яким чином команда буде комунікувати між собою і якого графіку вона повинна дотримуватися. Коли потрібно приходити на роботу (при цьому бути точним: о 8.00 чи о 8.30).

Це все ті аспекти, в яких молодше покоління розуміється не дуже добре. Тому керівникам потрібно подбати, щоб пояснити, чому це правильно і потрібно. Тільки за таких умов молодші співробітники зможуть зрозуміти і по-справжньому прийняти ваші "правила гри".

За матеріалами "Managing the generation gap", management-issues.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Надприродний розум. Як досягнути надзвичайного силою розумуНадприродний розум. Як досягнути надзвичайного силою розуму
Витончене мистецтво забивати на все. Нестандартний підхід до проблемВитончене мистецтво забивати на все. Нестандартний підхід до проблем
Одна справа. На диво простий рецепт неперевершених результатівОдна справа. На диво простий рецепт неперевершених результатів

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2025, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)