Розмова з Томом Пітерсом
Том Пітерс (Tom Peters), автор книги "У пошуках досконалості" (In Search of Excellence) та більше десяти інших бестселлерів, змушує людей бізнесу переосмислювати стереотипи, які здавалися їм непорушними. Він також є головою власної компанії Tom Peters Company, яка займається консалтинговими та тренінговими послугами у всіх куточках світу. У своїй останній книзі "Маленькі великі речі" (The Little BIG Things) Том Пітерс розповідає про 163 найкращі уроки досягнення досконалості.
В інтерв'ю, яке пропонується вашій увазі, Том Пітерс відповідає на запитання, пов'язані з його роботою, підбором персоналу до його консалтингової компанії, способи диференціації консультаційних організацій та інші.
Том Пітерс
(Tom Peters)
|
З.: Якщо Ви шукаєте людину, з якою плануєте працювати, то на які якості звертаєте увагу, окрім, власне, здатності виконувати роботу?
В.: Я звертаю увагу на людський характер та відвертість ще до того, як оцінюю кваліфікацію людини. Ці особистісні навички мають надзвичайно велике значення для того, щоб можна було визначити, з якою людиною ви маєте справу.
З.: Численні дрібні консалтингові компанії на ринку намагаються скопіювати методологію та поведінку потужних організацій? Чи є в цьому сенс?
В.: Я сказав би, що в цьому є не більше сенсу, ніж якби невеличкі магазинчики намагалися скопіювати поведінку такого гіганта, як Wal-Mart. Коли Wal-Mart почав розширюватися, він міг просто відкрити свій супермаркет на якійсь із вулиць міста, і тим самим вирішити долю будь-якої конкуренції на цій вулиці. Конкурувати із цим гігантом, беручи на озброєння його тактику — просто безглуздо.
З.: У такому разі, яким чином компанії можуть диференціюватися, стати несхожими на будь-кого іншого?
В.: Вам потрібно бути феноменально ефективним у тій сфері, в якій ви працюєте. Наприклад, вас може виділити з натовпу подібних унікальний талант, який ви просуваєте на ринок? Чи навіть неунікальний талант, але підкріплений неймовірними навичками впровадження.
Багато людей ладні віддати останні свої заощадження у відкриття бізнесу, а коли їхній стартап провалюється, вони говорять собі: "Я підприємець і все може статися". Але правда зазвичай полягає в тому, що у них ніколи насправді не було нічого особливого на продаж.
З.: Багато консалтингових компаній сьогодні більше орієнтуються на клієнтський досвід, ніж на створення та впровадження дієвого робочого плану.
В.: Саме так. Втім, мій досвід підказує, що незалежно від того, чи фокусуєтесь ви тільки на клієнтському досвіді, чи взагалі не фокусуєтесь на ньому — в обидвох випадках ви залишаєтесь у програші. Потрібно думати як про клієнтський досвід, так і про виконання та впровадження дієвого плану.
З.: Ви надзвичайно захоплена людина і багато чого досягнули в своїй кар'єрі. А що надихає Вас і змушує вставати з ліжка вранці?
В.: Одна з моїх улюблених теорій полягає в тому, що таким мотиватором може бути тільки одне джерело — інновації. Уявіть ситуацію: ви молодий 26-річний співробітник відділу закупок у $40-мільйонній компанії. Навіть якщо ви не Ейнштейн — то все одно бачитимете, що у багатьох випадках компанія працює неідеально. Це стає вашим мотиватором — ви намагаєтесь стати агентом змін, який прагне вдосконалити свою роботу та роботу компанії.
За матеріалами "A Conversation with Tom Peters", Management Consulting News.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.
|