Чому корпорації втрачатимуть контроль над своїми працівниками
Засновник Center for Hispanic Leadership та Center for Innovation and Humanity, автор бізнес-публікацій та кількох бізнес-книг, Гленн Ллопіс (Glenn Llopis) пояснює, чому корпорації в майбутньому будуть все більше втрачати контроль над працівниками.
Гленн Ллопіс
(Glenn Llopis)
|
З.: Чому корпорації втрачатимуть контроль над підлеглими?
В.: Старндартний контракт між роботодавцем та працівником в американській корпорації зазвичай неформально передбачає, що працівник жертвує частиною своєї свободи та індивідуальності заради впевненості у завтрашньому дні та гарантій з боку роботодавця. Це дуже вигідно для корпорації. Але чи вигідно це для працівника?
Так, якщо організація займатиметься розвитком вашого особистого бренду.
Ні, якщо ви будете змушені виконувати значну роботу, але всі ваші досягнення вважатимуться тільки досягненнями організації.
На щастя для працівників сьогодні саме індивіди, а не компанії, починають набувати ваги та стають цінними брендами. Якщо організація дає свободу вираження своїм співробітникам — тоді і її вважатимуть креативною та сучасною. Інакше кажучи, настав час для компаній відмовитися від тотального контролю та дати змогу талантам підлеглих "розквітнути".
Індивід сьогодні шукає компанію, яка змогла б забезпечити зв'язок між тим, ким він є (справжній особистий бренд) та можливостями, які перед ним відкриваються.
З.: Саме тому більшість людей на своїх робочих місцях виглядають не надто "натхненними" і шукають роботодавців, які зможуть поставити перед ними завдання, що сприятимуть прояву індивідуальності.
В.: На превеликий жаль, більшість людей живуть нав'язаним, а не власним життям. На свої внутрішні бажання і таланти у них завжди не вистачає часу. Ми дозволяли корпораціям керувати нашим персональним брендом занадто довго. Тому сьогодні нам буває складно правильно розставити пріоритети і зрозуміти свою роль у новій економічній ситуації.
З.: Чи персонального брендингу достатньо?
В.: Сам по собі персональний брендинг може швидко перетворитися на "товар ширвжитку" і почати втрачати свій вплив. Якщо ви успішні, то вас намагатимуться скопіювати, пропонуючи "такі самі" переваги за "меншу" ціну.
Саме тому людині потрібно не лише дбати про свій особистий бренд, але й постійно цікавитися можливостями для зростання та розвитку. Інакше кажучи — еволюціонувати.
Сучасний світ бізнесу передбачає пошук нових підходів та шляхів, дослідження та обмін відкриттями. Саме тому так звані "іммігранти" — тобто люди, які часто змінюють компанії — більш пристосовані до сучасних вимог бізнесу і частіше стають лідерами, ніж традиційні працівники.
Саме вони — лідери думок, намагаються створити спільноту, яка цінуватиме відмінності в мисленні, діях та підходах, а також постійно переосмислюють та інвестують у власний розиток.
Лідери думок піднімають особистий брендинг до нових вершин — вони фокусуються на відкритості власних знань, не шкодуючи ділитися ними з колегами та отримуючи цінний зворотній зв'язок.
Коли працівник починає задумуватися над розвитком особистого бренду, а потім еволюціонує до рівня лідера думок, коропрація все більше та більше втрачає контроль над ним. І якщо в минулому ми стверджували, що працівники, це найбільш цінний актив компанії, то сьогодні можемо додати, що це ще й найбільш потужний бренд організації.
За матеріалами "Why America's Corporations Will Lose Control of Their Employees", Glenn Llopis — The Immigrant's Perspective.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.
|