ІНТЕРВ'Ю | Cindy Solomon 16 грудня 2011 р.

Сінді Соломон про успішність, соціальні медіа та вміння залишатися жінкою

Сінді Соломон (Cindy Solomon) — відомий промовець, консультант, наставник, а також автор посібника "Виклик сміливості" (The Courage Challenge Workbook). Сінді також стала співзасновником Women's Success Forum — найбільшої конференції для жінок-менеджерів в країні. В інтерв'ю, яке пропонується вашій увазі, вона розповідає про лідерство, власний бізнес та виклики, з якими доводиться стикатися жінкам у сучасному робочому середовищі.

Сінді Соломон (Cindy Solomon)
Сінді Соломон
(Cindy Solomon)
З.: Поділіться, будь ласка, своєю філософією лідерства.

В.: Я переконана, що по-справжньому великі лідери здатні досягнути великих результатів... як для клієнтів, так і для інвесторів та співробітників. Наявність якісного продукту — це фактор, який сьогодні вважається самоочевидним. Але що по-справжньому відрізняє успішні компанії — то це їхній свідомий вибір зробити розвиток лідерів частиною свого покликання.

Якщо компанія сфокусується на створенні культури чесних, відкритих і сміливих лідерів — вона зуміє завоювати ринок. Якщо вам вдасться створити культуру, в якій кожен співробітник бачитиме, що його робота має сенс, кожного дня долатиме цікаві виклики і регулярно отримуватиме конструктивний і позитивний зворотний зв'язок — ви зможете виховувати справжніх лідерів.

З.: Що спонукало Вас до створення Women's Success Forum?

В.: Перші десять років моєї кар'єри минули в намаганні здійнятися по корпоративній драбині. Займаючи все нові та нові посади я часто виявляла, що є єдиною жінкою на такому рівні. І я витрачала гігантську кількість часу, працюючи над розвитком власних навичок без жодного вчителя чи наставника, який би допоміг пройти цей шлях. Коли я почала власну консалтингову кар'єру, то була дуже здивована, що в бізнесі жінки до сих пір мають менше можливостей для комунікацій і частіше потрапляють в "ізоляцію", ніж чоловіки. Тому я вирішила провести одноденний форум лідерського розвитку для жінок. Ця подія фокусувалася в першу чергу на розвиток навичок для жінок, і створена вона була саме жінками.

З.: Яким чином соціальні медіа змінюють підходи, які використовуються компаніями щоб "достукатися" до клієнтів?

В.: На мою думку, більшість компаній сприймають соціальні медіа як спосіб додатково підвищити кількість "втручань" в життя людей. І такий підхід особисто я вважаю вкрай деструктивним.

Правда ж полягає в тому, що соціальні медіа дійсно здатні допомогти нам розвинути довгострокові стосунки зі споживачами, але робота з ними вимагає значної дисципліни та часу. По суті, нам потрібно навчитися бути "залученими" у життя наших споживачів, прислухатися до їхніх думок та по-справжньому реагувати на зворотний зв'язок від них. Соціальні медіа дають нам можливість настільки глибоко залучити споживачів у власний бізнес, що вони частково відчуватимуть себе власниками цього бізнесу. Таке ставлення виявляється надзвичайно сприятливим для вірусного розповсюдження позитивної інформації про компанію.

В одній зі своїх промов я пояснювала, як соціальні мережі дають силу одній людині повністю зруйнувати репутацію компанії. Один із найбільш показових прикладів — кейс United Breaks Guitars. У чоловіка була серйозна скарга до компанії, яку та відмовилась почути. Тому він вирішив "поскаржитися" в Інтернеті, знявши відео-ролик, який переглянули мільйони користувачів на Youtube, завдавши репутації компанії мільйонних збитків. А всього цього могло б і не статися, якби компанія навчилася слухати скарги клієнтів.

З.: А яким чином Ви кастомізуєте консалтингові підходи до ваших клієнтів (споживчі продукти, освіта, фінанси тощо)?

В.: У лекції про сміливість я розповідаю, що сміливість буває абсолютно різною для різних людей. Те, що потребує відваги у одних людей, може бути абсолютно банальною річчю для інших, і навпаки. Те саме стосується і моєї консалтингової роботи. Адже кожен клієнт, з яким мені доводиться працювати — унікальний. У кожного є власна історія, культура, і навіть стиль мови, до якого він звик, зароджувався в унікальних обставинах. Тому кожного разу свою взаємодію з клієнтом я вибудовую з нуля, базуючись на його особливостях.

З.: А з якими труднощами, на Вашу думку, доводиться сьогодні стикатися жінкам?

В.: Як на мене, найбільшим викликом є переконання, що "боротьба вже закінчилася". Міф про те, що ми досягнули рівності. Ми рухаємося до цієї цілі, але ще не досягнули її. Подивіться на перелік Fortune 500, подивіться на рівень власної зарплати, зрештою. Нам ще є чому вчитися і куди рухатися.

З.: Який шлях Ви бачите для подолання цих труднощів?

В.: Можливо, одна з найбільших проблем, з якими доводиться стикатися жінкам — це необхідність бути жорсткими та наполегливими, частково навіть впертими. Але в першу чергу — не боятися вимагати того, на що ми заслуговуємо. Я постійно стикаюся з ситуацією, коли жінки просто чекають, що хтось сам підійде до них і запропонує кар'єрне підвищення чи збільшення зарплатні, на яке вони давно заслужили. Жінки чекають визнання, тоді як чоловіки вимагають його — голосно та регулярно.

Тож жінкам слід навчитися визначати, чого вони насправді хочуть, і вимагати цього від свого оточення. Це потребує неабиякої сміливості. І це варто зусиль!

За матеріалами "Cindy Solomon on success, social media and being a woman in the workplace", SmartBlog on Leadership
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
ПрокрастинаціяПрокрастинація
S.U.M.O. (Shut Up, Move on®). Замовкни та працюйS.U.M.O. (Shut Up, Move on®). Замовкни та працюй
Витончене мистецтво забивати на все. Нестандартний підхід до проблемВитончене мистецтво забивати на все. Нестандартний підхід до проблем

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)