Розвиваючи віртуальну присутність
Одним із основоположних принципів "дзен" є присутність. Цей принцип особливо важливий, коли йдеться про побудову власної кар'єри. Але все стає набагато складніше, коли йдеться про віртуальний світ. Яким чином можна бути присутнім у віртуальному світі, якщо людям рідко вдається відчути себе присутніми навіть у реальній кімнаті.
В інтерв'ю, яке сьогодні пропонується вашій увазі, Крісті Хеджес (Kristi Hedges), наставник з питань комунікування та автор книги "Сила присутності" (The Power of Presence), розповідає про парадокс створення віртуальної "присутності".
Крісті Хеджес
(Kristi Hedges)
|
З.: Чому встановлення "віртуальної присутності" має таке велике значення для віддалених працівників та лідерів?
В.: Онлайн-присутність важлива для кожного, хто прагне розвивати свої лідерські навички та компетенції. Немає більш ефективного способу заявити про себе чи стати лідером думок, ніж із допомогою соціальних медіа, гуртуючи спільноту навколо теми, якою ви по-справжньому зацікавлені.
Чудовий спосіб досягнути більшої видимості — просувати ідеї, а не себе. Абсолютній більшості людей набагато легше споживати, ніж бути лідером, просуваючи власні ідеї і намагаючись вести за собою інших.
Віддаленим співробітникам потрібно також знаходити способи взаємодії з керівниками, при цьому не маючи можливості контакту в реальному світі. Вони не можуть зайти до сусіднього кабінету і повідомити, що щойно закінчили роботу над великим клієнтським проектом. Зате вони можуть написати про це в корпоративному блозі, при цьому донісши інформацію до ще більшої кількості колег.
З.: Які фактори сприяють підвищенню присутності... особливо, якщо ви не фізично перебуваєте в одній кімнаті з людиною, з якою спілкуєтесь?
В.: Присутність — це ваша здатність встановлювати зв'язок і надихати інших, вибудовувати довірливі стосунки та доносити свою точку зору переконливо та з пристрастю.
Якщо ви працюєте віддалено — інструментів для донесення емоцій у вас набагато менше. У кращому випадку це голос. А найчастіше — текст.
Для того, щоб робити це ефективно потрібно насамперед навчитися дотримуватися обраної теми і вибудовувати логічну структуру свого повідомлення.
З.: А чи існують якісь конкретні поради, як лідерам більш ефективно встановлювати "присутність"?
В.: У моїй книзі "Сила присутності" є чимало таких ідей. Але можу навести дві дії, з яких варто починати:
- Вам потрібно знати, яке враження ви прагнете залишити. В кожен момент наша свідомість зберігає безліч думок, які проявляються через мову тіла та вираз обличчя. Тому настрій, з яким ми говоримо, також впливає на результат нашої комунікації.
Дуже важливо налаштуватися на враження, яке ви хочете справити на співрозмовника і прийти на зустріч з цією думкою. Тоді мова вашого тіла та вираз обличчя допоможуть досягнути мети.
- Свідомо шукайте можливості у своїй повсякденній роботі для збільшення власної видимості. Багато людей прагнуть підвищити свій авторитет, але нічого не роблять задля досягнення цієї мети. Існує безліч можливостей — зустрічі, конференції, стратегічні сесії тощо — коли ви можете продемонструвати свою присутність і підвищити власний авторитет.
За матеріалами "Developing a virtual presence", management-issues
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.
|