Інтерв'ю з Хьюго Мелгареджо, керівником Highland Group
Хьюго Мелгареджо (Hugo Melgarejo) — ветеран сфери консалтингу, який більше 20 років займається розробкою та впровадженням ініціатив підвищення результативності в компаніях, які входять до переліку Fortune 1000 та Global 1000. До Highland Group він приєднався у 2009-му році, посівши посаду президента компанії та голови ради директорів. За час його правління компанія втричі зросла у розмірах та відкрила офіси у Бразилії, Чилі та Канаді. У короткому інтерв'ю, яке пропонується вашій увазі, Хьюго Мелгареджо розповідає про зростання Highland Group, ділиться деякими секретами її стратегії та говорить про виклики, з якими компанії доведеться зіткнутися в найближчому майбутньому.
Хьюго Мелгареджо
(Hugo Melgarejo)
|
З.: Ваш прихід у Highland Group позитивно вплинув на її розвиток. Як Вам вдалося цього досягнути?
В.: Наше зростання почалося коли вартість компанії була в рамках $10-20 мільйонів. Компаніям простіше зростати, коли все починається з таких цифр. У 2010-му році ми зросли на 100%, у 2011-му — на 80% і прогнозуємо 50% зростання у 2012-му році. Таким чином, до кінця цього року компанія коштуватиме $100-150 мільйонів. Наступна фаза для нас полягатиме у закріпленні стабільності. При цьому темпи зростання, можливо, частково скоротяться. Це дуже цікаво, захопливо і, крім того, спонукає талановитих працівників шукати можливості стати частиною компанії.
З.: Якщо вже зайшла мова про таланти, як Ваша компанія працює з ними?
В.: Восени 2010-го року компанія налічувала близько 75-100 співробітників. Сьогодні в ній працює 250-300 консультантів і ми плануємо збільшити їх кількість до 400 до кінця 2012-го року. При цьому ми намагаємося залучати до роботи справжніх професіоналів з 10-15-річним досвідом у сфері консалтингу, а також вузькоспеціалізованих експертів. Мушу визнати, що при виході на нові ринки робота з талантами завжди стає суттєвим викликом.
З.: Ви доклали чимало зусиль для того, щоб підвищити глобальну видимість компанії. Чому це так важливо?
В.: Тому що наші клієнти також є глобальними. Коли я потрапив до компанії, Highland Group працювала в Меріленді та на північному сході країни. І сьогодні ми дійсно докладаємо зусиль, щоб стати по-справжньому глобальними. Ми перемістили центральний офіс до Маямі, а також відкрили нові офіси у Чилі, Бразилії, Йоханесбурзі, Цюріху та Лондоні.
З.: А що найбільше відрізняє Вашу компанію від конкурентів?
В.: Наше позиціонування на ринку досить нестандартне. Хоча ми переважно можемо вважатися операційною компанією, та все ж ми маємо певні зв'язки зі стратегією. Типова операційна компанія зазвичай пропонує клієнтові аналіз діяльності і після цього намагається продати великий проект. Ми ж поступаємо інакше: намагаємося побачити ті проблемні місця в бізнесі клієнта, які потребують виправлення як в короткостроковому так і в довгостроковому розрізі. У цьому сенсі ми поступаємо більш стратегічно, ніж середньостатистична операційна компанія. І це дозволяє встановлювати з клієнтами більш довірливі довгострокові стосунки.
За матеріалами "One on One with The Highland Group's Hugo Melgarejo", Consulting Magazine
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.
|