McKinsey: Створення потенціалу бізнесу — 2030
Джерело: Delo.ua
Джон Гарсіа (Jon Garcia), Деніель Пактод (Daniel Pacthod) і Майкл Парк (Michael Park), старші партнери різних офісів компанії McKinsey, і Ліз МакНаллі (Liz McNally), партнер у нью-йоркському офісі, переконані, що в майбутньому найбільш успішні організації будуть розвивати навички своїх співробітників, використовуючи міць технологій, нерозривно пов’язуючи нарощування потенціалу з цінністю бізнесу і роблячи розвиток талантів пріоритетом на рівні CEO.
Технології та індивідуальний підхід
Майкл Парк: Я думаю, що епоха створення можливостей на основі подій закінчилася. Ми повинні піти від "Давайте зберемо всіх у кімнаті і проведемо шикарний семінар". Тепер нам потрібно перейти до моделі, в якій ми використовуємо технології, дистанційне навчання, більше мікронавчання, ніж навчання на основі подій, і більше симуляцій, які дійсно занурюють учасників у те, як вони виконують свою роботу.
Я також думаю, що за допомогою аналізу даних ми зможемо набагато точніше визначити можливості, які намагаємося створити. Таким чином, курси і семінари з розвитку навичок будуть більш адаптованими до конкретної людини, більш захоплюючими для аудиторії і в результаті набагато більш ефективними.
Деніель Пактод: Деякі з нас люблять ходити в спортзал, і ми відвідуємо його кілька разів на тиждень. Для розвитку навичок буде застосовуватися той самий образ мислення: не буде дня чи тижня, щоб ви не інвестували час у себе, у свій розвиток. Технології дозволять нам це зробити. Наприклад, якщо ви фахівець із виробництва і хочете дізнатися про майбутнє Індустрії 4.0, замість того, аби їхати на завод, ви зможете скористатися технологіями доповненої / віртуальної реальності і відвідати завод без безпосередньої присутності на ньому.
Що повинні робити лідери
Ліз МакНаллі: Старші керівники в організації повинні бути віддані розвитку навичок і здібностей, і робити акцент на важливості цього розвитку, розповідаючи особисті історії та персонально беручи участь у навчальних і тренінгових програмах.
Деніель Пактод: Лідер має відкриватися, має розкривати, має ділитися тим, як він розвиває свій особистий стиль лідерства і особисту операційну модель. Коли це відбувається, лідер створює культуру постійного вдосконалення лідерства.
Джон Гарсіа: Звичайно, нарощування потенціалу — це вічний процес. Він ніколи не закінчується. Йдеться про постійне підкріплення і постійне застосування нового навику, щоб це було не тільки на рівні знань співробітника, але й на рівні його фактичної діяльності. Тому створення можливостей для такого розвитку — одна з найважливіших речей, яку можуть зробити керівники. І головне, щоб співробітники розуміли важливість застосування нових навичок у повсякденній роботі.
Створення потенціалу як стратегічна перевага
Ліз МакНеллі: Одна з найбільш важливих речей, яку повинна зробити організація, — це зрозуміти роль між нарощуванням потенціалу і цінністю для бізнесу.
Майкл Парк: Який відсоток доходів ви вкладаєте в свою робочу силу? Я думаю, що це те, що ми побачимо в наступному десятилітті: люди стануть набагато краще розуміти важливість інвестицій у створення потенціалу і будуть це робити. Багато хто говорить про війну за таланти, кажуть про таланти, які роблять компанію унікальною. Але чи багато хто може сказати, скільки грошей вони вкладають у людей і яку ефективність отримують від цих вкладень. Інвестиції — це внесок у нарощування потенціалу в таких областях як стійкість і адаптованість, тематичне навчання, коучинг керівників і цілий ряд речей, котрі роблять співробітників набагато ефективнішими.
Ліз МакНеллі: Створення потенціалу та навчання повинні бути предметом порядку денного генерального директора і ради директорів. І їм треба не просто думати про це на рівні себе і своїх колег. Їм слід думати про всіх ключових співробітників: які можливості будуть критично важливими в якості конкурентної переваги для компанії в майбутньому? Відповівши на це питання, можна переходити до планування розвитку цих здібностей.
Джон Гарсія: Розвиток талантів — завдання кожного керівника в організації. Якби мені потрібно було дати керівникам одну пораду в період великих зовнішніх викликів, я б порекомендував впровадження програми з нарощування потенціалу в компанії. І, в першу чергу, цією здатністю мають володіти самі лідери. Я думаю, що саме це визначає різницю між переможцями і переможеними.
За матеріалами "Capability building in 2030", McKinsey Insights.
Ілюстрація: imaworldwide.com
|