ІНСАЙТИ | Блоги 9 грудня 2005 р.

Блогоманія в корпоративному середовищі. Частина 2

Автор: Олександр Данилюк, MCUa

Початок — Блогоманія в корпоративному середовищі. Частина 1

Малюнок - Getty Images Чим же так привабливі блоги для бізнесу? Згаданий містер Lutz стверджує, що вони — дуже ефективний і низьковитратний шлях до:

  1. публічності Вашої компанії. Журналісти без особливих труднощів можуть знайти останню, найбільш точну інформацію про нові продукти або ноу-хау. Навіть у випадку кризи блог дозволяє підтримати імідж компанії, формуючи відкриті дискусії;
  2. підвищення популярності й довіри до бренду;
  3. досягнення клієнтської лояльності, за допомогою прямого спілкування з клієнтом та одержання відгуків із пропозиціями, похвалою або критикою.

Крім того, поява тематичного блогу здатна перетворити автора на авторитета в даній конкретній області його діяльності в очах читача.

"Блоги дозволяють Вам опублікувати Ваше повідомлення прямо, без медіа-посередників і фільтрів, що мимоволі формуються журналістами й аналітиками," — говорить Tim Bray, директор по веб-технологіям Sun Microsystems.

Ніколи не можна забувати, що люди дуже часто хочуть бути просто почутими, бути причетними до того, що вони вважають дуже важливим. І подібні бажання враховувати важливо навіть на тлі загальної комерціалізації.

"Якщо Ви не займаєтеся блогами, Ви втрачаєте шанс зайняти гідне місце в блогосфері", — говорить консультант Debbie Weil, творець блога BlogWrite for CEOs і автор книги The Corporate Blogging.

Чи мають керівники вести блоги? Та й чи всім CEO корисно буде долучитися до блогів, якщо Ви не Warren Baffet або Larry Ellison і не маєте легко пізнавану харизму? Скоріше за все, не всім вічно завантаженим усілякими заходами керівникам реально знайти час на написання власних заміток. Як правило, ведення повноцінного блогу віднімає не менше 2-х годин на день. І якщо CEO не перейнявся подібною ідеєю, то ніщо й ніхто не зможе змусити його виділяти такий дорогоцінний час. Існує також деяке неприйняття блогів керівниками, яке диктується різними причинами. Приміром, деяким CEO навіть при наявності необхідного часу просто не подобається писати. Інші ж бояться, що таким нехитрим чином може відбутися витік важливої інформації, яка буде доступна конкурентам. У цьому випадку, погодьтеся, говорити з ними про блог як конкурентну перевагу нелогічно.

Холдинг PPE Group, до складу якого входить інтернет-магазин «Озон», схоже, всерйоз зацікавився можливостями блогингу. Серед звичайних нудних вакансій цієї компанії (начебто аналітика-статиста або технічного координатора) з'явилася досить екзотична — блоггер.

Від претендента потрібно всього нічого — прекрасне знання інтернету й уміння ясно викладати свої думки. Новому співробітнику, видно судячи з усього, доведеться потрудитися над створенням співтовариства блогів. Йому буде потрібно розібратися в різних предметних областях, брати участь у розробці дизайну, процесу реєстрації, правил для учасників співтовариства. Блогер буде займатися розвитком нового комьюніті, взаємодією з ЗМІ, пошуком контенту.

До речі, власникові екзотичної спеціальності обіцяна цілком гідна щомісячна компенсація в 1000 доларів.

Robert Cox, консультант по блогам з Нью-Йорка, говорить, що компанія повинна обережно ідентифікувати корпоративні маркетингові цілі будь-якого блогу. "Ви маєте відповісти на наступні запитання: це спроба виставити напоказ Ваш колектив? це рекрутинговий інструмент? або ж це інструмент підтримки продукту?" Тобто варто чітко визначитися з цілями блогу, перш ніж його відкривати.

Debbie Weil додає, що "у жодному разі не довіряйте вести блог PR-департаменту. Досвідчені блогери без зусиль розпізнають їх «почерк», а компанія може втратити довіру клієнтів."

Що ж, поради, можливо, цілком слушні. Але ж не забувайте, що тільки власний досвід може визначити, чи є блог корисним інструментом для Вашого бізнесу.

Деякі цікаві блоги:

Використана інформація Chief Executive, HBS Working Knowledge, Webplanet.ru, The CEO Refresher.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Творча впевненість. Як розкрити свiй потенцiалТворча впевненість. Як розкрити свiй потенцiал
Лаяти не на те деревоЛаяти не на те дерево
Не турбувати. Як сфокусуватися в інформаційному шумі!Не турбувати. Як сфокусуватися в інформаційному шумі!

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)