ІНСАЙТИ | Performance Management 21 серпня 2023 р.

Чого насправді потребують працівники: 6 способів трансформувати управління результативністю

Систему управління результативністю можна вдосконалити. Згідно з дослідженням Gartner, 52% директорів з управління людськими ресурсами (CHRO) вважають, що вони не винагороджують правильну поведінку співробітників, і лише 32% бізнес-партнерів із HR вважають, що управління результативністю дає співробітникам те, що їм потрібно для виконання своїх обов’язків.

Через це за останні п’ять років 74% організацій суттєво змінили свої процеси управління результативністю.

«Компанії впроваджують різноманітні нові практики — від прив’язки оплати праці до результатів проєкту і до повної відмови від атестації», — говорить Бенджамін Лорінг (Benjamin Loring), директор із досліджень компанії Gartner. «Однак справжнім відкриттям є те, як зробити управління результативністю корисним як для менеджерів, так і для працівників за допомогою дорожньої карти, що складається з шести наступних кроків»
.

Чого насправді потребують працівники: 6 способів трансформувати управління результативністю

Шість способів покращити управління результативністю

Для покращення управління результативністю зверніть увагу на кількість проведених розмов, призму, через яку ви оцінюєте результативність, та стиль зворотного зв’язку, який ви надаєте.

Поточні розмови

1. Заохочуйте постійний зворотний зв’язок між менеджерами та співробітниками протягом року

Створіть спільне розуміння того, який тип фідбеку потрібен працівникам для досягнення успіху, і дайте їм можливість самостійно планувати такі розмови, навчаючи їх типам і частоті діалогів, які можуть відбуватися.

2. Сприяйте обговоренню питань, що виходять за рамки індивідуального контексту

Для цього заохочуйте командне цілепокладання. Заохочуйте членів команди обмірковувати та розробляти свої індивідуальні цілі, щоб команди могли переглянути їх на предмет узгодженості, впливу, актуальності та дублювання. Подібним чином створіть простір, де працівники зможуть надавати зворотний зв’язок менеджерам. Все це для того, щоб забезпечити свободу дій співробітників і посилити їх вплив у фідбек-розмовах.

Оцінювання результативності на перспективу

3. Розробіть фреймворк для оцінювання майбутньої результативності

Оцінюйте готовність персоналу до розвитку — їхню спроможність, здатність і бажання професійно розвиватися в певний момент часу, а не лише результативність, а також узгоджуйте наставницькі бесіди та підтримку з їхніми справжніми потребами. Для цього може знадобитися змінити підхід до оцінки зростання та переосмислити цінність процесу, а також вирішувати неоднозначні ситуації та враховувати організаційні потреби.

4. Заохочуйте менеджерів повідомляти про дії, необхідні для майбутнього успіху

Допомагайте менеджерам надавати зворотний зв’язок щодо того, які навички потрібні їхнім підлеглим у майбутньому, на додаток до рефлексії про їхні минулі досягнення. Підвищення прозорості навичок у команді сприяє згуртованості, коучингу та розвитку на робочому місці.

Відгуки колег

5. Збирайте відгуки від колег про те, як співробітники допомагають іншим членам команди

Величезну роль в управлінні результативністю відіграє зворотний зв’язок від колег. Порадьте менеджерам, як визначити джерела фідбеку, виходячи з того, хто знає про роботу співробітника, а не обмежувати зворотний зв’язок формальними відносинами з ним. Оцінювання колегами — це хороший спосіб зробити співробітників відповідальними за демонстрацію критичної поведінки та отримати більш повне уявлення про їхній внесок у роботу. Тільки не забудьте розробити правила оцінювання, які будуть сфокусовані на результатах.

6. Сприяйте створенню атмосфери для зворотного зв’язку

Заохочуйте працівників визнавати внесок своїх колег, щоб створити комфорт і впевненість в обміні думками. Створіть простий підхід до пошуку та запиту зворотного зв’язку, а також часті підказки, щоб зосередити увагу менеджерів на визнанні та заохоченні хорошої поведінки протягом року.

Ілюстрація: hrzone.com



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Сила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесiСила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесi
Нетворкінг для інтровертів. Поради для комфортної та ефективної комунікаціїНетворкінг для інтровертів. Поради для комфортної та ефективної комунікації
Шлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собоюШлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собою

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)