ІНСАЙТИ | Робоча атмосфера 12 грудня 2012 р.

Сім способів підвищити мораль співробітників

Вівіан Гіанг (Vivian Giang), репортер журналу Business Insider, ділиться переліком найбільш ефективних способів підвищити мораль працівників на робочому місці.

Вівіан Гіанг (Vivian Giang)
Вівіан Гіанг
(Vivian Giang)
Сучасним компаніям доводиться переживати безліч трансформацій і, як наслідок, лідерам не залишається іншого вибору, окрім того, щоб стати на шлях постійного вдосконалення та навчання. Щоб підвищити мораль співробітників, лідерство повинно бути гнучким та інноваційним.

"Коли мораль працівників висока — продуктивність також зростає. Коли мораль низька — дуже складно утримувати найкращих працівників у компанії", — наголошує Морган Норман (Morgan Norman), засновник та генеральний директор компанії WorkSimple.

В основі хорошої моралі працівників завжди знаходиться комунікація — тобто взаємодія, зворотній зв'язок та визнання. Норман ділиться порадами щодо того, як підвищити мораль працівників, тим самим посприявши зростанню результативності компанії в цілому.

1. Намагайтесь бути однозначними і прозорими. Працівники повинні відчувати, що вони можуть обговорити зі своїм керівником практично будь-яку тему. Навіть якщо йдеться про погані новини.

2. Ви повинні знати, як вони працюють. Як менеджер, ви повинні знати, що кожна людина у вашій команді максимально застосовує свій потенціал. При цьому ви повинні ставитися до кожного співробітника як до особистості, щоб допомогти їм реалізувати цей потенціал. А для цього потрібно, щоб ваш управлінський стиль був достатньо гнучким. "Якщо працівники краще працюють у групах чи із застосуванням гнучкого робочого графіку, то вам потрібно підтримувати таку їхню поведінку. Якщо вони досягають максимальної продуктивності усамітнюючись, то вам потрібно дати їм можливість зробити це".

3. Зворотній зв'язок у реальному часі. Замість щорічних оцінок вашим працівникам потрібен постійний зворотній зв'язок. І він потрібен їм швидко. Якщо ви будете завжди пропонувати працівникам зворотній зв'язок у реальному часі, вони зможуть більш ефективно досягати як своїх індивідуальних цілей, так і цілей компанії.

4. Розвивайте сильні сторони своїх працівників. Якщо у вашій компанії працює людина, яка бездоганно робить презентації, не змушуйте її працювати виключно над аналітичними дослідженнями. Якщо працівники виконують роботу, яка приносить їм задоволення, то вони з набагато більшою ймовірністю виконують її добре!

5. Дозвольте їм взяти на себе відповідальність. Прагнення до мікроменеджменту притаманне багатьом керівникам, але іноді треба віддавати контроль до рук своїх підлеглих і відмовлятися від спокуси постійно стояти за їхніми плечима. Мікроменеджмент не сприяє зростанню підлеглих і, безперечно, не підвищує мораль.

6. Пропонуйте стимули. Це може бути що завгодно, починаючи із можливості працювати за гнучким графіком і закінчуючи особистою парковкою, безкоштовним обідом та можливістю працювати з дому. Це стимулює працівників краще виконувати свої обов'язки.

7. Дайте їм простір для розвитку. Одна з ключових передумов підвищення моралі на робочому місці — їхнє розуміння того, що їм є куди розвиватися. Це зовсім не обов'язково повинна бути нова робота чи більша зарплатня. Але це може бути, наприклад, більша відповідальність, лідерство, доступ до нових ресурсів чи подій у галузі тощо.

За матеріалами "Your Employee Is an Online Celebrity. Now What Do You Do?", Business Insider.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
50 найкращих книжок в інфографіці. Інструменти особистої ефективності50 найкращих книжок в інфографіці. Інструменти особистої ефективності
X10: Правило переможця. Як отримувати максимум від життяX10: Правило переможця. Як отримувати максимум від життя
Перемогти прокрастинацію. Як припинити відкладати справи на потімПеремогти прокрастинацію. Як припинити відкладати справи на потім

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)