Керівники компаній "не справляються" з інформаційними технологіями
Генеральним директорам слід докладати куди більше зусиль, щоб справитися із викликами, які ставлять перед ними сучасні інформаційні технології. Тільки так вони зможуть уникнути провальних ІТ-проектів та змусити їхні інвестиції працювати на компанію. На сьогодні ж правдою є те, що переважна більшість керівників не розуміє як складності, так і потенціалу інформаційних технологій.
Стюарт Маршал (Stuart Marshall), IT-директор інвестиційного банку Investcorp, ділиться своїм досвідом: "Переважна більшість генеральних директорів, з якими мені доводилося працювати, розуміли потенційні можливості інформаційних технологій, але не сприймали серйозно труднощі, пов'язані з ними. Їм варто було прочитати статтю про ІТ у щотижневому бізнес-виданні, як вони вже вважали себе повністю обізнаними із проблематикою та можливими ускладненнями".
У свою чергу Гевін Вотрап (Gavin Whatrup), IT-директор рекламної агенції Creston, переконаний, що керівникам компаній насамперед слід розуміти не самі ІТ-технології, а потенціал, який вони відкривають перед компанією. "Генеральний директор, який має достатньо компетенцій для обговорення змін, спричинених впровадженням ІТ, більш широко мислить і бачить повну картину. А головне — здатен об'єктивно оцінити інвестиції у сферу ІТ".
Алестейр Бігена (Alastair Behenna), IT-директор у Harvey Nash, стверджує: "Кожен генеральний директор, якщо він не проста маріонетка, повинен володіти хоча б базовими навичками та розумінням у сфері технологій, які стають обов'язковим елементом сьогоднішнього бізнесу. Звісно, керівники компаній не зобов'язані бути експертами з цих питань — адже вони можуть найняти експертів — але їм потрібно керувати процесом змін та інновацій, мотивуючи експертів".
Проте, так само необхідний і зворотній процес. Марк Фолшем (Mark Foulsham), керівник відділу ІТ у страховій компанії eSure, говорить, що не менш важливим є розуміння ІТ-директорами бізнес-процесів та навколобізнесового середовища.
Ярослав Федорак, за матеріалами Silicon.com.
|