ІНСАЙТИ | IT 20 березня 2007 р.

Керівники компаній "не справляються" з інформаційними технологіями

Генеральним директорам слід докладати куди більше зусиль, щоб справитися із викликами, які ставлять перед ними сучасні інформаційні технології. Тільки так вони зможуть уникнути провальних ІТ-проектів та змусити їхні інвестиції працювати на компанію. На сьогодні ж правдою є те, що переважна більшість керівників не розуміє як складності, так і потенціалу інформаційних технологій.

Стюарт Маршал (Stuart Marshall), IT-директор інвестиційного банку Investcorp, ділиться своїм досвідом: "Переважна більшість генеральних директорів, з якими мені доводилося працювати, розуміли потенційні можливості інформаційних технологій, але не сприймали серйозно труднощі, пов'язані з ними. Їм варто було прочитати статтю про ІТ у щотижневому бізнес-виданні, як вони вже вважали себе повністю обізнаними із проблематикою та можливими ускладненнями".

У свою чергу Гевін Вотрап (Gavin Whatrup), IT-директор рекламної агенції Creston, переконаний, що керівникам компаній насамперед слід розуміти не самі ІТ-технології, а потенціал, який вони відкривають перед компанією. "Генеральний директор, який має достатньо компетенцій для обговорення змін, спричинених впровадженням ІТ, більш широко мислить і бачить повну картину. А головне — здатен об'єктивно оцінити інвестиції у сферу ІТ".

Алестейр Бігена (Alastair Behenna), IT-директор у Harvey Nash, стверджує: "Кожен генеральний директор, якщо він не проста маріонетка, повинен володіти хоча б базовими навичками та розумінням у сфері технологій, які стають обов'язковим елементом сьогоднішнього бізнесу. Звісно, керівники компаній не зобов'язані бути експертами з цих питань — адже вони можуть найняти експертів — але їм потрібно керувати процесом змін та інновацій, мотивуючи експертів".

Проте, так само необхідний і зворотній процес. Марк Фолшем (Mark Foulsham), керівник відділу ІТ у страховій компанії eSure, говорить, що не менш важливим є розуміння ІТ-директорами бізнес-процесів та навколобізнесового середовища.

Ярослав Федорак, за матеріалами Silicon.com.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Серійний переможець. 5 дій для створення вашого циклу успіхуСерійний переможець. 5 дій для створення вашого циклу успіху
Напролом. Мистецтво перетворювати перешкоди на перемогиНапролом. Мистецтво перетворювати перешкоди на перемоги
Вийди за межi. Забудь про успiх — стань видатнимВийди за межi. Забудь про успiх — стань видатним

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)