ІНСАЙТИ | IT 20 березня 2007 р.

Керівники компаній "не справляються" з інформаційними технологіями

Генеральним директорам слід докладати куди більше зусиль, щоб справитися із викликами, які ставлять перед ними сучасні інформаційні технології. Тільки так вони зможуть уникнути провальних ІТ-проектів та змусити їхні інвестиції працювати на компанію. На сьогодні ж правдою є те, що переважна більшість керівників не розуміє як складності, так і потенціалу інформаційних технологій.

Стюарт Маршал (Stuart Marshall), IT-директор інвестиційного банку Investcorp, ділиться своїм досвідом: "Переважна більшість генеральних директорів, з якими мені доводилося працювати, розуміли потенційні можливості інформаційних технологій, але не сприймали серйозно труднощі, пов'язані з ними. Їм варто було прочитати статтю про ІТ у щотижневому бізнес-виданні, як вони вже вважали себе повністю обізнаними із проблематикою та можливими ускладненнями".

У свою чергу Гевін Вотрап (Gavin Whatrup), IT-директор рекламної агенції Creston, переконаний, що керівникам компаній насамперед слід розуміти не самі ІТ-технології, а потенціал, який вони відкривають перед компанією. "Генеральний директор, який має достатньо компетенцій для обговорення змін, спричинених впровадженням ІТ, більш широко мислить і бачить повну картину. А головне — здатен об'єктивно оцінити інвестиції у сферу ІТ".

Алестейр Бігена (Alastair Behenna), IT-директор у Harvey Nash, стверджує: "Кожен генеральний директор, якщо він не проста маріонетка, повинен володіти хоча б базовими навичками та розумінням у сфері технологій, які стають обов'язковим елементом сьогоднішнього бізнесу. Звісно, керівники компаній не зобов'язані бути експертами з цих питань — адже вони можуть найняти експертів — але їм потрібно керувати процесом змін та інновацій, мотивуючи експертів".

Проте, так само необхідний і зворотній процес. Марк Фолшем (Mark Foulsham), керівник відділу ІТ у страховій компанії eSure, говорить, що не менш важливим є розуміння ІТ-директорами бізнес-процесів та навколобізнесового середовища.

Ярослав Федорак, за матеріалами Silicon.com.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Рік продуктивності. Експерименти з часом, увагою та енергієюРік продуктивності. Експерименти з часом, увагою та енергією
Нетворкінг для інтровертів. Поради для комфортної та ефективної комунікаціїНетворкінг для інтровертів. Поради для комфортної та ефективної комунікації
Міф про мотивацію. Як налаштуватися на перемогуМіф про мотивацію. Як налаштуватися на перемогу

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2025, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)