Впроваджуючи пропозицію цінності
Автор наведеної нижче статті Боб Доннеллі (Bob Donnelly), який займав керівні посади у IBM, Pfizer and Exxon, а також активно займався власною підприємницькою діяльністю, розповідає, чому компаніям завжди потрібно практикувати те, що вони проповідують і забезпечувати клієнтів найвищим рівнем сервісу, який вони можуть запропонувати.
Один із найбільших викликів, який постає перед кожним генеральним директором — це змусити компанію дотримуватися проголошених принципів клієнтоцентричності та завдяки цьому — навчитися задовольняти кожного споживача.
Більшість компаній володіють власною місією та вивішують свої кредо у коридорах та на корпоративних сайтах. Вони "горлають" про орієнтацію на споживача. І це все правда. Але чомусь споживачі не відчувають на собі уваги та любові компанії.
Чому ж одним генеральним директорам вдається зростити у своїх працівниках бажання задовольнити кожного працівника, а іншим — ні? Один з таких директорів, який навчив свою компанію задовольняти, вражати та навічно прив'язувати до себе споживачів став керівник Apple Стів Джобс.
У своєму останньому інтерв'ю Fortune Стів сказав: "ми не маємо змоги займатися всіма бізнесами — тому наш бізнес повинен бути по-справжньому унікальним та відмінним. Тому що це наше життя!"
Якщо людина вирішила присвятити значну частку свого часу, а можливо — все життя роботі в одній компанії — чому ж вона не хоче, щоб це був найкращий досвід, який принесе їй справжнє задоволення? Задоволення для працівника, його компанії, його клієнта, команди та зрештою — суспільства.
Стів завжди говорить: "давайте створимо щось по-справжньому велике — таке, щоб кожен хотів користуватися цим". Він сказав: "давайте створимо найкращий телефон, від якого користувачі прийдуть у захват". І ось компанія створила iPhone.
Абсолютно всі продукти Apple дотримуються тієї ж філософії. iPod, Nano, Shuffle, а скоро — Touch. А як щодо найостаннішої "тонкої" інновації (thinnovation) MacBook Air?
Як і Pixar, Apple сьогодні став "компанією-мрією", яка спонукає інженерів створювати виняткові продукти та слугувати для інших організацій найкращим прикладом того, як потрібно організовувати бізнес. Apple — це якраз та компанія, у якій слова не розходяться із ділом. Як наслідок — саме вона за версією Fortune стала найулюбленішою компанією Америки.
Що ж зробило Apple та інші подібні компанії, такі як Costco та FedEx настільки популярними й успішними? Можливо, пояснити цей факт можна тим, що вони завжди дотримувалися своїх обіцянок і їхні слова ніколи не розходилися із ділом. Чи є у вас система вимірів, яка б допомогла визначити, наскільки задоволені клієнти сервісами компанії? Чи із задоволенням ваші працівники приходять кожного ранку на роботу і чи докладають вони всіх зусиль, щоб принести організації якомога більшу користь?
Компаніям не варто забувати, що всі вони знаходяться у клієнтському бізнесі. Щасливі і задоволені споживачі продовжуватимуть приносити гроші вашій компанії та розповсюджуватимуть про неї лише найкращу інформацію. Незадоволені споживачі ніколи більше не скористаються послугами вашої компанії і порадять не звертатися до вас всім своїм знайомим та друзям.
Щоб досягнути успіху, вам слід поводитися з клієнтами як із найбільшою цінністю та активом компанії.
За матеріалами "Instilling the Value Proposition", Chief Executive.
Переклад: Ярослав Федорак, MCUa.
|